quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.
quote:
Helemaal niks,... ik ben niet moeilijk blond, brunette, rood. ........ Braziliaans, kaal, 't maakt me niks uitquote:
En ook RLS SCquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
O wil iemand even het nummer toevoegen was zo in shock dat ik de laatste had
Weet je wat ik dan denk? Ik denk dat je d'r op bed vastgebonden hebt en ze er niet eens uit kan!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
..... ow fatsoenlijk is ze zeker niet Teun ............... godzijdank !
Ja sorry hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef D. het volgende:
Ow, dit is het topic?
Heb ik er dus voor niets eentje geopend
grmbl.
Och ik hou wel van een beetje kinky, maar dan andersom, ik ben nogal luiquote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je wat ik dan denk? Ik denk dat je d'r op bed vastgebonden hebt en ze er niet eens uit kan!!
Nah, ik was om half 9 op dus ik ben niet die blonde vrouwquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
TT was dus wel toepasselijk
[RLS SC 381] Nog niet wakker?
Done. En wie heeft er met de nummering lopen fucken? Ian zekerquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
O wil iemand even het nummer toevoegen was zo in shock dat ik de laatste had
Als ik de TT van dit topic bekijk zat ja anders flink te slapenquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, ik was om half 9 op dus ik ben niet die blonde vrouw
Ik kan je geen ongelijk geven, maar voorlopig ben jij brak en ligt zij nog lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Och ik hou wel van een beetje kinky, maar dan andersom, ik ben nogal lui
Ja, hij zei afgelopen nacht al dat hij wat extra notes wilde maar dat hij die maar niet kreegquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Done. En wie heeft er met de nummering lopen fucken? Ian zeker
Ah, Leandra zat ook al te slapenquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Tnxquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zit er ook nog wat aan te denken. Niet dat er vermoedelijk ook maar één moment is dat het goed uitkomt, maar zo net voor de kerst maakt het wel extra waardeloos.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef hondjes het volgende:
BQ..sterkte lieverd...
Oja, mag je de mijne ff op slot gooienquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik de TT van dit topic bekijk zat ja anders flink te slapen
zit me af te vragen of ze kan koken, ik heb best trekquote:Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, maar voorlopig ben jij brak en ligt zij nog lekker
Check even d'r kontzak of er flink geld in zit, daarna een goede en exclusieve good food bezorger bellenquote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
zit me af te vragen of ze kan koken, ik heb best trek
quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaja, ik had je al vergeven dat je mij voor niets aan het werk had gezetquote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben errug druk vandaag geweest dus zit nu ff bij te komen
quote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, ik had je al vergeven dat je mij voor niets aan het werk had gezet
quote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Check even d'r kontzak of er flink geld in zit, daarna een goede en exclusieve good food bezorger bellen
nou je hebt je mond niet alleen maar gekregen voor dattequote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavondquote:
O ja dat is wel een typische vrouwengedachtequote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou je hebt je mond niet alleen maar gekregen voor dattedus hop ff naar de slaapkamer en vragen
ik bedenk me nu ineens dat zij zich ws ligt af te vragen waarom jij liever achter je pc zit ipv van boven op haar
quote:
Venus en Marsquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is wel een typische vrouwengedachte
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zettenquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavond
Kijk en dat snap ik dus niet waarom ongemakkelijk, zeg gewoon nou het was gezellig daar is de douche en tot ziensquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze is al wakker, geloof ik, dan komt zo het ongemakkelijke gedeelte want ik wil lekker op m'n gemak Studio Voetbal kijken vanavond
Dat kan ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Gimme a break, zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedenk me nu ineens dat zij zich ws ligt af te vragen waarom jij liever achter je pc zit ipv van boven op haar
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch nietsquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is wel een typische vrouwengedachte
LOL, ben af en toe best een boer , maar dat gaat wel erg ver hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven roepen "Je vindt de uitgang zelf wel hè" en alvast de voordeur open zetten
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zegquote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof dat lekker is, boven op een vrouw zitten. Dan gebeurt 'r toch niets![]()
Nou ja, tijdens Studio Sport is het nog een optie, maar verder
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles zit in elkaar, 'avond.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie wasquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ooooooooooooooohw daar komt de aap uit de mouwje kon dr niet bij houden
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerdquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik vannacht/vanmorgen, nou niet echt in m'n beste conditie was
Ziet er strak uit Pietjequote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
en is die van Gouda lekker?quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, net ff de plaatselijke Chinees geprobeerd.
Vertelquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha weinig verbeelding heb jij nu even zeg
Zekersquote:
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannenquote:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadselquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Chicken shitquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
ik had je op hyves gezien Via D_K staat er geen foto van je...zo blijf je wel een raadsel
dat doen ze altijd als het bijna over de datum isquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zekers, en ook deze geeft genoeg voor 2 dagen.
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het ligt eraan waar je gaat zitten, er is ook nog zoiets als een mond............zucht mannen
www.kamasutra.nl enjoyquote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet![]()
Doe eens wat beter uitleggen dan?
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
dat doen ze altijd als het bijna over de datum is
quote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
ben gewoon een softie als het daar op aankomt
Nee dat is zonde, beschadigde waarquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ik vind alles best, als je maar niet bijt
correctie; onder de douche staat en ik schat ergens achter in de twintig, dus dat valt nog wel meequote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je het nu over die miep die in je bed ligt?
Ah gos wat sneu.quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik ben altijd kort van stof dus deze keer ook.
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lurk wel, gewoon als afleiding maar posten kan ik voorlopig niet. Doei.
Ja joh, ik zit weer van alles te roepen en ook stoer te doen. Ga maar snel even d'r rugje scrubbenquote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
correctie; onder de douche staat en ik schat ergens achter in de twintig, dus dat valt nog wel mee
Ik heb net m'n zussie gebeld dat ze me over een half uur, drie kwartier moet bellen en dan ga ik iets zeggen als, okee, ik begrijp het, ik kom er meteen aan... Zussie begrijpt me altijd zo goedquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit weer van alles te roepen en ook stoer te doen. Ga maar snel even d'r rugje scrubben![]()
Jeuh, je bent net Ian, die heeft ook z'n zussie nodigquote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb net m'n zussie gebeld dat ze me over een half uur, drie kwartier moet bellen en dan ga ik iets zeggen als, okee, ik begrijp het, ik kom er meteen aan... Zussie begrijpt me altijd zo goed
Botterikquote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jeuh, je bent net Ian, die heeft ook z'n zussie nodig![]()
![]()
Kom op, dat kun je toch zelf wel vertellen dat je Studio Sport wil kijken, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit momentquote:
't zal je toch gebeuren dat ze hier meeleest,quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
En sms 'r later even een linkje van dit topic, als ze wil weten hoe het af gaat lopen tussen jullie
Ja maar....jessus ik ga het je ff uitleggen hoor...je pikt iemand op...weet allebei dit is voor 1 nacht en meer niet...en als je nu zo niks gaat zeggen dus niet zo direct doet dan denkt zij dr misschien meer van en dan begint de ellende pas echtquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit moment
Sorry maar ik als vrouw verkies toch het eerlijke, dan voel je je niet zo besodemieterd en is er duidelijkheidquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit moment
Ghehehehequote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef Kally het volgende:
Misschien springt ze zo wel onder de douche vandaan en roept hard doeiiiiiiiiii
quote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef Jian het volgende:
ho, gestommel op de trap, jullie kunnen het mooi vertellen, zussie laat me niet in de steek ene weg, laters zucht !![]()
Succesquote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef Jian het volgende:
ho, gestommel op de trap, jullie kunnen het mooi vertellen, zussie laat me niet in de steek ene weg, laters zucht !![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ze bovenop hem springt en dat hij er maar aan toe gaat geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |