Wat by the way alweer 3 weken geleden is. en waar is mijn naakt huh?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga alleen naakt voor de buurvrouw op haar verjaardag
Dus toch vega-motivatie...quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, ben er jaren geleden mee gestopt omdat t me niet smaakte en t idee me niet aanstond om een stukje lijk in mijn mond te stoppen.
ws dat idee wat me de smaak ontnam ofzo
U wou een prachtige paint waar ik verdomme een uur op heb zitten ploeterenquote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat by the way alweer 3 weken geleden is. en waar is mijn naakt huh?!
wel soja, maar niet sojavlees ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetje
Ik weet niet of ik achterlijk veel zigeunersaus op zo'n schnitzel tief maar ik zou niet weten waar je die eventuele paprika saus op zou moeten smerenquote:
Was je naakt toen je dat deed?quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U wou een prachtige paint waar ik verdomme een uur op heb zitten ploeteren
nee, niet die arme beestjes. ik heb ook geen moeite met leer ofzo, dat zou als t om arme beestjes ging ws wel zo zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus toch vega-motivatie...
Die arme arme beestjes enzo.
Volgende keer bellen wij wel, wat is je nummer?quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
´t viel allemaal reuze mee, telefoon van zussie kwam op tijd, ze zei; "Die hou ik van je tegoed, vuile lafbek"![]()
Van je familie moet je het hebben![]()
maar imke is dus out of the picture inmiddels?quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
´t viel allemaal reuze mee, telefoon van zussie kwam op tijd, ze zei; "Die hou ik van je tegoed, vuile lafbek"![]()
Ik ben na een cappuccino quasi gehaast weggegaan ........ze zei ik bel je nog wel
Maar als je zussie juist die nog van je tegoed houdt, dan is ze toch zelluf ook een lafbekjequote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
Naar school .... waar zie je me voor aanquote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, Jian hoe zit het met dat blondje?? Is ze blijven slapen of moest ze vandaag gewoon naar school werken?
Doe eens niet zo gierig en deel haar telefoonnummer met ons, ik kijk geen VI hèquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Naar school .... waar zie je me voor aan![]()
m'n telefoon staat uitVanavond kijk ik lekker Voetbal International en lig ik overdwars in m'n kingsize bed
Ze kunnen beter piepen dan kraken, heb ik gehoord.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komenquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n telefoon staat uitVanavond kijk ik lekker Voetbal International en lig ik overdwars in m'n kingsize bed
06-87648762quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende keer bellen wij wel, wat is je nummer?
Een onsje meer, om in schnitzel termen te blijven.quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Had Jian een ONSje?
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komen
Nee, maar de liefde bedrijven met kingsize zonnebrillen is ook niet 't je van hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb niks met schnitzels.
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
maar imke is dus out of the picture inmiddels?
Waar zit ze in Duitsland?quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........![]()
Jij bent toch al lang geen schnitzeltje meer?quote:
Waar die laatste nog steeds niet goed weet hoe hij het plaatsen moet en een soort van angstig isquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.
Het doet nogsteeds pijnquote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent toch al lang geen schnitzeltje meer?
oke, ja van die groenteburgers had ik wel eens zien liggen, ga het toch deze week eens uit proberen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef gomi het volgende:
[..]
wel soja, maar niet sojavlees ofzo.
vegavlees ken ik ook niet, maar wel groentenburgers ofzo, of champignon burgers enzo.
en wat ik eet smaakt me wel.
Psst: brillen kun je afzetten. Nee, heus!quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, maar de liefde bedrijven met kingsize zonnebrillen is ook niet 't je van het
yups, das ook altijd lachen. arme kraaij mag t weer ontgeldenquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.
Mn zussie is een botte bitch wat dat aangaat, net als jij, wel een mooie zeggen ze, dan schijn je er makkelijker mee weg te komenquote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar als je zussie juist die nog van je tegoed houdt, dan is ze toch zelluf ook een lafbekje
It rules de family, zullen we maar zeggen
Are you a man, a mouse or a whining fag?quote:
ach, doe eens gek, (en geef daarna maar ff verslagje hier)quote:
ah k. maar was wel te verwachten hequote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........![]()
zekerquote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komen
Ja... alleen niet zo'n intelligente, ze snapte het ON-gedeelte nog niet helemaalquote:
Ik draag geen sjaaltjes, verdommequote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Are you a man, a mouse or a whining fag?
zijn ook een hoop die echt niet te eten zijn hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja van die groenteburgers had ik wel eens zien liggen, ga het toch deze week eens uit proberen.
Oew, hou je er ook zo van als ie dat doetquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Mehehequote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... alleen niet zo'n intelligente, ze snapte het ON-gedeelte nog niet helemaal![]()
Jian, volgende keer een met bril zoeken, die zijn intelligenter
Oh. zo'n plakkerd. Dat is irritant.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ja... alleen niet zo'n intelligente, ze snapte het ON-gedeelte nog niet helemaal![]()
Jian, volgende keer een met bril zoeken, die zijn intelligenter
Wahaha!quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. zo'n plakkerd. Dat is irritant.
Ik had laatst iemand die de volgende ochtend naar school moest. Ideaal.
Hier ligt ook van die schnitzeltjes met kaas erin bij het vlees, plaatje ziet er lekker uit maar toch weerhoud me iets om het daadwerkelijk te proberen, toch maar eens mezelf erover heen zetten, misschien is het echt lekker.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn ook een hoop die echt niet te eten zijn hoor.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Ik had laatst iemand die de volgende ochtend naar school moest. Ideaal.
Cordon bleu? Zou dan ook ham in moeten zitten eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier ligt ook van die schnitzeltjes met kaas erin bij het vlees, plaatje ziet er lekker uit maar toch weerhoud me iets om het daadwerkelijk te proberen, toch maar eens mezelf erover heen zetten, misschien is het echt lekker.
One Night Stand.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Wat is een Onsje ????
Ontzettend naieve sloerie ..... ?? of zoiets ?
ZO dichtbij nou ook weer niet.quote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Voor je het weet zit je met Jian z'n Imke te sjanzen![]()
Oh, jij begrijpt m ook nog niet.... geen wonder dat dat kind bleef plakkenquote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Wat is een Onsje ????
Ontzettend naieve sloerie ..... ?? of zoiets ?
Chocobo Mounted Forcesquote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
Ian, waar staat C.M.F. onder je avatar voor???
Welnee, ik doe gewoon gepast verontwaardigdquote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En als ik vraag of ze naar school moest of moest werken dan is Jian beledigd
LOLquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh, jij begrijpt m ook nog niet.... geen wonder dat dat kind bleef plakken![]()
![]()
ik heb er een hoop geprobeerd. maar er is meer wat ik niet lust, dan wat ik wel lust tbh.quote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier ligt ook van die schnitzeltjes met kaas erin bij het vlees, plaatje ziet er lekker uit maar toch weerhoud me iets om het daadwerkelijk te proberen, toch maar eens mezelf erover heen zetten, misschien is het echt lekker.
Nee, alleen kaas, maar het plaatje ziet er lekker uit, krokant en dan stroomt de kaas naar buiten (zoeist) hahaha oh wat erg, schnitzeltjes, vaatwastabletten en sloerie`s en COPD wat een gespreksstof hebben we deze maandagmiddag weerquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cordon bleu? Zou dan ook ham in moeten zitten eigenlijk
quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
One Night en dan ... Samenwonen...
Zul je net zien.... ik heb in NY wel eens tussen de Nederlanders gezeten (kom je dan ineens achter) en stond in de rij bij Disney World (Florida) om met het treintje van de parkeerplaats naar de ingang te gaan, en wie stond daar ook?? Een jongen die ik uit het zwembad in Amersfoort kendequote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZO dichtbij nou ook weer niet.
Bovendien is Rheine tiefusgroot
Dat laatste vind ik overigens meestal alleen maar irritantquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, alleen kaas, maar het plaatje ziet er lekker uit, krokant en dan stroomt de kaas naar buiten
en wat betekent het??? zo kom ik er nog geen wijs uit, en buitenlandse talen snap ik al helemaal nietquote:
ah, ja, ik zie de linkerquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de voorkeur voor usericons of voor webicons ingesteld hebt, maar ik heb m zelf op webicon staan, dus ik zie die andere.... die wat minder roze/blauw is.
Alhoewel, ook roze/blauw, maar anders![]()
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
* wakker schrikt....Amersfoort??quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je net zien.... ik heb in NY wel eens tussen de Nederlanders gezeten (kom je dan ineens achter) en stond in de rij bij Disney World (Florida) om met het treintje van de parkeerplaats naar de ingang te gaan, en wie stond daar ook?? Een jongen die ik uit het zwembad in Amersfoort kende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |