Volgende keer bellen wij wel, wat is je nummer?quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
´t viel allemaal reuze mee, telefoon van zussie kwam op tijd, ze zei; "Die hou ik van je tegoed, vuile lafbek"![]()
Van je familie moet je het hebben![]()
maar imke is dus out of the picture inmiddels?quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
´t viel allemaal reuze mee, telefoon van zussie kwam op tijd, ze zei; "Die hou ik van je tegoed, vuile lafbek"![]()
Ik ben na een cappuccino quasi gehaast weggegaan ........ze zei ik bel je nog wel
Maar als je zussie juist die nog van je tegoed houdt, dan is ze toch zelluf ook een lafbekjequote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
Naar school .... waar zie je me voor aanquote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, Jian hoe zit het met dat blondje?? Is ze blijven slapen of moest ze vandaag gewoon naar school werken?
Doe eens niet zo gierig en deel haar telefoonnummer met ons, ik kijk geen VI hèquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Naar school .... waar zie je me voor aan![]()
m'n telefoon staat uitVanavond kijk ik lekker Voetbal International en lig ik overdwars in m'n kingsize bed
Ze kunnen beter piepen dan kraken, heb ik gehoord.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komenquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n telefoon staat uitVanavond kijk ik lekker Voetbal International en lig ik overdwars in m'n kingsize bed
06-87648762quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende keer bellen wij wel, wat is je nummer?
Een onsje meer, om in schnitzel termen te blijven.quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Had Jian een ONSje?
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kijken wat die snor vandaag te zeggen heeft over pantelic, die genee gaat er zeker mee komen
Nee, maar de liefde bedrijven met kingsize zonnebrillen is ook niet 't je van hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb niks met schnitzels.
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
maar imke is dus out of the picture inmiddels?
Waar zit ze in Duitsland?quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ver hè Duitsland, we hebben afgesproken om het even rustig aan te doen, beetje ruimte enzo. We gaan nog wel samen naar Parijs, maar even zien. 't was niet eens mijn idee dit keer , dus ........![]()
Jij bent toch al lang geen schnitzeltje meer?quote:
Waar die laatste nog steeds niet goed weet hoe hij het plaatsen moet en een soort van angstig isquote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk is Derksen daardoor zo getergd dat-ie hans kraaij jr. weer vreselijk op de korrel neemt.
Het doet nogsteeds pijnquote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent toch al lang geen schnitzeltje meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |