Ik heb net m'n zussie gebeld dat ze me over een half uur, drie kwartier moet bellen en dan ga ik iets zeggen als, okee, ik begrijp het, ik kom er meteen aan... Zussie begrijpt me altijd zo goedquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit weer van alles te roepen en ook stoer te doen. Ga maar snel even d'r rugje scrubben![]()
Jeuh, je bent net Ian, die heeft ook z'n zussie nodigquote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb net m'n zussie gebeld dat ze me over een half uur, drie kwartier moet bellen en dan ga ik iets zeggen als, okee, ik begrijp het, ik kom er meteen aan... Zussie begrijpt me altijd zo goed
Botterikquote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jeuh, je bent net Ian, die heeft ook z'n zussie nodig![]()
![]()
Kom op, dat kun je toch zelf wel vertellen dat je Studio Sport wil kijken, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit momentquote:
't zal je toch gebeuren dat ze hier meeleest,quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
En sms 'r later even een linkje van dit topic, als ze wil weten hoe het af gaat lopen tussen jullie
Ja maar....jessus ik ga het je ff uitleggen hoor...je pikt iemand op...weet allebei dit is voor 1 nacht en meer niet...en als je nu zo niks gaat zeggen dus niet zo direct doet dan denkt zij dr misschien meer van en dan begint de ellende pas echtquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit moment
Sorry maar ik als vrouw verkies toch het eerlijke, dan voel je je niet zo besodemieterd en is er duidelijkheidquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik vind het een beetje zo van "lekker geneukt en nou oprotten want ook nog een gesprek met je hebben gaat met te ver" dus ik kies voor veilig, min of meer. Ja, ja , ik weet 't, maar dat voelt nou eenmaal prettiger op dit moment
Ghehehehequote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef Kally het volgende:
Misschien springt ze zo wel onder de douche vandaan en roept hard doeiiiiiiiiii
quote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef Jian het volgende:
ho, gestommel op de trap, jullie kunnen het mooi vertellen, zussie laat me niet in de steek ene weg, laters zucht !![]()
Succesquote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef Jian het volgende:
ho, gestommel op de trap, jullie kunnen het mooi vertellen, zussie laat me niet in de steek ene weg, laters zucht !![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ze bovenop hem springt en dat hij er maar aan toe gaat geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |