LOL, ben af en toe best een boer , maar dat gaat wel erg ver hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch niets![]()
Nou ja, tijdens Studio Sport is het nog een optie, maar verder
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles zit in elkaar, 'avond.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie wasquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ooooooooooooooohw daar komt de aap uit de mouwje kon dr niet bij houden
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerdquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie was
Ziet er strak uit Pietjequote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
en is die van Gouda lekker?quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerd.
Vertelquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zeg
Zekersquote:
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannenquote:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadselquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Chicken shitquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadsel
dat doen ze altijd als het bijna over de datum isquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannen
www.kamasutra.nl enjoyquote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet![]()
Doe eens wat beter uitleggen dan?
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als het bijna over de datum is
quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
ben gewoon een softie als het daar op aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |