Je hebt dezelfde gekocht he?quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Gister de koopzondag getrotseerd en een tafel gekocht voor in de woonkamer.En ik ben nu zo blij met mijn woonkamer!! Het is net of we hier wonen ineens.
![]()
![]()
(ik was bij Ikea uiteraard, bij gebrek aan iets wat we beiden leuk vinden en hen ook kussens, lijstjes gehaktballen en kaarsenstandaards gekocht.)
Ja, Frodo!quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde gekocht he?
Ja, en dat je heel trots op jezelf bent als je daar weggaat zonder iets gekocht te hebbenquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ikea is leuk, al heb je niks nodig je sleept altijd wel wat mee naar huis.
Nee eettafelquote:
Vaatwasborstels met zuignap bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ikea is leuk, al heb je niks nodig je sleept altijd wel wat mee naar huis.
ja!quote:
Deze?quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik heb dus uh, Expedit gekocht, kleur walnoot.![]()
past mooi nét niet bij de houten inzet in de kast waar de tv inhangt.
Altijd een groene en een zwarte. Standaard. Mijn autistische afwasborstels.quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaatwasborstels met zuignap bijvoorbeeld![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik heb dus uh, Expedit gekocht, kleur walnoot.![]()
past mooi nét niet bij de houten inzet in de kast waar de tv inhangt.
* valt van stoelquote:
Ik wil altijd een rode.quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Altijd een groene en een zwarte. Standaard. Mijn autistische afwasborstels.
Hier mogen ze dan ook niet op de tafels springen. Dat doen ze daar maar.quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!![]()
Waar ik dus net al op liep te poetsen. Maar beter dat dan binnen een week het fineer eraf.dit is de overgangstafel, tot we iets vinden wat we én beiden leuk vinden én kunnen betalen én de jongens niet binnen een kwartier "inleven"
Hij is prima te doen toch?! Zeker als overgangstafel....quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!![]()
Waar ik dus net al op liep te poetsen. Maar beter dat dan binnen een week het fineer eraf.dit is de overgangstafel, tot we iets vinden wat we én beiden leuk vinden én kunnen betalen én de jongens niet binnen een kwartier "inleven"
hahhaha nou als ik naar Ikea ga moet, ik zeg moet ik toch wel wat leuks mee naar huis slepen, soms iets waar je totaal niks aan hebt maat is zo heerlijk struinen bij Ikea, wat ik wel altijd koop als ik er ben zijn plantjes, maar ik heb hier een Ikeahuis alles van Ikea alles wit, Ikea is gewoon de winkel waar ze leuke dingen hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat je heel trots op jezelf bent als je daar weggaat zonder iets gekocht te hebben![]()
Ja, vaatwasser.quote:
Jullie zijn allemaal om, opeens 't licht gezien, wat goedquote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Laysa het volgende:
ik krijg binnenkort de glazen bijtafel van mn broer
Daarom, soms moet je gewoon even borstelen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vaatwasser.Maar je hebt toch pannen? Of laat je Hi Long Huoy alles afwassen?
Kunnen pannen niet in de vaatwasser?quote:Op maandag 30 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
Ja, vaatwasser.Maar je hebt toch pannen? Of laat je Hi Long Huoy alles afwassen?
Wij hadden m al, maar onze salontafel is hier helemaal afgebrandquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal om, opeens 't licht gezien, wat goed!
quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal om, opeens 't licht gezien, wat goed!
afgebrand??? heb je hem in de open haard gestopt, of heb je brand gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden m al, maar onze salontafel is hier helemaal afgebrand
Die 365+ van de IKEA wel (natuurlijk).quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kunnen pannen niet in de vaatwasser?
Die met een anti-aanbaklaag eigenlijk niet..... wat ik gelul vind, maar als je van die Jamie of Herman pannen van ¤ 100,= hebt met anti-aanbaklaag dan loopt het idd een beetje in de papieren als je ze wel in de vaatwasser doetquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uitquote:
Ook niet allemaalquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die 365+ van de IKEA wel (natuurlijk).
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Good riddance. *klaptquote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had een heel huis vol glazen tafels...maar mocht het bij het verlaten van dat huis niet meenenem van mn ex
Had jij ook al geen zin om je hout van buiten te halen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden m al, maar onze salontafel is hier helemaal afgebrand
quote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Laysa het volgende:
ik heb ook zo'n bakbeest van een tv met glazen '' plankjes'' eronder
Stiekum zou ik er best wel weer 1 willenquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:Afwassponsjes
![]()
Vaatwassers in eenpersoonshuishoudens
.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij ook al geen zin om je hout van buiten te halen?
Laat ik iedereen maar voor zijn, want uiteraard is het dat sprokkelhout model van de Trendhopper, dus er zullen hier best mensen zijn die vinden dat hij goed is voor de open haardquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
afgebrand??? heb je hem in de open haard gestopt, of heb je brand gehad.
ja die ex...niet mn gehele inboedelquote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.
[..]
Good riddance. *klapt
Maar het staat zo opgeruimd als je alles zo in de vaatwasser kan zetten.quote:Op maandag 30 november 2009 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum zou ik er best wel weer 1 willenal stelt achteraf gezien de vaat niets voor
Netjes Buufquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
hield in de gauwigheid mijn camera een beetje scheef. Nou ja, boeie. gotta run, doei!
ik vind het leukquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
hield in de gauwigheid mijn camera een beetje scheef. Nou ja, boeie. gotta run, doei!
Tofquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar...prioriteiten enzulksquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het staat zo opgeruimd als je alles zo in de vaatwasser kan zetten.
Je hebt ook van die ieniemienie vaatwassertjes
Ja hoor, ik mik er alles in en 't gaat altijd goed en ze zijn altijd brandschoon, ongeacht wat er in die pannen zat en/of was aangekoekt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
.
Da's de kiftquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
.
En zo is het ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...prioriteiten enzulks...volwassen beslissingen ...want eten is nog altijd belangrijker dan een vaatwasser
gezellig plaatje hoorquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladequote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.
Jazallijj hoojj.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik in Spanje,,heb je niets aan, die gaat er als eerste uit, volgende keer.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh dat bedoel je, sorryquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik iedereen maar voor zijn, want uiteraard is het dat sprokkelhout model van de Trendhopper, dus er zullen hier best mensen zijn die vinden dat hij goed is voor de open haard![]()
Maarre...... nee, in deze topicreeks is onze salontafelvolledig afgekeurd, behalve door Dementor, maar ik vermoed inmiddels dat die m ook heeft of op z'n verlanglijstje had staan
Siemensquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladeheeft en dan kun je op het onderste gedeelte van je vaatwasser heel veel kwijt, omdat die bestekdinges niet in de weg staat
Maar jij bent toch niet in je eentje?quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die heb ik in Spanje,,heb je niets aan, die gaat er als eerste uit, volgende keer.
Die ienieminie vaatwassertjes gebruiken vaak meer stroom en dergelijke dan een normale vaatwasser, dus als je de ruimte hebt zou ik zeker niet voor zo'n ieniemienie ding gaan wat duur in aanschaf en gebruik is.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Pietje was dan gooide ik alles in die vaatwasser, ruimte zat voor één persoon.quote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladeheeft en dan kun je op het onderste gedeelte van je vaatwasser heel veel kwijt, omdat die bestekdinges niet in de weg staat
Ik vind het nonsens. Nonsens!quote:
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol isquote:Op maandag 30 november 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nonsens. Nonsens!
Gemakzuchtige energieverspilling.
Maar de woonkamer van Buuv is dan weer wel knus.
Dat snap ik ook niet..... en waarom hebben alle Sun-modellen tegenwoordig zo'n oplosbare verpakking die geen kwaad kan voor de vaatwasser??quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik Pietje was dan gooide ik alles in die vaatwasser, ruimte zat voor één persoon.
Hup, salontafel er ook bij. Wat maakt het uit.![]()
Oh ja, Sun. Nu kun je kiezen tussen 3 verschillende soorten Sun, één voor het milieu, één voor je gezondheid en één voor extra hygiëne, weet ik veel maar waarom doen ze die 3 niet in één blokje? Dat vraag ik me nu elke keer af. Waarom 3 goede blokjes ipv één super blokje?? Huh?
Laat jij al die bakjes van de snackbar dan schoon spoelenquote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol is
En dat is zo'n 2 à 3 keer per week.
En toch vind ik het onzinnig.quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef remlof het volgende:
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol is
En dat is zo'n 2 à 3 keer per week.
Ik zat er dus aan te denken om een brief te schrijven aan Sun. Srsly.quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet..... en waarom hebben alle Sun-modellen tegenwoordig zo'n oplosbare verpakking die geen kwaad kan voor de vaatwasser??
En vooral: Waarom heeft Sun tegelijkertijd met die oplosbare blokjesverpakking een vaatwasserreinigings geval geïntroduceerd??
Dan geloof ik er geen bal van dat die oplosbare meuk helemaal probleemloos oplost... beetje te toevallig dat het een tegelijk met het ander geïntroduceerd wordt.
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om een brief te schrijven aan Sun. Srsly.![]()
![]()
Het bewijs dat het goed is dat ik weer iets van werk heb maar het irriteert me. Doe het in één blokje!!![]()
Iedereen wil toch een schone vaat en het liefst ook nog een tablet die bomen knuffelt. Waarom zou je dat niet willen?
Kortom, ik boycot Sun. Bah!
Ow ok, ik wou het al bijna aan PMS wijtenquote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toch vind ik het onzinnig.
Maar dat kan ook komen doordat ik zo een saaie meeting in moet en daar nu al slaperig van word. Enrecalcitrant
.
In drie verschillende brieven.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Het bewijs dat het goed is dat ik weer iets van werk heb maar het irriteert me. Doe het in één blokje!!![]()
Iedereen wil toch een schone vaat en het liefst ook nog een tablet die bomen knuffelt. Waarom zou je dat niet willen?
kan ook, dan weet je zeker dat ze het lezen toch???quote:
ik had ook altijd calgonit want bij sun werden de glazen niet echt schoon......ik mis mn vaatwasserquote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wij gebruiken de normale versie, dit is alleen voor vaatwassers met 8 versnellingen.
Ik weet nu al dat ik me irriteer aan het antwoord, ook al zeggen ze dat ik groot gelijk heb en dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben maar vanaf nu gaan ze alles in één blokje doen en ontvang ik 100.000 euro als dank. Sun heeft iets kapotgemaakt in me.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.
Drie verschillende brieven vanuit Sun ...quote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef Toverheks het volgende:
kan ook, dan weet je zeker dat ze het lezen toch???
Ik vind het alleen maar heel fijn dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt.quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik gebruik dus serieus geen Sun meer sinds ze alleen maar blokjes met hydrofilm hebben....quote:
zal die 100.000 euro je dan niet opvrolijkenquote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me irriteer aan het antwoord, ook al zeggen ze dat ik groot gelijk heb en dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben maar vanaf nu gaan ze alles in één blokje doen en ontvang ik 100.000 euro als dank. Sun heeft iets kapotgemaakt in me.
Nee, wacht maar. Ik wind me nu alweer zo op dat ik er straks wel even langs rijd. Al heb ik er al een uur werk opzitten vandaag hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar heel fijn dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt.![]()
Had ik ook al bedacht dat ik dit bij Sun door wilde geven. Zal ik het dan doen, bij gebrek aan een baan?
Heb jij nog een standaardbrief voor me, Cconsument?quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dreft afwasmiddel in de bonus bij AH.
Geen idee, maar Dreft heeft toch van die blokjes die deels uit vloeitstof bestaan??quote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
Hydrofilm, zit dat ook om die Dreft blokjes?
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik nu ga googlen op de samenstelling van die blokjes.quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar Dreft heeft toch van die blokjes die deels uit vloeitstof bestaan??
Dan lijkt me het laagje wat er omheen zit iig iets soortgelijks te zijn.
Nee, helaas. Kan 'm wel voor je brouwen, maar volgens mij kun jij dat zelf ook prima. Let je dan wel op irriteren versus ergeren?quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Heb jij nog een standaardbrief voor me, Cconsument?
Krijgt u er vlekken van of bultjes? En jeukt het ook?quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Dementor het volgende:
Uw producten irriteren mij mateloos.
Ik ben heel benieuwd naar hun reactie.
Ja, maar het is wél werk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wacht maar. Ik wind me nu alweer zo op dat ik er straks wel even langs rijd. Al heb ik er al een uur werk opzitten vandaag hoor!Dat is dan ook mijn enige werk voor vandaag.
Nee natuurlijk niet. Daar ga ik me pas druk om maken als ik overspannen ben van mijn werk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan 'm wel voor je brouwen, maar volgens mij kun jij dat zelf ook prima. Let je dan wel op irriteren versus ergeren?
Tabletten met hydrofilm zijn wel gemakkelijker in te nemen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgt u er vlekken van of bultjes? En jeukt het ook?
Meeting in!
quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik nu ga googlen op de samenstelling van die blokjes.
Dat glijdt idd soepeler door de keelquote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tabletten met hydrofilm zijn wel gemakkelijker in te nemen.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dreft afwasmiddel in de bonus bij AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |