Ja... zo'n functie is ideaal....quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn vaatwasmachine kan ook een halve vaat doen. Met een speciaal knopje kan je onderste of bovenste mandje laten vaten.
Maakt niet uit, ik ben benieuwd of zo'n TT alleen al ergens aankomt bij Unileverquote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef remlof het volgende:
Ik heb zelf nog nooit vaatwastabletten gekocht, heb nog 2 dozen staan die ik een jaar geleden van m'n pa heb overgenomen
Maar ok, ik zal geen Sun kopen.
Het gaat mij overigens niet om het vegetarische aspect, en als ze niet tegelijkertijd met de hydrofilmverpakkingen die machinereiniger geïntroduceerd hadden dan was het me misschien ook niet zo opgevallen, maar dat hebben ze dus wel gedaan.quote:Op maandag 30 november 2009 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er meer die er zich nogal druk over maken![]()
http://www.vegatopia.com/smf/index.php?topic=10830.0
gooi het recept ff de groep in, wat heb je gemaaktquote:Op maandag 30 november 2009 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mezelf overtroffen daarnet![]()
Eens in de zoveel tijd word ik schijtziek van de standaard rotzooi die ik moet maken en bedenk ik wat nieuws, nu heb ik per ongeluk zoiets geniaals gemaakt dat iedereen ongeveer van zijn stoel sopt na het eten
Ik wou 's "iets anders" doen enzo, en gezien het seizoen ben ik dus (ontzettend creatief maar niet heus) gegaan voor een glühwein sausjequote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi het recept ff de groep in, wat heb je gemaakt
nou jij bent lekker zeg, ik als enigste heb heul veul belangstelling voor je brouwsel en dan zeg je dat ik je verneuk, pppfftt moet niet gekker met je wqorden want nog ff en ik ga slaan, met een koekenpan met anti-aanbaklaagquote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaaah, toverheks, je verneukt mijn postreeks
Ah, gezallig.quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan ben ik wel mijn postcount kwijt natuurlijk
En ik sta net zo lekker stabiel in de top 500
Shit! Een anti-aanbaklaag! Mijn enige weakness!1!!quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou jij bent lekker zeg, ik als enigste heb heul veul belangstelling voor je brouwsel en dan zeg je dat ik je verneuk, pppfftt moet niet gekker met je wqorden want nog ff en ik ga slaan, met een koekenpan met anti-aanbaklaag
klinkt lekker, maar kan het ook zonder wijn??? want ik hou niet van alcohol, laat staan in een sausjequote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou 's "iets anders" doen enzo, en gezien het seizoen ben ik dus (ontzettend creatief maar niet heus) gegaan voor een glühwein sausje
Lekker met spekjes en appel![]()
Maar hij is dus echt verbazingwekkend goed gelukt als het ware, ik schrok er zelf van
Deze welquote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter hou ik gewoon deze en doe ik net alsof er niets gebeurd is...
Die idioten lezen toch niet terug, hihihi!
Neem dan nu maar een sun tablet met hydrofilm tot jequote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaaah, toverheks, je verneukt mijn postreeks
Van de alcohol heb je niet zo veel last hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klinkt lekker, maar kan het ook zonder wijn??? want ik hou niet van alcohol, laat staan in een sausje![]()
maar klinkt lekker Ian.
kijk eens op Food tube Ian, speciaal voor koks, en als je goed zoekt zie je mijn kind ookquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit! Een anti-aanbaklaag! Mijn enige weakness!1!!
Ik denk dus serieus dat ik deze niet nog een keer zo lekker voor elkaar krijg, en echt heel veel heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze wel![]()
Maar vertel.... wanneer kunnen we dit sopgerecht komen proeven??
Ik tief altijd gewoon een bakje poeier in mijn Hobart proffesionelle reinigungsmasjine.quote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem dan nu maar een sun tablet met hydrofilm tot je
Ik zal het onthouden, maar EERST!quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk eens op Food tube Ian, speciaal voor koks, en als je goed zoekt zie je mijn kind ook
Je bent veul te ver weg om vandaag nog ff te komen proevenquote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dus serieus dat ik deze niet nog een keer zo lekker voor elkaar krijg, en echt heel veel heb ik niet gemaakt![]()
Hij staat vandaag als daggerecht op het krijtbord_!
Dus als je snel bent kan je er vast nog wel eentje halen
Geen tand meer in je mond, maar voor de rest mega-gezond.quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar EERST!
Grapefruitsap en gezond-yoghurt...
God, wat ben ik straks slank en aantrekkelijk...
Ian moet gewoon filmpjes hier plaatsen en alles haarfijn uitleggen wat hij er allemaal inflikkerd, misschien een idee voor een apart topic Ian?????? kunnen we je volgen zolang je maar niet tegen ons schreeuwt zoals die Gordon Ramsey, de flapdolquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent veul te ver weg om vandaag nog ff te komen proeven![]()
Dus gewoon oefenen zodat je je gloeiande saus weer perfect kunt maken
Kan je Glögg voor me meenemen? Ben ik gister vergeten.quote:Op maandag 30 november 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Vaatwastabletten.............................................................
Goed, naar de Ikea nu. Wat een leven.
Ja, maar voor je het weet staat het recept volgend jaar in een Gordon boek....quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian moet gewoon filmpjes hier plaatsen en alles haarfijn uitleggen wat hij er allemaal inflikkerd, misschien een idee voor een apart topic Ian?????? kunnen we je volgen zolang je maar niet tegen ons schreeuwt zoals die Gordon Ramsey, de flapdol
Wat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen tand meer in je mond, maar voor de rest mega-gezond.![]()
hahahha ach arme Ian, nog ff en hij gaat zo tekeer in zijn keukentje als die Gordonquote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet staat het recept volgend jaar in een Gordon boek....
German food.... where the British bark back.
Oh, dan is grapefruitsap heel goed voor je tanden. No worries.quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?
Hallo, doe even rustig ik moet morgen naar de tandarts
Dit méééén je nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dan is grapefruitsap heel goed voor je tanden. No worries.
Nee? Oh nee, dit meen ik niet.quote:
Ha! Ik drink al een week of wat enkel nog water (als ik geen grapefruitsap zit te drinken) dus ik ben wel ergens goed mee bezig!quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Gezond voor je tanden? Alleen water volgens mij? En melk.
Thee, koffie, frisdrank, fruit ... het is allemaal een aanslag op je gebit.
Hihi, ik zei aanslag.
één glaasje sinaasappelsap kan geen kwaad hoor, alleen niet binnen een uur voor of na tandenpoetsen. en ff naspoelen met water.quote:Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is simpelweg wel gezond? De peperdure vers geperste sinaasappelsap toch wel he?
Ja?! Dat is goed. één keer een zuuraanval, ipv 6 keer een beetje.quote:Op maandag 30 november 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh god, ik drink zo'n heul pak altijd in een keer op
Ik weet dat sap van citrusvruchten niet best is voor je tanden, maar toen ik de puber een paar jaar geleden eindelijk aan de sinaasappelsap had gekregen (in het kader van de vitamientjes enzo) kon ik de tandarts wel wurgen toen zij vervolgens over sinaasappelsap ging zitten zeuren....quote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee? Oh nee, dit meen ik niet.![]()
Het is natuurlijk beter dan die redbull rommel. Dat sowieso, maar veel zuur lijkt me gewoon niet zo denderend voor je glazuur. Maar dat is míjn mening hè. en wie ben ik nou helemaal.
Iig geval geen tandarts. Dus. No worries.
Neeee!!! melksuiker!! niet doen!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zo nog maar een keer naar de super en haal melk
Ik lees net dat dat ook niet goed isquote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zo nog maar een keer naar de super en haal melk
Water!quote:Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik durf nu niets meer te drinken dus nu droog ik uit
Gatverdamme.... altijd hetzelfde gedonder met dat Duitse waterquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar mijn water heeft prik![]()
Dus dat zal ook wel weer voor tand-aids zorgen
oh lekker schuif maar een bord bijquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Deissy vanavond wraps met zalm , crémefraiche en paprika![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Deissy vanavond wraps met zalm , crémefraiche en paprika![]()
Je kan op stem klikken en dan later nog aanpassen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Toverheks het volgende:
Help, je kan stemmen op je favoriete user maar wat moet je doen als je er heel veel leuke tussen vind, pppffttt dan maar niet stemmen???
nou, ga wel ff diep nadenken wie ik echt, echt leuk vind om te lezen etc.etc. echt moeilijk hoor vind ik, zitten leuke gasten hierquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan op stem klikken en dan later nog aanpassen.
( zo? ipv )zo?quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef Laysa het volgende:
Kom er net dus achter dat ik mn lensen verkeerd om in had.....ik zag de wereld dus al een week verkeerd
Wat is er met BQ? (ik heb geen tijd om alle SC's door te lezen)quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
BQ wat een klotenieuws lees ik net, sterkte ermee.
Heb je een beetje een sexy bril? Je hebt tegenwoordig ook van die vrouwen met van die overmatig gedesignede brillen, dat ik denk 'mensch doe normaol'quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met een bril.
Ik draag mijn bril de laatste tijd vaker dan mijn lenzen.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Maanvis het volgende:
Heb je een beetje een sexy bril? Je hebt tegenwoordig ook van die vrouwen met van die overmatig gedesignede brillen, dat ik denk 'mensch doe normaol'
usericon groot?quote:
Stress in de privésfeer.quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is er met BQ? (ik heb geen tijd om alle SC's door te lezen)
Ik ben gewoon te ijdel...terwijl ik het wel leuk vind bij anderenquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met een bril.
Ik draag mijn bril de laatste tijd vaker dan mijn lenzen.
Ik ben ook hartstikke ijdel. Maar vind mijn bril niks afdoen aan mijn al fantastische hoofd. Sterker: mijn hoofd wordt nóg sprekenderquote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ben gewoon te ijdel...terwijl ik het wel leuk vind bij anderen
Ik voel met je meequote:Op maandag 30 november 2009 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb een donker montuur bril. Ik baalde dat ik geen lenzen meer kon en nou ja, dan maar gelijk een goeie bril.![]()
Toch zou ik er wat voor geven het zonder te kunnen. En dan zonder laseren graag. Volgens mijn opticien komt dat. als ik straks 40 ben kan ik zonder. en dan naadloos over naar de leesbril.![]()
Één?quote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc heeft ook zo'n zonnebril waar je een eitje op kan bakken zo groot.
ownee...ik heb er een heleboelquote:Op maandag 30 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koop er eentje bij de eerste winkel die ik tegenkom op vakantie, aan 't einde van de zomer is ie kaput.
Ja, dat waren ook mijn eerste woorden toen ik mijn ex (toen al m'n ex) met een bril op zag:quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik een bril had, dan lijk je automagisch intelligenter.
Zul je altijd zien, ik heb een bril maar dat intelligenter lijken heb ik dan weer niet nodigquote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
toen ik ook een vaatwasser had probeerde ik ook weleens wat anders, maar uiteindelijk was calgonit toch het bestequote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Leandra het volgende:
Maarre, even for the record, en geheel on-topic:
Super de Boer huismerk 4-in-1 vaatwastabletten zijn waardeloos![]()
Kon net een bord, een pan, een deksel en een ovenschaal in de vaatwasser laten staan voor de volgende ronde.
Ja ik weet, 4-in-1... maar het is dan ook niet mijn vaatwasser
Het verbaast me overigens wel dat die Super de Boer huismerk zo slecht is, want die van de AH is prima.
Je hebt ook brillen met gewone glazen erin.quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Als man doe je dat toch niet... Ze zien je op je werk al aankomen met je 'fashion statement'.quote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt ook brillen met gewone glazen erin.
Als vrouw toch ook niet, mag ik hopen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:56 schreef Maanvis het volgende:
Als man doe je dat toch niet... Ze zien je op je werk al aankomen met je 'fashion statement'.
Mwah daar heeft het nog wel iets charmants.. zo'n raar vrouwendingetje waarbij je denkt da's typisch vrouwelijk zemgaar.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vrouw toch ook niet, mag ik hopen.
Regt in z'n gezigt?quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch ook niet met twee gezonde benen in een rolstoel zitten?
Vriend van me heeft ook zo'n fake bril, die lag ik graag uit. Hard.
Wat is dat nou voor een vreemde fout? Hoe kan ik die voor mezelf verklaren?quote:
Was het maar waar. Gewoon onbewust.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar. Gewoon onbewust.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch ook niet met twee gezonde benen in een rolstoel zitten?
Vriend van me heeft ook zo'n fake bril, die lag ik graag uit. Hard.
Hahaha. Nee, niet bepaald. Het is een vage schat en ik ken hem al sinds mijn 17e, maar ik moet er niet aan denken en denk ik er wel aan, dan moet ik een beetje kokhalzen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets aan deze vriend doet Cc dus onderbewust denken aan het werkwoord liggen...
Ik ruik een stiekeme romance...
Ik denk dat je gelijk hebt, maar dat het niets wordt omdat Cc zoveel ijdelheid niet kan handelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets aan deze vriend doet Cc dus onderbewust denken aan het werkwoord liggen...
Ik ruik een stiekeme romance...
Ik overweeg euthanasie.quote:
Er waren momenten dat we trots waren op het feit dat de SC zoveel beter liepquote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk heeft het iets tragisch dat we in dit subforum met de SC al op nummer 400 zitten en met de COS op 7
Je schreef ook een heleboel woordjes wél foutloos.quote:
Ik ben ook trots, ik wil alleen dat ze het subforum omnoemen naar "SC" in plaats van "RLS".quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er waren momenten dat we trots waren op het feit dat de SC zoveel beter liep
Maar dit is wel heel erg triest
Gaat die knul met die nep-bril dan spreken op je begramatie??quote:
En dat ze mij dan oppermod maken, en dat jullie allemaal moeten buigen als ik binnenkom! AAHAHAHA!quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook trots, ik wil alleen dat ze het subforum omnoemen naar "SC" in plaats van "RLS".
Ze mogen jou best blauw, rood of voor mijn part paars maken, maar ik buig voor niemandquote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat ze mij dan oppermod maken, en dat jullie allemaal moeten buigen als ik binnenkom! AAHAHAHA!
quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat ze mij dan oppermod maken, en dat jullie allemaal moeten buigen als ik binnenkom! AAHAHAHA!
Dat blijft factor 10quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
De SC is hier niet bij 0 gestart, die liep al een hele tijd in een ander subforum. We hebben er hier iets van 70 volgemaakt.
Nog even geduld, de herr_Ian_smiley is nog niet klaar.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
probeer het eens alleen met je Koksjasje aan...dan kijken wij wel ff of je dan wel indruk maaktquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stoot zo te zien nu nog op verzet...
*sluipt naar achteren om zijn masterplan aan te passen
Die 'knul' is uit '56 en heeft in zijn leven zoveel drugs en drank naar binnen gewerkt dat ie schier onverstaanbaar door het leven gaat. Ik begrijp 'm wel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Leandra het volgende:
Gaat die knul met die nep-bril dan spreken op je begramatie??
Zo ja, moeten wij hem dan nogmaals namens jou uitlachen of gaat men dat joelen niet waarderen?
Ik zal de smiley slaven weer 's gaan slaan met mijn zweepje...quote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog even geduld, de herr_Ian_smiley is nog niet klaar.
Waarom ben je bevriend met 'm? Heeft ie een grote?quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'knul' is uit '56 en heeft in zijn leven zoveel drugs en drank naar binnen gewerkt dat ie schier onverstaanbaar door het leven gaat. Ik begrijp 'm wel.
Okay, hij heeft dus zo weinig respect voor z'n lichaam dat hij het compleet verpest heeft met drank en drugs, zelfs zo erg dat er geen fatsoenlijk woord meer uitkomt, maar hij is wel zo ijdel dat hij een brilletje draagt?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'knul' is uit '56 en heeft in zijn leven zoveel drugs en drank naar binnen gewerkt dat ie schier onverstaanbaar door het leven gaat. Ik begrijp 'm wel.
Alleen een koksmutsje vind ik meer dan genoeg hoorquote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
probeer het eens alleen met je Koksjasje aan...dan kijken wij wel ff of je dan wel indruk maakt
Zou hij zelf doorhebben dat het een nep bril is?quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, hij heeft dus zo weinig respect voor z'n lichaam dat hij het compleet verpest heeft met drank en drugs, zelfs zo erg dat er geen fatsoenlijk woord meer uitkomt, maar hij is wel zo ijdel dat hij een brilletje draagt?!![]()
Al dan niet om ondanks zijn spraakgebrek iig nog een beetje intelligent over te komen
Plus brilquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen een koksmutsje vind ik meer dan genoeg hoor
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zienquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen een koksmutsje vind ik meer dan genoeg hoor
hahahha en de rest gewoon lekker bloot, gun ons ook eens een geintjequote:
Heeft ie zich helemaal blauw betaald bij Hans Andersquote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij zelf doorhebben dat het een nep bril is?
Ik zeg net dat ik hem niet aantrekkelijk vind ... dus ik zou zijn formaat niet weten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Waarom ben je bevriend met 'm? Heeft ie een grote?
quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zien![]()
Shame on you
Ach Leandra, al zijn ze jong, je voelt er echt niks van hoorquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zien![]()
Shame on you
Ja, vind ik ook....quote:Op maandag 30 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, dit gesprek gaat een beetje de verkeerde kant op?
Kan je hier blauw worden door bij Hans Anders te betalen!?quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ie zich helemaal blauw betaald bij Hans Anders![]()
Ondanks zijn bril en zijn drugsgebruik dusquote:Op maandag 30 november 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem niet aantrekkelijk vind ... dus ik zou zijn formaat niet weten.
Ik ben bevriend met hem omdat ik 'm erg graag mag.
Hij is hartstikke ijdel en wat de een verpest noemt, noemt de ander verrijkt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
Okay, hij heeft dus zo weinig respect voor z'n lichaam dat hij het compleet verpest heeft met drank en drugs, zelfs zo erg dat er geen fatsoenlijk woord meer uitkomt, maar hij is wel zo ijdel dat hij een brilletje draagt?!![]()
Al dan niet om ondanks zijn spraakgebrek iig nog een beetje intelligent over te komen
ìk haak daar in en denk wat maakt het uit dat het een neppe is, ik heb ook een neppe, maar jullie bedoelen zonder sterktequote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij zelf doorhebben dat het een nep bril is?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik wil ook niet blauw zijn, dus geen Hans Anders voor mijquote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je hier blauw worden door bij Hans Anders te betalen!?
Die vriendschap was er voor de bril en of iemand wel of geen drugs gebruikt is voor mij niet per se een criterium.quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Ondanks zijn bril en zijn drugsgebruik dus
Bij mij ben je trouwens wel blauw, maar dat komt omdat jij dit topic hebt geopendquote:Op maandag 30 november 2009 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik wil ook niet blauw zijn, dus geen Hans Anders voor mij
Ik ga alleen naakt voor de buurvrouw op haar verjaardagquote:Op maandag 30 november 2009 16:29 schreef Toverheks het volgende:
dus conclusie, gewoon een leuke foto plus koksmutsje en bril en de rest helemaal naakt, nou wat zeg je ervan Ian???? hup gewoon doen hoor, we slaan echt je foto niet op of sturen hem naar de bladen, als *gekozen Fokker van het jaar*
Volgens mij ken ik die ene van die longziekten reclame, die man aan het eind; verlopen kop maar op een of andere manier toch aantrekkelijk.... zo heb je dat soms, en dan is het wel verpest maar ook verrijktquote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is hartstikke ijdel en wat de een verpest noemt, noemt de ander verrijkt.
En toegegeven: sinds ie zijn coke niet meer laat vergezellen van tequila is ie een stuk beter gaan articuleren.
Die lijkt op Martin Bril, vind ik.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij ken ik die ene van die longziekten reclame, die man aan het eind; verlopen kop maar op een of andere manier toch aantrekkelijk.... zo heb je dat soms, en dan is het wel verpest maar ook verrijkt
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij mij ben je trouwens wel blauw, maar dat komt omdat jij dit topic hebt geopend
Bedoel je die fotograaf??? Erwin Olaf, die heeft een mooie serie van hemzelf gemaakt, op het laatst met grijs haar en van die gezellige slangetjes in zijn neus.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die ene van die longziekten reclame, die man aan het eind; verlopen kop maar op een of andere manier toch aantrekkelijk.... zo heb je dat soms, en dan is het wel verpest maar ook verrijkt
Klopt, maar dan net niet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die lijkt op Martin Bril, vind ik.
Teun zou zeggen, wat de vrouwtjes willen dus gewoon doenquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, godverdomme, zeg er 's wat van!
Ik ben zelf heul groen, omdat dat zo leuk bij mijn eerste ava past.quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....
De post van TS zijn bij mij altijd roze... leuk voor het ouderwetse babykamergevoel zeg maar
Ja, er wordt de laatste tijd veel reklame gemaakt voor COPD, vind dat nare reklame`squote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar dan net niet.
Maar goed, misschien is het zo'n gezicht wat je in elke stad wel ergens tegenkomt....
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Bedoel je die fotograaf??? Erwin Olaf, die heeft een mooie serie van hemzelf gemaakt, op het laatst met grijs haar en van die gezellige slangetjes in zijn neus.
En je avatar ook alquote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....
De post van TS zijn bij mij altijd roze... leuk voor het ouderwetse babykamergevoel zeg maar
oke, maar als je de kans ziet het uur van de wolf over Erwin Olaf te kijken moet je het doen, een zeer intressante man en ook mooie foto`s maakt ie.quote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.
Ze had die koksmuts dan ook in gedachten op z'n penis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shame on you
Juist, je weet welke ik bedoelquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.
Uur van de Wolf is meestal wel interessant. En Olaf natuurlijk wel een begrip in Nederland, op het gebied van fotografie.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Toverheks het volgende:
oke, maar als je de kans ziet het uur van de wolf over Erwin Olaf te kijken moet je het doen, een zeer intressante man en ook mooie foto`s maakt ie.
Kan mij niet voorstellen dat ze het aanbevelen, 't is nogal adembenemend al met alquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, er wordt de laatste tijd veel reklame gemaakt voor COPD, vind dat nare reklame`s
Nou Teun, zoiets zeg je nietquote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze had die koksmuts dan ook in gedachten op z'n penis.
Ik las serieus "schnitzeltje"quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, zoiets zeg je nietdaar zat ik echt niet aan te denken hoor, gewoon bloot met koksmutsje had ik al leuk gevonden, maar zo een ding om het snikkeltje,
Een beetje fatsoenlijk eiwitrijk gerecht wordt klaar gestoomd door iets met een koksmuts opquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, zoiets zeg je nietdaar zat ik echt niet aan te denken hoor, gewoon bloot met koksmutsje had ik al leuk gevonden, maar zo een ding om het snikkeltje, nee dan is er niks te gluren
Moet je echt gaan kijken dan, lijkt me echt een lieve man, en zo lief voor zijn moeder en geen kapsones al verdient ie bakken met geld.quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uur van de Wolf is meestal wel interessant. En Olaf natuurlijk wel een begrip in Nederland, op het gebied van fotografie.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Moet je echt gaan kijken dan, lijkt me echt een lieve man, en zo lief voor zijn moeder en geen kapsones al verdient ie bakken met geld.
Rechts is duidelijk beterquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de voorkeur voor usericons of voor webicons ingesteld hebt, maar ik heb m zelf op webicon staan, dus ik zie die andere.... die wat minder roze/blauw is.
Alhoewel, ook roze/blauw, maar anders![]()
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Ja, vind ik ook.... hoewel het nog niet geholpen heeft, dat is dan weer een beetje jammerquote:
Even uitleg, een schnitzeltje is een plat stukje vlees, dat je kan braden en bakken.quote:
Nee denk het niet, is gewoon lieve jongenquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maar oh wee als de camera uitgaat, dan laat ie zijn oude moeder alle hoeken van de kamer zien.
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvleesquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even uitleg, een schnitzeltje is een plat stukje vlees, dat je kan braden en bakken.
juist, was me ff ontschotenquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvlees
Het was zelfs mijn tagje tot de grote boze Yvonne 'm afpakte en in een hoekje ging verkrachtenquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
En Schnitzeltje is tijden de bijnaam van Ian_Nick geweest....
Het begon als kutnewbie, en daarna werd het al snel kutnewbie Schnitzeltje
OMG wat lees ik nou??? Heeft Yvonne die Schnitzel verkracht?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was zelfs mijn tagje tot de grote boze Yvonne 'm afpakte en in een hoekje ging verkrachten
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzoquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvlees
Dan staat er toch ook "Kip" voor?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzo
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzo
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen etenquote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.
Edit: zo liet ik mij onlangs door een echte slager vertellen.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan staat er toch ook "Kip" voor?!
Net als je hamburgers hebt, die zijn van rundvlees, en als het een kipburger is dan is het geen hamburger
heb ff zitten zoeken en oorspronkelijk is t dus van kalfsvlees.quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.
Edit: zo liet ik mij onlangs door een echte slager vertellen.
Ik eet tegenwoordig in ieder geval één keer, maar som twee keer per week van dat nepvlees. Dan kan ik die andere dagen tenminste met een gerust geweten een halve koe op m'n bord draperenquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen eten![]()
Ik vind dat zo......
die dingen eet je niet omdat t op vlees lijkt hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen eten![]()
Ik vind dat zo......
Kalfsvlees is een Wiener Schnitzel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
heb ff zitten zoeken en oorspronkelijk is t dus van kalfsvlees.
en op de nl wiki:
Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfs-, kippen- of varkensvlees. Het gerecht komt oorspronkelijk uit de Oostenrijkse keuken.
Dat lijkt me een duur stukje vlees voor een gerecht wat als zo "volks" wordt beschouwdquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
en op de nl wiki:
Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfs-, kippen- of varkensvlees. Het gerecht komt oorspronkelijk uit de Oostenrijkse keuken.
Je moet gewoon niet janken en gewoon vlees eten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
die dingen eet je niet omdat t op vlees lijkt hoor.
ze lijken imo niet eens op vlees, maar dat is wat anders
yeah dat van die wiener art zag ik ook staan idd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kalfsvlees is een Wiener Schnitzel.
Als je die toch wil aanbieden maar dan van varkensvlees moet je Wiener "art" op de kaart zetten.
Daarom krijg je ook ongeveer overal alleen maar Wiener Artquote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me een duur stukje vlees voor een gerecht wat zo "volks" wordt beschouwd
Dan is die slager gek.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
en op de nl wiki:
ik eet geen vlees, of vis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken en gewoon vlees eten.
Ies koeltoer natoer.
Die slager heeft gelijk, behalve als jij vroeg of een Wiener Schnitzel van schweinefleisch is.quote:
hehe, je kunt een hoop over me zeggen, maar niet dat ik bleek benquote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Van die vegamensjes zijn ook altijd zo eng bleek
Jij lust geen enkele vlees of vis soort?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
Redelijk dubbel op of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
Ah, daar hebben we de dader en slachtoffer tegelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetjequote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
nee, ben er jaren geleden mee gestopt omdat t me niet smaakte en t idee me niet aanstond om een stukje lijk in mijn mond te stoppen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij lust geen enkele vlees of vis soort?![]()
Geen enkele...
No matter hoe het bereid is?
Nee hoor, een Schnitzel is gewoon van varkensvlees, een Wiener Schnitzel is van kalfsvlees en een Kipschnitzel is van kippenvleesquote:
Wat by the way alweer 3 weken geleden is. en waar is mijn naakt huh?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga alleen naakt voor de buurvrouw op haar verjaardag
Dus toch vega-motivatie...quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, ben er jaren geleden mee gestopt omdat t me niet smaakte en t idee me niet aanstond om een stukje lijk in mijn mond te stoppen.
ws dat idee wat me de smaak ontnam ofzo
U wou een prachtige paint waar ik verdomme een uur op heb zitten ploeterenquote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat by the way alweer 3 weken geleden is. en waar is mijn naakt huh?!
wel soja, maar niet sojavlees ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetje
Ik weet niet of ik achterlijk veel zigeunersaus op zo'n schnitzel tief maar ik zou niet weten waar je die eventuele paprika saus op zou moeten smerenquote:
Was je naakt toen je dat deed?quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U wou een prachtige paint waar ik verdomme een uur op heb zitten ploeteren
nee, niet die arme beestjes. ik heb ook geen moeite met leer ofzo, dat zou als t om arme beestjes ging ws wel zo zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus toch vega-motivatie...
Die arme arme beestjes enzo.
Volgende keer bellen wij wel, wat is je nummer?quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
´t viel allemaal reuze mee, telefoon van zussie kwam op tijd, ze zei; "Die hou ik van je tegoed, vuile lafbek"![]()
Van je familie moet je het hebben![]()
maar imke is dus out of the picture inmiddels?quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
´t viel allemaal reuze mee, telefoon van zussie kwam op tijd, ze zei; "Die hou ik van je tegoed, vuile lafbek"![]()
Ik ben na een cappuccino quasi gehaast weggegaan ........ze zei ik bel je nog wel
Maar als je zussie juist die nog van je tegoed houdt, dan is ze toch zelluf ook een lafbekjequote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
Naar school .... waar zie je me voor aanquote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, Jian hoe zit het met dat blondje?? Is ze blijven slapen of moest ze vandaag gewoon naar school werken?
Doe eens niet zo gierig en deel haar telefoonnummer met ons, ik kijk geen VI hèquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Naar school .... waar zie je me voor aan![]()
m'n telefoon staat uitVanavond kijk ik lekker Voetbal International en lig ik overdwars in m'n kingsize bed
Ze kunnen beter piepen dan kraken, heb ik gehoord.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komenquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n telefoon staat uitVanavond kijk ik lekker Voetbal International en lig ik overdwars in m'n kingsize bed
06-87648762quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende keer bellen wij wel, wat is je nummer?
Een onsje meer, om in schnitzel termen te blijven.quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Had Jian een ONSje?
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komen
Nee, maar de liefde bedrijven met kingsize zonnebrillen is ook niet 't je van hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb niks met schnitzels.
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
maar imke is dus out of the picture inmiddels?
Waar zit ze in Duitsland?quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........![]()
Jij bent toch al lang geen schnitzeltje meer?quote:
Waar die laatste nog steeds niet goed weet hoe hij het plaatsen moet en een soort van angstig isquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.
Het doet nogsteeds pijnquote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent toch al lang geen schnitzeltje meer?
oke, ja van die groenteburgers had ik wel eens zien liggen, ga het toch deze week eens uit proberen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef gomi het volgende:
[..]
wel soja, maar niet sojavlees ofzo.
vegavlees ken ik ook niet, maar wel groentenburgers ofzo, of champignon burgers enzo.
en wat ik eet smaakt me wel.
Psst: brillen kun je afzetten. Nee, heus!quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, maar de liefde bedrijven met kingsize zonnebrillen is ook niet 't je van het
yups, das ook altijd lachen. arme kraaij mag t weer ontgeldenquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.
Mn zussie is een botte bitch wat dat aangaat, net als jij, wel een mooie zeggen ze, dan schijn je er makkelijker mee weg te komenquote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar als je zussie juist die nog van je tegoed houdt, dan is ze toch zelluf ook een lafbekje
It rules de family, zullen we maar zeggen
Are you a man, a mouse or a whining fag?quote:
ach, doe eens gek, (en geef daarna maar ff verslagje hier)quote:
ah k. maar was wel te verwachten hequote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........![]()
zekerquote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komen
Ja... alleen niet zo'n intelligente, ze snapte het ON-gedeelte nog niet helemaalquote:
Ik draag geen sjaaltjes, verdommequote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Are you a man, a mouse or a whining fag?
zijn ook een hoop die echt niet te eten zijn hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja van die groenteburgers had ik wel eens zien liggen, ga het toch deze week eens uit proberen.
Oew, hou je er ook zo van als ie dat doetquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Mehehequote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... alleen niet zo'n intelligente, ze snapte het ON-gedeelte nog niet helemaal![]()
Jian, volgende keer een met bril zoeken, die zijn intelligenter
Oh. zo'n plakkerd. Dat is irritant.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ja... alleen niet zo'n intelligente, ze snapte het ON-gedeelte nog niet helemaal![]()
Jian, volgende keer een met bril zoeken, die zijn intelligenter
Wahaha!quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. zo'n plakkerd. Dat is irritant.
Ik had laatst iemand die de volgende ochtend naar school moest. Ideaal.
Hier ligt ook van die schnitzeltjes met kaas erin bij het vlees, plaatje ziet er lekker uit maar toch weerhoud me iets om het daadwerkelijk te proberen, toch maar eens mezelf erover heen zetten, misschien is het echt lekker.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn ook een hoop die echt niet te eten zijn hoor.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Ik had laatst iemand die de volgende ochtend naar school moest. Ideaal.
Cordon bleu? Zou dan ook ham in moeten zitten eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier ligt ook van die schnitzeltjes met kaas erin bij het vlees, plaatje ziet er lekker uit maar toch weerhoud me iets om het daadwerkelijk te proberen, toch maar eens mezelf erover heen zetten, misschien is het echt lekker.
One Night Stand.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Wat is een Onsje ????
Ontzettend naieve sloerie ..... ?? of zoiets ?
ZO dichtbij nou ook weer niet.quote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Voor je het weet zit je met Jian z'n Imke te sjanzen![]()
Oh, jij begrijpt m ook nog niet.... geen wonder dat dat kind bleef plakkenquote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Wat is een Onsje ????
Ontzettend naieve sloerie ..... ?? of zoiets ?
Chocobo Mounted Forcesquote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
Ian, waar staat C.M.F. onder je avatar voor???
Welnee, ik doe gewoon gepast verontwaardigdquote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En als ik vraag of ze naar school moest of moest werken dan is Jian beledigd
LOLquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh, jij begrijpt m ook nog niet.... geen wonder dat dat kind bleef plakken![]()
![]()
ik heb er een hoop geprobeerd. maar er is meer wat ik niet lust, dan wat ik wel lust tbh.quote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier ligt ook van die schnitzeltjes met kaas erin bij het vlees, plaatje ziet er lekker uit maar toch weerhoud me iets om het daadwerkelijk te proberen, toch maar eens mezelf erover heen zetten, misschien is het echt lekker.
Nee, alleen kaas, maar het plaatje ziet er lekker uit, krokant en dan stroomt de kaas naar buiten (zoeist) hahaha oh wat erg, schnitzeltjes, vaatwastabletten en sloerie`s en COPD wat een gespreksstof hebben we deze maandagmiddag weerquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cordon bleu? Zou dan ook ham in moeten zitten eigenlijk
quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
One Night en dan ... Samenwonen...
Zul je net zien.... ik heb in NY wel eens tussen de Nederlanders gezeten (kom je dan ineens achter) en stond in de rij bij Disney World (Florida) om met het treintje van de parkeerplaats naar de ingang te gaan, en wie stond daar ook?? Een jongen die ik uit het zwembad in Amersfoort kendequote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZO dichtbij nou ook weer niet.
Bovendien is Rheine tiefusgroot
Dat laatste vind ik overigens meestal alleen maar irritantquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, alleen kaas, maar het plaatje ziet er lekker uit, krokant en dan stroomt de kaas naar buiten
en wat betekent het??? zo kom ik er nog geen wijs uit, en buitenlandse talen snap ik al helemaal nietquote:
ah, ja, ik zie de linkerquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de voorkeur voor usericons of voor webicons ingesteld hebt, maar ik heb m zelf op webicon staan, dus ik zie die andere.... die wat minder roze/blauw is.
Alhoewel, ook roze/blauw, maar anders![]()
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
* wakker schrikt....Amersfoort??quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je net zien.... ik heb in NY wel eens tussen de Nederlanders gezeten (kom je dan ineens achter) en stond in de rij bij Disney World (Florida) om met het treintje van de parkeerplaats naar de ingang te gaan, en wie stond daar ook?? Een jongen die ik uit het zwembad in Amersfoort kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |