Vertelquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zeg
Zekersquote:
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannenquote:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadselquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Chicken shitquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadsel
dat doen ze altijd als het bijna over de datum isquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannen
www.kamasutra.nl enjoyquote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet![]()
Doe eens wat beter uitleggen dan?
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als het bijna over de datum is
quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
ben gewoon een softie als het daar op aankomt
Nee dat is zonde, beschadigde waarquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ik vind alles best, als je maar niet bijt
correctie; onder de douche staat en ik schat ergens achter in de twintig, dus dat valt nog wel meequote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?
Ah gos wat sneu.quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik ben altijd kort van stof dus deze keer ook.
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lurk wel, gewoon als afleiding maar posten kan ik voorlopig niet. Doei.
Ja joh, ik zit weer van alles te roepen en ook stoer te doen. Ga maar snel even d'r rugje scrubbenquote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
correctie; onder de douche staat en ik schat ergens achter in de twintig, dus dat valt nog wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |