quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.
quote:
Helemaal niks,... ik ben niet moeilijk blond, brunette, rood. ........ Braziliaans, kaal, 't maakt me niks uitquote:
En ook RLS SCquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
O wil iemand even het nummer toevoegen was zo in shock dat ik de laatste had
Weet je wat ik dan denk? Ik denk dat je d'r op bed vastgebonden hebt en ze er niet eens uit kan!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
..... ow fatsoenlijk is ze zeker niet Teun ............... godzijdank !
Ja sorry hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef D. het volgende:
Ow, dit is het topic?
Heb ik er dus voor niets eentje geopend
grmbl.
Och ik hou wel van een beetje kinky, maar dan andersom, ik ben nogal luiquote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je wat ik dan denk? Ik denk dat je d'r op bed vastgebonden hebt en ze er niet eens uit kan!!
Nah, ik was om half 9 op dus ik ben niet die blonde vrouwquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
TT was dus wel toepasselijk
[RLS SC 381] Nog niet wakker?
Done. En wie heeft er met de nummering lopen fucken? Ian zekerquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
O wil iemand even het nummer toevoegen was zo in shock dat ik de laatste had
Als ik de TT van dit topic bekijk zat ja anders flink te slapenquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, ik was om half 9 op dus ik ben niet die blonde vrouw
Ik kan je geen ongelijk geven, maar voorlopig ben jij brak en ligt zij nog lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Och ik hou wel van een beetje kinky, maar dan andersom, ik ben nogal lui
Ja, hij zei afgelopen nacht al dat hij wat extra notes wilde maar dat hij die maar niet kreegquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Done. En wie heeft er met de nummering lopen fucken? Ian zeker
Ah, Leandra zat ook al te slapenquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Tnxquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zit er ook nog wat aan te denken. Niet dat er vermoedelijk ook maar één moment is dat het goed uitkomt, maar zo net voor de kerst maakt het wel extra waardeloos.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef hondjes het volgende:
BQ..sterkte lieverd...
Oja, mag je de mijne ff op slot gooienquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik de TT van dit topic bekijk zat ja anders flink te slapen
zit me af te vragen of ze kan koken, ik heb best trekquote:Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, maar voorlopig ben jij brak en ligt zij nog lekker
Check even d'r kontzak of er flink geld in zit, daarna een goede en exclusieve good food bezorger bellenquote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
zit me af te vragen of ze kan koken, ik heb best trek
quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaja, ik had je al vergeven dat je mij voor niets aan het werk had gezetquote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben errug druk vandaag geweest dus zit nu ff bij te komen
quote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, ik had je al vergeven dat je mij voor niets aan het werk had gezet
quote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Check even d'r kontzak of er flink geld in zit, daarna een goede en exclusieve good food bezorger bellen
nou je hebt je mond niet alleen maar gekregen voor dattequote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavondquote:
O ja dat is wel een typische vrouwengedachtequote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou je hebt je mond niet alleen maar gekregen voor dattedus hop ff naar de slaapkamer en vragen
ik bedenk me nu ineens dat zij zich ws ligt af te vragen waarom jij liever achter je pc zit ipv van boven op haar
quote:
Venus en Marsquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is wel een typische vrouwengedachte
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zettenquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavond
Kijk en dat snap ik dus niet waarom ongemakkelijk, zeg gewoon nou het was gezellig daar is de douche en tot ziensquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavond
Dat kan ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Gimme a break, zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedenk me nu ineens dat zij zich ws ligt af te vragen waarom jij liever achter je pc zit ipv van boven op haar
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch nietsquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is wel een typische vrouwengedachte
LOL, ben af en toe best een boer , maar dat gaat wel erg ver hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch niets![]()
Nou ja, tijdens Studio Sport is het nog een optie, maar verder
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles zit in elkaar, 'avond.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie wasquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ooooooooooooooohw daar komt de aap uit de mouwje kon dr niet bij houden
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerdquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie was
Ziet er strak uit Pietjequote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
en is die van Gouda lekker?quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerd.
Vertelquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zeg
Zekersquote:
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannenquote:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadselquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Chicken shitquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadsel
dat doen ze altijd als het bijna over de datum isquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannen
www.kamasutra.nl enjoyquote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet![]()
Doe eens wat beter uitleggen dan?
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als het bijna over de datum is
quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
ben gewoon een softie als het daar op aankomt
Nee dat is zonde, beschadigde waarquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ik vind alles best, als je maar niet bijt
correctie; onder de douche staat en ik schat ergens achter in de twintig, dus dat valt nog wel meequote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?
Ah gos wat sneu.quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik ben altijd kort van stof dus deze keer ook.
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lurk wel, gewoon als afleiding maar posten kan ik voorlopig niet. Doei.
Ja joh, ik zit weer van alles te roepen en ook stoer te doen. Ga maar snel even d'r rugje scrubbenquote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
correctie; onder de douche staat en ik schat ergens achter in de twintig, dus dat valt nog wel mee
Ik heb net m'n zussie gebeld dat ze me over een half uur, drie kwartier moet bellen en dan ga ik iets zeggen als, okee, ik begrijp het, ik kom er meteen aan... Zussie begrijpt me altijd zo goedquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit weer van alles te roepen en ook stoer te doen. Ga maar snel even d'r rugje scrubben![]()
Jeuh, je bent net Ian, die heeft ook z'n zussie nodigquote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb net m'n zussie gebeld dat ze me over een half uur, drie kwartier moet bellen en dan ga ik iets zeggen als, okee, ik begrijp het, ik kom er meteen aan... Zussie begrijpt me altijd zo goed
Botterikquote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jeuh, je bent net Ian, die heeft ook z'n zussie nodig![]()
![]()
Kom op, dat kun je toch zelf wel vertellen dat je Studio Sport wil kijken, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit momentquote:
't zal je toch gebeuren dat ze hier meeleest,quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
En sms 'r later even een linkje van dit topic, als ze wil weten hoe het af gaat lopen tussen jullie
Ja maar....jessus ik ga het je ff uitleggen hoor...je pikt iemand op...weet allebei dit is voor 1 nacht en meer niet...en als je nu zo niks gaat zeggen dus niet zo direct doet dan denkt zij dr misschien meer van en dan begint de ellende pas echtquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit moment
Sorry maar ik als vrouw verkies toch het eerlijke, dan voel je je niet zo besodemieterd en is er duidelijkheidquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit moment
Ghehehehequote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef Kally het volgende:
Misschien springt ze zo wel onder de douche vandaan en roept hard doeiiiiiiiiii
quote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef Jian het volgende:
ho, gestommel op de trap, jullie kunnen het mooi vertellen, zussie laat me niet in de steek ene weg, laters zucht !![]()
Succesquote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef Jian het volgende:
ho, gestommel op de trap, jullie kunnen het mooi vertellen, zussie laat me niet in de steek ene weg, laters zucht !![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ze bovenop hem springt en dat hij er maar aan toe gaat geven
Misschien is het al een tijdje zo? Nou ja, hoe dan ook, t blijft beroerd natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zit er ook nog wat aan te denken. Niet dat er vermoedelijk ook maar één moment is dat het goed uitkomt, maar zo net voor de kerst maakt het wel extra waardeloos.
Je kunt er geen moer aan doen hè, dat soort dingen overkomt je nu eenmaal of je doet het een ander aan. Voor beide kanten is het waardeloos en doet 't meestal zeer. Maar 't gaat ook vanzelf weer over.quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien is het al een tijdje zo? Nou ja, hoe dan ook, t blijft beroerd natuurlijk
Ik zo te zien.... maar dat snap ik eigenlijk niet want ik ben een absolute cijferfreak.quote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je in bed ligt krijgen getallen opeens een heel andere dimensiequote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zo te zien.... maar dat snap ik eigenlijk niet want ik ben een absolute cijferfreak.
Ik kan me alleen indenken dat ik 97 voor 79 heb aangezien, hoewel dat niets voor mij is![]()
Dit is volgens mij RLS- topic 400 of ben ik nou gek?quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
Dus als je de foute nummering van het vorige topic nog aan wilt passen: be my guest.
* Leandra geeft de Marrije-hormonen gewoon de schuld![]()
Praat me er niet vanquote:Op zondag 29 november 2009 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je in bed ligt krijgen getallen opeens een heel andere dimensie
Ik denk dat hij op dit moment z'n schamele centimeters in de baby-olie aan het zetten isquote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Laysa het volgende:
Zou Jian het débakel overleefd hebben?
Okee, sorry?quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo.....dat was een echte topic killer
have fun...gaan wij weer tv kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, aangezien ik het topic toch schijn te hebben doodgemaakt;
Ik ben dus omkleden en wijven van me af slaan
Het valt ook niet mee hè.... in de keuken werken, was je nou maar kelner geweest, dan had je na ieder rondje schnapps gewoon weer weg kunnen lopenquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, aangezien ik het topic toch schijn te hebben doodgemaakt;
Ik ben dus omkleden en wijven van me af slaan
Hoe? Wat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
Remlof kan gewoon ook heul goed tellen....CijferGoochelaars en die vn D. telt dus niet mee
Ik had jouw posting niet eens gezien, sorryquote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Denk ik leuk vroeg klaar te zijn komt er serieus letterlijk een BENDE wilde wijven binnenflikkeren die ik stuk voor stuk wel 's op een stadfeest heb "gezien"
Allemaal: Jeeeeeej IaN! Kom drink wat mee! Jippiiiieee! Schnapps ronde!!11 IaN moet ook!11! Hihi! Menstrueer!111 Hihi!
Hij biedt namens mij, dus het is mijn $161quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Leandra het volgende:
Waarom?? Je wilde eens weten hoe het voelt een Nigeriaanse scammer te zijn?
ik snap het nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
Ik heb net iemand gevraagd om namens mij $161 te bieden op een Ebay item wat misschien maar $20 waard is![]()
Zie vorige post.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het niet...je mag ook wel mijn rekeningnummer hebben hoor als je toch je geld wilt weggooien
ik ben blij dat ik niet de enige ben die dr weinig van snaptquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Leandra het volgende:
Hoezo zou je maar $ 10,= hoeven betalen als je $ 161,= geboden hebt?
Op Ebay wint de hoogste bieder. Als er niemand meer dan $10 biedt is ie daarvoor voor mij.quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Leandra het volgende:
Hoezo zou je maar $ 10,= hoeven betalen als je $ 161,= geboden hebt?
Nou kom op, met de billen bloot, waar heb je op gebodenquote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Op Ebay wint de hoogste bieder. Als er niemand meer dan $10 biedt is ie daarvoor voor mij.
Biedt iemand $88, dan biedt Ebay namens mij $89. Ik ga dus mee tot $161
Ik wil het wel vertellen, zodra ik het in mijn bezit heb.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou kom op, met de billen bloot, waar heb je op geboden![]()
En wel vertellen, anders breng ik je naar Schiedam, vanavond nog
Ah okay, je hebt als maximumbod $ 161,= laten instellen, het is niet dat je dat bedrag al feitelijk geboden hebt, je hebt gewoon tegen de Ebay-computer gezegd "tot zover wil ik gaan" en de computer biedt automatisch een dollar meer voor jou als een ander biedt, zolang het maar onder jouw maximum blijft.quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Op Ebay wint de hoogste bieder. Als er niemand meer dan $10 biedt is ie daarvoor voor mij.
Biedt iemand $88, dan biedt Ebay namens mij $89. Ik ga dus mee tot $161
Slaap lekker, met dat in gedachtequote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
nu snap ik het wel![]()
en met dat in gedachten ga ik nu heerlijk slapen![]()
![]()
De enige link die er is tussen Tiny en Lau en de criminelen die vanavond het onderwerp bij Peter R. de Vries zijn is dat ze allen uit de wijk Overschie komenquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Peter R. de Vries, Lou van Tini en Lou schijnt ergens aan gelinkt te worden, hoe het zit?
Diefstal van een motor,tijden later weer hetzelfde id met ander adres(om weer een motor te stelen?), Peter wordt getipt omdat de politie er niets aan doet.
Motor wordt voorzien van allerlei apparatuur.
Toedelsquote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
nu snap ik het wel![]()
en met dat in gedachten ga ik nu heerlijk slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, je hebt als maximumbod $ 161,= laten instellen, het is niet dat je dat bedrag al feitelijk geboden hebt, je hebt gewoon tegen de Ebay-computer gezegd "tot zover wil ik gaan" en de computer biedt automatisch een dollar meer voor jou als een ander biedt, zolang het maar onder jouw maximum blijft.
Sorry hoor, maar zo heet dat in 'Ebay-taal'quote:Das wat anders dan "$ 161,= geboden hebben"
Nou, dan ren ik er achteraanquote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna, nog even naar Jack van Gelder cs kijken
Ohhh, dus Lau hoeft niet eens godgloeiendegodverdomme te zeggen, of kankeritus?quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De enige link die er is tussen Tiny en Lau en de criminelen die vanavond het onderwerp bij Peter R. de Vries zijn is dat ze allen uit de wijk Overschie komen
Jouw man heeft je verlaten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik ben altijd kort van stof dus deze keer ook.
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lurk wel, gewoon als afleiding maar posten kan ik voorlopig niet. Doei.
Notte Mera e un bacio per BQquote:Op maandag 30 november 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff iedereen truste zeggen![]()
BQsterkte!! [ afbeelding ]
Lul toch es normaal gekquote:Op maandag 30 november 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Notte Mera e un bacio per BQ
quote:
Je moeder!quote:Op maandag 30 november 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Notte Mera e un bacio per BQ
Zegt..., ga slapenquote:
quote:
Gisterquote:
Zoiets ja, lekker rustigquote:Op maandag 30 november 2009 06:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat vandaag dan? Of wissel je je ouders af, qua wakker zijn?
Goedemorgen!quote:Op maandag 30 november 2009 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Serie 3 is ook tof Cc![]()
we zijn alweer twee delen op weg.
Huh?quote:
Ja, ik zag ineens met "ïnvoeren" bovenaan een sterkte BQ verschijnen.quote:
Die van de Appie?quote:Op maandag 30 november 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet telkens maar aan Bee denken, ik heb er zelfs over gedroomd![]()
En over koude wrapsnacks
De wraps van AH zijn goed te kanenquote:
Nee, die van mezelfquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De wraps van AH zijn goed te kanen.
ghehe das best wel herkenbaar....als ik ergens heel intensief bezig mee ben geweest komt dat oook vaak terug in mn dromenquote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die van mezelf![]()
Ik had gisteravond op inet gezocht naar nieuwe receoten en ideeën, tja en daar droom ik dan over
Het neemt bij mij af en toe neurotische vormen aanquote:Op maandag 30 november 2009 10:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe das best wel herkenbaar....als ik ergens heel intensief bezig mee ben geweest komt dat oook vaak terug in mn dromen
quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het neemt bij mij af en toe neurotische vormen aan![]()
Wat ik vannacht wel allemaal niet op die wraps heb gegooid
Schuilt er in je dromen zo ineens een Jamie in je.... of Gordon natuurlijk, dat ligt aan je taalgebruikquote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh lekker!quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt ook lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh lekker!
creme fraiche, gerookte zalm, honing-mosterd dressing (die voor de sla) en rucola is ook een lekkere combi
Al doet mijn ava anders vermoeden, in de keuken ben ik niet zo'n bullyquote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schuilt er in je dromen zo ineens een Jamie in je.... of Gordon natuurlijk, dat ligt aan je taalgebruik
ik geloof dat ik vanavond wraps ga etenquote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt ook lekker![]()
Mijn zalm-wraps zijn met boursin en rucola. Vannacht heb ik kip, roomkaas, salsasaus en ijsbergsla bedacht.
Dat is ook vrij zinloos als je alleen in de keuken staatquote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al doet mijn ava anders vermoeden, in de keuken ben ik niet zo'n bully
Een 8 op de schaal van maandagmorgengrappen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:26 schreef Leandra het volgende:
Dat is ook vrij zinloos als je alleen in de keuken staat
Oeh, das een high-score voor mijquote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een 8 op de schaal van maandagmorgengrappen.
OH! lekker ja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt ook lekker![]()
Mijn zalm-wraps zijn met boursin en rucola. Vannacht heb ik kip, roomkaas, salsasaus en ijsbergsla bedacht.
En?? Glazen tafelblad?quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Gister de koopzondag getrotseerd en een tafel gekocht voor in de woonkamer.En ik ben nu zo blij met mijn woonkamer!! Het is net of we hier wonen ineens.
![]()
![]()
(ik was bij Ikea uiteraard, bij gebrek aan iets wat we beiden leuk vinden en hen ook kussens, lijstjes gehaktballen en kaarsenstandaards gekocht.)
Ikea is leuk, al heb je niks nodig je sleept altijd wel wat mee naar huis.quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Gister de koopzondag getrotseerd en een tafel gekocht voor in de woonkamer.En ik ben nu zo blij met mijn woonkamer!! Het is net of we hier wonen ineens.
![]()
![]()
(ik was bij Ikea uiteraard, bij gebrek aan iets wat we beiden leuk vinden en hen ook kussens, lijstjes gehaktballen en kaarsenstandaards gekocht.)
Je hebt dezelfde gekocht he?quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Ja, Frodo!quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde gekocht he?
Ja, en dat je heel trots op jezelf bent als je daar weggaat zonder iets gekocht te hebbenquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ikea is leuk, al heb je niks nodig je sleept altijd wel wat mee naar huis.
Nee eettafelquote:
Vaatwasborstels met zuignap bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ikea is leuk, al heb je niks nodig je sleept altijd wel wat mee naar huis.
ja!quote:
Deze?quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik heb dus uh, Expedit gekocht, kleur walnoot.![]()
past mooi nét niet bij de houten inzet in de kast waar de tv inhangt.
Altijd een groene en een zwarte. Standaard. Mijn autistische afwasborstels.quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaatwasborstels met zuignap bijvoorbeeld![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik heb dus uh, Expedit gekocht, kleur walnoot.![]()
past mooi nét niet bij de houten inzet in de kast waar de tv inhangt.
* valt van stoelquote:
Ik wil altijd een rode.quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Altijd een groene en een zwarte. Standaard. Mijn autistische afwasborstels.
Hier mogen ze dan ook niet op de tafels springen. Dat doen ze daar maar.quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!![]()
Waar ik dus net al op liep te poetsen. Maar beter dat dan binnen een week het fineer eraf.dit is de overgangstafel, tot we iets vinden wat we én beiden leuk vinden én kunnen betalen én de jongens niet binnen een kwartier "inleven"
Hij is prima te doen toch?! Zeker als overgangstafel....quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!![]()
Waar ik dus net al op liep te poetsen. Maar beter dat dan binnen een week het fineer eraf.dit is de overgangstafel, tot we iets vinden wat we én beiden leuk vinden én kunnen betalen én de jongens niet binnen een kwartier "inleven"
hahhaha nou als ik naar Ikea ga moet, ik zeg moet ik toch wel wat leuks mee naar huis slepen, soms iets waar je totaal niks aan hebt maat is zo heerlijk struinen bij Ikea, wat ik wel altijd koop als ik er ben zijn plantjes, maar ik heb hier een Ikeahuis alles van Ikea alles wit, Ikea is gewoon de winkel waar ze leuke dingen hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat je heel trots op jezelf bent als je daar weggaat zonder iets gekocht te hebben![]()
Ja, vaatwasser.quote:
Jullie zijn allemaal om, opeens 't licht gezien, wat goedquote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Laysa het volgende:
ik krijg binnenkort de glazen bijtafel van mn broer
Daarom, soms moet je gewoon even borstelen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vaatwasser.Maar je hebt toch pannen? Of laat je Hi Long Huoy alles afwassen?
Kunnen pannen niet in de vaatwasser?quote:Op maandag 30 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
Ja, vaatwasser.Maar je hebt toch pannen? Of laat je Hi Long Huoy alles afwassen?
Wij hadden m al, maar onze salontafel is hier helemaal afgebrandquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal om, opeens 't licht gezien, wat goed!
quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal om, opeens 't licht gezien, wat goed!
afgebrand??? heb je hem in de open haard gestopt, of heb je brand gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden m al, maar onze salontafel is hier helemaal afgebrand
Die 365+ van de IKEA wel (natuurlijk).quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kunnen pannen niet in de vaatwasser?
Die met een anti-aanbaklaag eigenlijk niet..... wat ik gelul vind, maar als je van die Jamie of Herman pannen van ¤ 100,= hebt met anti-aanbaklaag dan loopt het idd een beetje in de papieren als je ze wel in de vaatwasser doetquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uitquote:
Ook niet allemaalquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die 365+ van de IKEA wel (natuurlijk).
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Good riddance. *klaptquote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had een heel huis vol glazen tafels...maar mocht het bij het verlaten van dat huis niet meenenem van mn ex
Had jij ook al geen zin om je hout van buiten te halen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden m al, maar onze salontafel is hier helemaal afgebrand
quote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Laysa het volgende:
ik heb ook zo'n bakbeest van een tv met glazen '' plankjes'' eronder
Stiekum zou ik er best wel weer 1 willenquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:Afwassponsjes
![]()
Vaatwassers in eenpersoonshuishoudens
.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij ook al geen zin om je hout van buiten te halen?
Laat ik iedereen maar voor zijn, want uiteraard is het dat sprokkelhout model van de Trendhopper, dus er zullen hier best mensen zijn die vinden dat hij goed is voor de open haardquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
afgebrand??? heb je hem in de open haard gestopt, of heb je brand gehad.
ja die ex...niet mn gehele inboedelquote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.
[..]
Good riddance. *klapt
Maar het staat zo opgeruimd als je alles zo in de vaatwasser kan zetten.quote:Op maandag 30 november 2009 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum zou ik er best wel weer 1 willenal stelt achteraf gezien de vaat niets voor
Netjes Buufquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
hield in de gauwigheid mijn camera een beetje scheef. Nou ja, boeie. gotta run, doei!
ik vind het leukquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
hield in de gauwigheid mijn camera een beetje scheef. Nou ja, boeie. gotta run, doei!
Tofquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar...prioriteiten enzulksquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het staat zo opgeruimd als je alles zo in de vaatwasser kan zetten.
Je hebt ook van die ieniemienie vaatwassertjes
Ja hoor, ik mik er alles in en 't gaat altijd goed en ze zijn altijd brandschoon, ongeacht wat er in die pannen zat en/of was aangekoekt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
.
Da's de kiftquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
.
En zo is het ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...prioriteiten enzulks...volwassen beslissingen ...want eten is nog altijd belangrijker dan een vaatwasser
gezellig plaatje hoorquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladequote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.
Jazallijj hoojj.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik in Spanje,,heb je niets aan, die gaat er als eerste uit, volgende keer.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh dat bedoel je, sorryquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik iedereen maar voor zijn, want uiteraard is het dat sprokkelhout model van de Trendhopper, dus er zullen hier best mensen zijn die vinden dat hij goed is voor de open haard![]()
Maarre...... nee, in deze topicreeks is onze salontafelvolledig afgekeurd, behalve door Dementor, maar ik vermoed inmiddels dat die m ook heeft of op z'n verlanglijstje had staan
Siemensquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladeheeft en dan kun je op het onderste gedeelte van je vaatwasser heel veel kwijt, omdat die bestekdinges niet in de weg staat
Maar jij bent toch niet in je eentje?quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die heb ik in Spanje,,heb je niets aan, die gaat er als eerste uit, volgende keer.
Die ienieminie vaatwassertjes gebruiken vaak meer stroom en dergelijke dan een normale vaatwasser, dus als je de ruimte hebt zou ik zeker niet voor zo'n ieniemienie ding gaan wat duur in aanschaf en gebruik is.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Pietje was dan gooide ik alles in die vaatwasser, ruimte zat voor één persoon.quote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladeheeft en dan kun je op het onderste gedeelte van je vaatwasser heel veel kwijt, omdat die bestekdinges niet in de weg staat
Ik vind het nonsens. Nonsens!quote:
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol isquote:Op maandag 30 november 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nonsens. Nonsens!
Gemakzuchtige energieverspilling.
Maar de woonkamer van Buuv is dan weer wel knus.
Dat snap ik ook niet..... en waarom hebben alle Sun-modellen tegenwoordig zo'n oplosbare verpakking die geen kwaad kan voor de vaatwasser??quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik Pietje was dan gooide ik alles in die vaatwasser, ruimte zat voor één persoon.
Hup, salontafel er ook bij. Wat maakt het uit.![]()
Oh ja, Sun. Nu kun je kiezen tussen 3 verschillende soorten Sun, één voor het milieu, één voor je gezondheid en één voor extra hygiëne, weet ik veel maar waarom doen ze die 3 niet in één blokje? Dat vraag ik me nu elke keer af. Waarom 3 goede blokjes ipv één super blokje?? Huh?
Laat jij al die bakjes van de snackbar dan schoon spoelenquote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol is
En dat is zo'n 2 à 3 keer per week.
En toch vind ik het onzinnig.quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef remlof het volgende:
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol is
En dat is zo'n 2 à 3 keer per week.
Ik zat er dus aan te denken om een brief te schrijven aan Sun. Srsly.quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet..... en waarom hebben alle Sun-modellen tegenwoordig zo'n oplosbare verpakking die geen kwaad kan voor de vaatwasser??
En vooral: Waarom heeft Sun tegelijkertijd met die oplosbare blokjesverpakking een vaatwasserreinigings geval geïntroduceerd??
Dan geloof ik er geen bal van dat die oplosbare meuk helemaal probleemloos oplost... beetje te toevallig dat het een tegelijk met het ander geïntroduceerd wordt.
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om een brief te schrijven aan Sun. Srsly.![]()
![]()
Het bewijs dat het goed is dat ik weer iets van werk heb maar het irriteert me. Doe het in één blokje!!![]()
Iedereen wil toch een schone vaat en het liefst ook nog een tablet die bomen knuffelt. Waarom zou je dat niet willen?
Kortom, ik boycot Sun. Bah!
Ow ok, ik wou het al bijna aan PMS wijtenquote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toch vind ik het onzinnig.
Maar dat kan ook komen doordat ik zo een saaie meeting in moet en daar nu al slaperig van word. Enrecalcitrant
.
In drie verschillende brieven.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Het bewijs dat het goed is dat ik weer iets van werk heb maar het irriteert me. Doe het in één blokje!!![]()
Iedereen wil toch een schone vaat en het liefst ook nog een tablet die bomen knuffelt. Waarom zou je dat niet willen?
kan ook, dan weet je zeker dat ze het lezen toch???quote:
ik had ook altijd calgonit want bij sun werden de glazen niet echt schoon......ik mis mn vaatwasserquote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wij gebruiken de normale versie, dit is alleen voor vaatwassers met 8 versnellingen.
Ik weet nu al dat ik me irriteer aan het antwoord, ook al zeggen ze dat ik groot gelijk heb en dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben maar vanaf nu gaan ze alles in één blokje doen en ontvang ik 100.000 euro als dank. Sun heeft iets kapotgemaakt in me.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.
Drie verschillende brieven vanuit Sun ...quote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef Toverheks het volgende:
kan ook, dan weet je zeker dat ze het lezen toch???
Ik vind het alleen maar heel fijn dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt.quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik gebruik dus serieus geen Sun meer sinds ze alleen maar blokjes met hydrofilm hebben....quote:
zal die 100.000 euro je dan niet opvrolijkenquote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me irriteer aan het antwoord, ook al zeggen ze dat ik groot gelijk heb en dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben maar vanaf nu gaan ze alles in één blokje doen en ontvang ik 100.000 euro als dank. Sun heeft iets kapotgemaakt in me.
Nee, wacht maar. Ik wind me nu alweer zo op dat ik er straks wel even langs rijd. Al heb ik er al een uur werk opzitten vandaag hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar heel fijn dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt.![]()
Had ik ook al bedacht dat ik dit bij Sun door wilde geven. Zal ik het dan doen, bij gebrek aan een baan?
Heb jij nog een standaardbrief voor me, Cconsument?quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dreft afwasmiddel in de bonus bij AH.
Geen idee, maar Dreft heeft toch van die blokjes die deels uit vloeitstof bestaan??quote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
Hydrofilm, zit dat ook om die Dreft blokjes?
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik nu ga googlen op de samenstelling van die blokjes.quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar Dreft heeft toch van die blokjes die deels uit vloeitstof bestaan??
Dan lijkt me het laagje wat er omheen zit iig iets soortgelijks te zijn.
Nee, helaas. Kan 'm wel voor je brouwen, maar volgens mij kun jij dat zelf ook prima. Let je dan wel op irriteren versus ergeren?quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Heb jij nog een standaardbrief voor me, Cconsument?
Krijgt u er vlekken van of bultjes? En jeukt het ook?quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Dementor het volgende:
Uw producten irriteren mij mateloos.
Ik ben heel benieuwd naar hun reactie.
Ja, maar het is wél werk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wacht maar. Ik wind me nu alweer zo op dat ik er straks wel even langs rijd. Al heb ik er al een uur werk opzitten vandaag hoor!Dat is dan ook mijn enige werk voor vandaag.
Nee natuurlijk niet. Daar ga ik me pas druk om maken als ik overspannen ben van mijn werk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan 'm wel voor je brouwen, maar volgens mij kun jij dat zelf ook prima. Let je dan wel op irriteren versus ergeren?
Tabletten met hydrofilm zijn wel gemakkelijker in te nemen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgt u er vlekken van of bultjes? En jeukt het ook?
Meeting in!
quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik nu ga googlen op de samenstelling van die blokjes.
Dat glijdt idd soepeler door de keelquote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tabletten met hydrofilm zijn wel gemakkelijker in te nemen.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dreft afwasmiddel in de bonus bij AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |