Was het maar waar. Gewoon onbewust.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar. Gewoon onbewust.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch ook niet met twee gezonde benen in een rolstoel zitten?
Vriend van me heeft ook zo'n fake bril, die lag ik graag uit. Hard.
Hahaha. Nee, niet bepaald. Het is een vage schat en ik ken hem al sinds mijn 17e, maar ik moet er niet aan denken en denk ik er wel aan, dan moet ik een beetje kokhalzen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets aan deze vriend doet Cc dus onderbewust denken aan het werkwoord liggen...
Ik ruik een stiekeme romance...
Ik denk dat je gelijk hebt, maar dat het niets wordt omdat Cc zoveel ijdelheid niet kan handelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets aan deze vriend doet Cc dus onderbewust denken aan het werkwoord liggen...
Ik ruik een stiekeme romance...
Ik overweeg euthanasie.quote:
Er waren momenten dat we trots waren op het feit dat de SC zoveel beter liepquote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk heeft het iets tragisch dat we in dit subforum met de SC al op nummer 400 zitten en met de COS op 7
Je schreef ook een heleboel woordjes wél foutloos.quote:
Ik ben ook trots, ik wil alleen dat ze het subforum omnoemen naar "SC" in plaats van "RLS".quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er waren momenten dat we trots waren op het feit dat de SC zoveel beter liep
Maar dit is wel heel erg triest
Gaat die knul met die nep-bril dan spreken op je begramatie??quote:
En dat ze mij dan oppermod maken, en dat jullie allemaal moeten buigen als ik binnenkom! AAHAHAHA!quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook trots, ik wil alleen dat ze het subforum omnoemen naar "SC" in plaats van "RLS".
Ze mogen jou best blauw, rood of voor mijn part paars maken, maar ik buig voor niemandquote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat ze mij dan oppermod maken, en dat jullie allemaal moeten buigen als ik binnenkom! AAHAHAHA!
quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat ze mij dan oppermod maken, en dat jullie allemaal moeten buigen als ik binnenkom! AAHAHAHA!
Dat blijft factor 10quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
De SC is hier niet bij 0 gestart, die liep al een hele tijd in een ander subforum. We hebben er hier iets van 70 volgemaakt.
Nog even geduld, de herr_Ian_smiley is nog niet klaar.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
probeer het eens alleen met je Koksjasje aan...dan kijken wij wel ff of je dan wel indruk maaktquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stoot zo te zien nu nog op verzet...
*sluipt naar achteren om zijn masterplan aan te passen
Die 'knul' is uit '56 en heeft in zijn leven zoveel drugs en drank naar binnen gewerkt dat ie schier onverstaanbaar door het leven gaat. Ik begrijp 'm wel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Leandra het volgende:
Gaat die knul met die nep-bril dan spreken op je begramatie??
Zo ja, moeten wij hem dan nogmaals namens jou uitlachen of gaat men dat joelen niet waarderen?
Ik zal de smiley slaven weer 's gaan slaan met mijn zweepje...quote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog even geduld, de herr_Ian_smiley is nog niet klaar.
Waarom ben je bevriend met 'm? Heeft ie een grote?quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'knul' is uit '56 en heeft in zijn leven zoveel drugs en drank naar binnen gewerkt dat ie schier onverstaanbaar door het leven gaat. Ik begrijp 'm wel.
Okay, hij heeft dus zo weinig respect voor z'n lichaam dat hij het compleet verpest heeft met drank en drugs, zelfs zo erg dat er geen fatsoenlijk woord meer uitkomt, maar hij is wel zo ijdel dat hij een brilletje draagt?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'knul' is uit '56 en heeft in zijn leven zoveel drugs en drank naar binnen gewerkt dat ie schier onverstaanbaar door het leven gaat. Ik begrijp 'm wel.
Alleen een koksmutsje vind ik meer dan genoeg hoorquote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
probeer het eens alleen met je Koksjasje aan...dan kijken wij wel ff of je dan wel indruk maakt
Zou hij zelf doorhebben dat het een nep bril is?quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, hij heeft dus zo weinig respect voor z'n lichaam dat hij het compleet verpest heeft met drank en drugs, zelfs zo erg dat er geen fatsoenlijk woord meer uitkomt, maar hij is wel zo ijdel dat hij een brilletje draagt?!![]()
Al dan niet om ondanks zijn spraakgebrek iig nog een beetje intelligent over te komen
Plus brilquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen een koksmutsje vind ik meer dan genoeg hoor
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zienquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen een koksmutsje vind ik meer dan genoeg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |