quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.
quote:
Helemaal niks,... ik ben niet moeilijk blond, brunette, rood. ........ Braziliaans, kaal, 't maakt me niks uitquote:
En ook RLS SCquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
O wil iemand even het nummer toevoegen was zo in shock dat ik de laatste had
Weet je wat ik dan denk? Ik denk dat je d'r op bed vastgebonden hebt en ze er niet eens uit kan!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
..... ow fatsoenlijk is ze zeker niet Teun ............... godzijdank !
Ja sorry hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef D. het volgende:
Ow, dit is het topic?
Heb ik er dus voor niets eentje geopend
grmbl.
Och ik hou wel van een beetje kinky, maar dan andersom, ik ben nogal luiquote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je wat ik dan denk? Ik denk dat je d'r op bed vastgebonden hebt en ze er niet eens uit kan!!
Nah, ik was om half 9 op dus ik ben niet die blonde vrouwquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
TT was dus wel toepasselijk
[RLS SC 381] Nog niet wakker?
Done. En wie heeft er met de nummering lopen fucken? Ian zekerquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
O wil iemand even het nummer toevoegen was zo in shock dat ik de laatste had
Als ik de TT van dit topic bekijk zat ja anders flink te slapenquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, ik was om half 9 op dus ik ben niet die blonde vrouw
Ik kan je geen ongelijk geven, maar voorlopig ben jij brak en ligt zij nog lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Och ik hou wel van een beetje kinky, maar dan andersom, ik ben nogal lui
Ja, hij zei afgelopen nacht al dat hij wat extra notes wilde maar dat hij die maar niet kreegquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Done. En wie heeft er met de nummering lopen fucken? Ian zeker
Ah, Leandra zat ook al te slapenquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Tnxquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zit er ook nog wat aan te denken. Niet dat er vermoedelijk ook maar één moment is dat het goed uitkomt, maar zo net voor de kerst maakt het wel extra waardeloos.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef hondjes het volgende:
BQ..sterkte lieverd...
Oja, mag je de mijne ff op slot gooienquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |