quote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had jij ook al geen zin om je hout van buiten te halen?
Laat ik iedereen maar voor zijn, want uiteraard is het dat sprokkelhout model van de Trendhopper, dus er zullen hier best mensen zijn die vinden dat hij goed is voor de open haardquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
afgebrand??? heb je hem in de open haard gestopt, of heb je brand gehad.
ja die ex...niet mn gehele inboedelquote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.
[..]
Good riddance. *klapt
Maar het staat zo opgeruimd als je alles zo in de vaatwasser kan zetten.quote:Op maandag 30 november 2009 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum zou ik er best wel weer 1 willenal stelt achteraf gezien de vaat niets voor
Netjes Buufquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
hield in de gauwigheid mijn camera een beetje scheef. Nou ja, boeie. gotta run, doei!
ik vind het leukquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
hield in de gauwigheid mijn camera een beetje scheef. Nou ja, boeie. gotta run, doei!
Tofquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar...prioriteiten enzulksquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het staat zo opgeruimd als je alles zo in de vaatwasser kan zetten.
Je hebt ook van die ieniemienie vaatwassertjes
Ja hoor, ik mik er alles in en 't gaat altijd goed en ze zijn altijd brandschoon, ongeacht wat er in die pannen zat en/of was aangekoekt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kunnen pannen niet in de vaatwasser?
Nicequote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Vaatwassers in eenpersoonshuishoudens
.
Da's de kiftquote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Vaatwassers in eenpersoonshuishoudens
.
En zo is het ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...prioriteiten enzulks...volwassen beslissingen ...want eten is nog altijd belangrijker dan een vaatwasser
gezellig plaatje hoorquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladequote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die toch zo vol. Ik kook weet je. Ik warm niet een een maaltijd op, happy single jij.
Jazallijj hoojj.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik in Spanje,,heb je niets aan, die gaat er als eerste uit, volgende keer.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh dat bedoel je, sorryquote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik iedereen maar voor zijn, want uiteraard is het dat sprokkelhout model van de Trendhopper, dus er zullen hier best mensen zijn die vinden dat hij goed is voor de open haard![]()
Maarre...... nee, in deze topicreeks is onze salontafelvolledig afgekeurd, behalve door Dementor, maar ik vermoed inmiddels dat die m ook heeft of op z'n verlanglijstje had staan
Siemensquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladeheeft en dan kun je op het onderste gedeelte van je vaatwasser heel veel kwijt, omdat die bestekdinges niet in de weg staat
Maar jij bent toch niet in je eentje?quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die heb ik in Spanje,,heb je niets aan, die gaat er als eerste uit, volgende keer.
Die ienieminie vaatwassertjes gebruiken vaak meer stroom en dergelijke dan een normale vaatwasser, dus als je de ruimte hebt zou ik zeker niet voor zo'n ieniemienie ding gaan wat duur in aanschaf en gebruik is.quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Pietje was dan gooide ik alles in die vaatwasser, ruimte zat voor één persoon.quote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Pietje een Miele vaatwasser heeft, dan is de kans groot dat hij een aparte bestekladeheeft en dan kun je op het onderste gedeelte van je vaatwasser heel veel kwijt, omdat die bestekdinges niet in de weg staat
Ik vind het nonsens. Nonsens!quote:
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol isquote:Op maandag 30 november 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nonsens. Nonsens!
Gemakzuchtige energieverspilling.
Maar de woonkamer van Buuv is dan weer wel knus.
Dat snap ik ook niet..... en waarom hebben alle Sun-modellen tegenwoordig zo'n oplosbare verpakking die geen kwaad kan voor de vaatwasser??quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik Pietje was dan gooide ik alles in die vaatwasser, ruimte zat voor één persoon.
Hup, salontafel er ook bij. Wat maakt het uit.![]()
Oh ja, Sun. Nu kun je kiezen tussen 3 verschillende soorten Sun, één voor het milieu, één voor je gezondheid en één voor extra hygiëne, weet ik veel maar waarom doen ze die 3 niet in één blokje? Dat vraag ik me nu elke keer af. Waarom 3 goede blokjes ipv één super blokje?? Huh?
Laat jij al die bakjes van de snackbar dan schoon spoelenquote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol is
En dat is zo'n 2 à 3 keer per week.
En toch vind ik het onzinnig.quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef remlof het volgende:
Ìk laat die vaatwasser alleen maar draaien als ie vol is
En dat is zo'n 2 à 3 keer per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |