nou, ga wel ff diep nadenken wie ik echt, echt leuk vind om te lezen etc.etc. echt moeilijk hoor vind ik, zitten leuke gasten hierquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan op stem klikken en dan later nog aanpassen.
( zo? ipv )zo?quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef Laysa het volgende:
Kom er net dus achter dat ik mn lensen verkeerd om in had.....ik zag de wereld dus al een week verkeerd
Wat is er met BQ? (ik heb geen tijd om alle SC's door te lezen)quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
BQ wat een klotenieuws lees ik net, sterkte ermee.
Heb je een beetje een sexy bril? Je hebt tegenwoordig ook van die vrouwen met van die overmatig gedesignede brillen, dat ik denk 'mensch doe normaol'quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met een bril.
Ik draag mijn bril de laatste tijd vaker dan mijn lenzen.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Maanvis het volgende:
Heb je een beetje een sexy bril? Je hebt tegenwoordig ook van die vrouwen met van die overmatig gedesignede brillen, dat ik denk 'mensch doe normaol'
usericon groot?quote:
Stress in de privésfeer.quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is er met BQ? (ik heb geen tijd om alle SC's door te lezen)
Ik ben gewoon te ijdel...terwijl ik het wel leuk vind bij anderenquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met een bril.
Ik draag mijn bril de laatste tijd vaker dan mijn lenzen.
Ik ben ook hartstikke ijdel. Maar vind mijn bril niks afdoen aan mijn al fantastische hoofd. Sterker: mijn hoofd wordt nóg sprekenderquote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ben gewoon te ijdel...terwijl ik het wel leuk vind bij anderen
Ik voel met je meequote:Op maandag 30 november 2009 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb een donker montuur bril. Ik baalde dat ik geen lenzen meer kon en nou ja, dan maar gelijk een goeie bril.![]()
Toch zou ik er wat voor geven het zonder te kunnen. En dan zonder laseren graag. Volgens mijn opticien komt dat. als ik straks 40 ben kan ik zonder. en dan naadloos over naar de leesbril.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |