quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om een brief te schrijven aan Sun. Srsly.![]()
![]()
Het bewijs dat het goed is dat ik weer iets van werk heb maar het irriteert me. Doe het in één blokje!!![]()
Iedereen wil toch een schone vaat en het liefst ook nog een tablet die bomen knuffelt. Waarom zou je dat niet willen?
Kortom, ik boycot Sun. Bah!
kan ook, dan weet je zeker dat ze het lezen toch???quote:
ik had ook altijd calgonit want bij sun werden de glazen niet echt schoon......ik mis mn vaatwasserquote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wij gebruiken de normale versie, dit is alleen voor vaatwassers met 8 versnellingen.
Ik weet nu al dat ik me irriteer aan het antwoord, ook al zeggen ze dat ik groot gelijk heb en dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben maar vanaf nu gaan ze alles in één blokje doen en ontvang ik 100.000 euro als dank. Sun heeft iets kapotgemaakt in me.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrijf gewoon naar Sun, misschien dat ze een verhelderend antwoord geven waarom er 3 verschillende soorten zijn.
Drie verschillende brieven vanuit Sun ...quote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef Toverheks het volgende:
kan ook, dan weet je zeker dat ze het lezen toch???
Ik vind het alleen maar heel fijn dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt.quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om een brief te schrijven aan Sun. Srsly.![]()
![]()
Het bewijs dat het goed is dat ik weer iets van werk heb maar het irriteert me. Doe het in één blokje!!![]()
Iedereen wil toch een schone vaat en het liefst ook nog een tablet die bomen knuffelt. Waarom zou je dat niet willen?
Kortom, ik boycot Sun. Bah!
Nou, ik gebruik dus serieus geen Sun meer sinds ze alleen maar blokjes met hydrofilm hebben....quote:
zal die 100.000 euro je dan niet opvrolijkenquote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me irriteer aan het antwoord, ook al zeggen ze dat ik groot gelijk heb en dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben maar vanaf nu gaan ze alles in één blokje doen en ontvang ik 100.000 euro als dank. Sun heeft iets kapotgemaakt in me.
Nee, wacht maar. Ik wind me nu alweer zo op dat ik er straks wel even langs rijd. Al heb ik er al een uur werk opzitten vandaag hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar heel fijn dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt.![]()
Had ik ook al bedacht dat ik dit bij Sun door wilde geven. Zal ik het dan doen, bij gebrek aan een baan?
Heb jij nog een standaardbrief voor me, Cconsument?quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dreft afwasmiddel in de bonus bij AH.
Geen idee, maar Dreft heeft toch van die blokjes die deels uit vloeitstof bestaan??quote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
Hydrofilm, zit dat ook om die Dreft blokjes?
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik nu ga googlen op de samenstelling van die blokjes.quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar Dreft heeft toch van die blokjes die deels uit vloeitstof bestaan??
Dan lijkt me het laagje wat er omheen zit iig iets soortgelijks te zijn.
Nee, helaas. Kan 'm wel voor je brouwen, maar volgens mij kun jij dat zelf ook prima. Let je dan wel op irriteren versus ergeren?quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Heb jij nog een standaardbrief voor me, Cconsument?
Krijgt u er vlekken van of bultjes? En jeukt het ook?quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Dementor het volgende:
Uw producten irriteren mij mateloos.
Ik ben heel benieuwd naar hun reactie.
Ja, maar het is wél werk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wacht maar. Ik wind me nu alweer zo op dat ik er straks wel even langs rijd. Al heb ik er al een uur werk opzitten vandaag hoor!Dat is dan ook mijn enige werk voor vandaag.
Nee natuurlijk niet. Daar ga ik me pas druk om maken als ik overspannen ben van mijn werk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan 'm wel voor je brouwen, maar volgens mij kun jij dat zelf ook prima. Let je dan wel op irriteren versus ergeren?
Tabletten met hydrofilm zijn wel gemakkelijker in te nemen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgt u er vlekken van of bultjes? En jeukt het ook?
Meeting in!
quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik nu ga googlen op de samenstelling van die blokjes.
Dat glijdt idd soepeler door de keelquote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tabletten met hydrofilm zijn wel gemakkelijker in te nemen.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dreft afwasmiddel in de bonus bij AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |