hehe, je kunt een hoop over me zeggen, maar niet dat ik bleek benquote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Van die vegamensjes zijn ook altijd zo eng bleek
Jij lust geen enkele vlees of vis soort?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
Redelijk dubbel op of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
Ah, daar hebben we de dader en slachtoffer tegelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetjequote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
nee, ben er jaren geleden mee gestopt omdat t me niet smaakte en t idee me niet aanstond om een stukje lijk in mijn mond te stoppen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij lust geen enkele vlees of vis soort?![]()
Geen enkele...
No matter hoe het bereid is?
Nee hoor, een Schnitzel is gewoon van varkensvlees, een Wiener Schnitzel is van kalfsvlees en een Kipschnitzel is van kippenvleesquote:
Wat by the way alweer 3 weken geleden is. en waar is mijn naakt huh?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga alleen naakt voor de buurvrouw op haar verjaardag
Dus toch vega-motivatie...quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, ben er jaren geleden mee gestopt omdat t me niet smaakte en t idee me niet aanstond om een stukje lijk in mijn mond te stoppen.
ws dat idee wat me de smaak ontnam ofzo
U wou een prachtige paint waar ik verdomme een uur op heb zitten ploeterenquote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat by the way alweer 3 weken geleden is. en waar is mijn naakt huh?!
wel soja, maar niet sojavlees ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetje
Ik weet niet of ik achterlijk veel zigeunersaus op zo'n schnitzel tief maar ik zou niet weten waar je die eventuele paprika saus op zou moeten smerenquote:
Was je naakt toen je dat deed?quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U wou een prachtige paint waar ik verdomme een uur op heb zitten ploeteren
nee, niet die arme beestjes. ik heb ook geen moeite met leer ofzo, dat zou als t om arme beestjes ging ws wel zo zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus toch vega-motivatie...
Die arme arme beestjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |