Één?quote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc heeft ook zo'n zonnebril waar je een eitje op kan bakken zo groot.
ownee...ik heb er een heleboelquote:Op maandag 30 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koop er eentje bij de eerste winkel die ik tegenkom op vakantie, aan 't einde van de zomer is ie kaput.
Ja, dat waren ook mijn eerste woorden toen ik mijn ex (toen al m'n ex) met een bril op zag:quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik een bril had, dan lijk je automagisch intelligenter.
Zul je altijd zien, ik heb een bril maar dat intelligenter lijken heb ik dan weer niet nodigquote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
toen ik ook een vaatwasser had probeerde ik ook weleens wat anders, maar uiteindelijk was calgonit toch het bestequote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Leandra het volgende:
Maarre, even for the record, en geheel on-topic:
Super de Boer huismerk 4-in-1 vaatwastabletten zijn waardeloos![]()
Kon net een bord, een pan, een deksel en een ovenschaal in de vaatwasser laten staan voor de volgende ronde.
Ja ik weet, 4-in-1... maar het is dan ook niet mijn vaatwasser
Het verbaast me overigens wel dat die Super de Boer huismerk zo slecht is, want die van de AH is prima.
Je hebt ook brillen met gewone glazen erin.quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Als man doe je dat toch niet... Ze zien je op je werk al aankomen met je 'fashion statement'.quote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt ook brillen met gewone glazen erin.
Als vrouw toch ook niet, mag ik hopen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:56 schreef Maanvis het volgende:
Als man doe je dat toch niet... Ze zien je op je werk al aankomen met je 'fashion statement'.
Mwah daar heeft het nog wel iets charmants.. zo'n raar vrouwendingetje waarbij je denkt da's typisch vrouwelijk zemgaar.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vrouw toch ook niet, mag ik hopen.
Regt in z'n gezigt?quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch ook niet met twee gezonde benen in een rolstoel zitten?
Vriend van me heeft ook zo'n fake bril, die lag ik graag uit. Hard.
Wat is dat nou voor een vreemde fout? Hoe kan ik die voor mezelf verklaren?quote:
Was het maar waar. Gewoon onbewust.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar. Gewoon onbewust.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ga toch ook niet met twee gezonde benen in een rolstoel zitten?
Vriend van me heeft ook zo'n fake bril, die lag ik graag uit. Hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |