Venus en Marsquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is wel een typische vrouwengedachte
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zettenquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavond
Kijk en dat snap ik dus niet waarom ongemakkelijk, zeg gewoon nou het was gezellig daar is de douche en tot ziensquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavond
Dat kan ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Gimme a break, zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedenk me nu ineens dat zij zich ws ligt af te vragen waarom jij liever achter je pc zit ipv van boven op haar
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch nietsquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is wel een typische vrouwengedachte
LOL, ben af en toe best een boer , maar dat gaat wel erg ver hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch niets![]()
Nou ja, tijdens Studio Sport is het nog een optie, maar verder
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles zit in elkaar, 'avond.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie wasquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ooooooooooooooohw daar komt de aap uit de mouwje kon dr niet bij houden
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerdquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie was
Ziet er strak uit Pietjequote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
en is die van Gouda lekker?quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |