OMG wat lees ik nou??? Heeft Yvonne die Schnitzel verkracht?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was zelfs mijn tagje tot de grote boze Yvonne 'm afpakte en in een hoekje ging verkrachten
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzoquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvlees
Dan staat er toch ook "Kip" voor?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzo
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzo
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen etenquote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.
Edit: zo liet ik mij onlangs door een echte slager vertellen.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan staat er toch ook "Kip" voor?!
Net als je hamburgers hebt, die zijn van rundvlees, en als het een kipburger is dan is het geen hamburger
heb ff zitten zoeken en oorspronkelijk is t dus van kalfsvlees.quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.
Edit: zo liet ik mij onlangs door een echte slager vertellen.
Ik eet tegenwoordig in ieder geval één keer, maar som twee keer per week van dat nepvlees. Dan kan ik die andere dagen tenminste met een gerust geweten een halve koe op m'n bord draperenquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen eten![]()
Ik vind dat zo......
die dingen eet je niet omdat t op vlees lijkt hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen eten![]()
Ik vind dat zo......
Kalfsvlees is een Wiener Schnitzel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
heb ff zitten zoeken en oorspronkelijk is t dus van kalfsvlees.
en op de nl wiki:
Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfs-, kippen- of varkensvlees. Het gerecht komt oorspronkelijk uit de Oostenrijkse keuken.
Dat lijkt me een duur stukje vlees voor een gerecht wat als zo "volks" wordt beschouwdquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
en op de nl wiki:
Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfs-, kippen- of varkensvlees. Het gerecht komt oorspronkelijk uit de Oostenrijkse keuken.
Je moet gewoon niet janken en gewoon vlees eten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
die dingen eet je niet omdat t op vlees lijkt hoor.
ze lijken imo niet eens op vlees, maar dat is wat anders
yeah dat van die wiener art zag ik ook staan idd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kalfsvlees is een Wiener Schnitzel.
Als je die toch wil aanbieden maar dan van varkensvlees moet je Wiener "art" op de kaart zetten.
Daarom krijg je ook ongeveer overal alleen maar Wiener Artquote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me een duur stukje vlees voor een gerecht wat zo "volks" wordt beschouwd
Dan is die slager gek.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
en op de nl wiki:
ik eet geen vlees, of vis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken en gewoon vlees eten.
Ies koeltoer natoer.
Die slager heeft gelijk, behalve als jij vroeg of een Wiener Schnitzel van schweinefleisch is.quote:
hehe, je kunt een hoop over me zeggen, maar niet dat ik bleek benquote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Van die vegamensjes zijn ook altijd zo eng bleek
Jij lust geen enkele vlees of vis soort?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
Redelijk dubbel op of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
Ah, daar hebben we de dader en slachtoffer tegelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetjequote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |