Ik denk dus serieus dat ik deze niet nog een keer zo lekker voor elkaar krijg, en echt heel veel heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze wel![]()
Maar vertel.... wanneer kunnen we dit sopgerecht komen proeven??
Ik tief altijd gewoon een bakje poeier in mijn Hobart proffesionelle reinigungsmasjine.quote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem dan nu maar een sun tablet met hydrofilm tot je
Ik zal het onthouden, maar EERST!quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk eens op Food tube Ian, speciaal voor koks, en als je goed zoekt zie je mijn kind ook
Je bent veul te ver weg om vandaag nog ff te komen proevenquote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dus serieus dat ik deze niet nog een keer zo lekker voor elkaar krijg, en echt heel veel heb ik niet gemaakt![]()
Hij staat vandaag als daggerecht op het krijtbord_!
Dus als je snel bent kan je er vast nog wel eentje halen
Geen tand meer in je mond, maar voor de rest mega-gezond.quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar EERST!
Grapefruitsap en gezond-yoghurt...
God, wat ben ik straks slank en aantrekkelijk...
Ian moet gewoon filmpjes hier plaatsen en alles haarfijn uitleggen wat hij er allemaal inflikkerd, misschien een idee voor een apart topic Ian?????? kunnen we je volgen zolang je maar niet tegen ons schreeuwt zoals die Gordon Ramsey, de flapdolquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent veul te ver weg om vandaag nog ff te komen proeven![]()
Dus gewoon oefenen zodat je je gloeiande saus weer perfect kunt maken
Kan je Glögg voor me meenemen? Ben ik gister vergeten.quote:Op maandag 30 november 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Vaatwastabletten.............................................................
Goed, naar de Ikea nu. Wat een leven.
Ja, maar voor je het weet staat het recept volgend jaar in een Gordon boek....quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian moet gewoon filmpjes hier plaatsen en alles haarfijn uitleggen wat hij er allemaal inflikkerd, misschien een idee voor een apart topic Ian?????? kunnen we je volgen zolang je maar niet tegen ons schreeuwt zoals die Gordon Ramsey, de flapdol
Wat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen tand meer in je mond, maar voor de rest mega-gezond.![]()
hahahha ach arme Ian, nog ff en hij gaat zo tekeer in zijn keukentje als die Gordonquote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet staat het recept volgend jaar in een Gordon boek....
German food.... where the British bark back.
Oh, dan is grapefruitsap heel goed voor je tanden. No worries.quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?
Hallo, doe even rustig ik moet morgen naar de tandarts
Dit méééén je nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dan is grapefruitsap heel goed voor je tanden. No worries.
Nee? Oh nee, dit meen ik niet.quote:
Ha! Ik drink al een week of wat enkel nog water (als ik geen grapefruitsap zit te drinken) dus ik ben wel ergens goed mee bezig!quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Gezond voor je tanden? Alleen water volgens mij? En melk.
Thee, koffie, frisdrank, fruit ... het is allemaal een aanslag op je gebit.
Hihi, ik zei aanslag.
één glaasje sinaasappelsap kan geen kwaad hoor, alleen niet binnen een uur voor of na tandenpoetsen. en ff naspoelen met water.quote:Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is simpelweg wel gezond? De peperdure vers geperste sinaasappelsap toch wel he?
Ja?! Dat is goed. één keer een zuuraanval, ipv 6 keer een beetje.quote:Op maandag 30 november 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh god, ik drink zo'n heul pak altijd in een keer op
Ik weet dat sap van citrusvruchten niet best is voor je tanden, maar toen ik de puber een paar jaar geleden eindelijk aan de sinaasappelsap had gekregen (in het kader van de vitamientjes enzo) kon ik de tandarts wel wurgen toen zij vervolgens over sinaasappelsap ging zitten zeuren....quote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee? Oh nee, dit meen ik niet.![]()
Het is natuurlijk beter dan die redbull rommel. Dat sowieso, maar veel zuur lijkt me gewoon niet zo denderend voor je glazuur. Maar dat is míjn mening hè. en wie ben ik nou helemaal.
Iig geval geen tandarts. Dus. No worries.
Neeee!!! melksuiker!! niet doen!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zo nog maar een keer naar de super en haal melk
Ik lees net dat dat ook niet goed isquote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zo nog maar een keer naar de super en haal melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |