Die van de Appie?quote:Op maandag 30 november 2009 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet telkens maar aan Bee denken, ik heb er zelfs over gedroomd![]()
En over koude wrapsnacks
De wraps van AH zijn goed te kanenquote:
Nee, die van mezelfquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De wraps van AH zijn goed te kanen.
ghehe das best wel herkenbaar....als ik ergens heel intensief bezig mee ben geweest komt dat oook vaak terug in mn dromenquote:Op maandag 30 november 2009 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die van mezelf![]()
Ik had gisteravond op inet gezocht naar nieuwe receoten en ideeën, tja en daar droom ik dan over
Het neemt bij mij af en toe neurotische vormen aanquote:Op maandag 30 november 2009 10:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe das best wel herkenbaar....als ik ergens heel intensief bezig mee ben geweest komt dat oook vaak terug in mn dromen
quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het neemt bij mij af en toe neurotische vormen aan![]()
Wat ik vannacht wel allemaal niet op die wraps heb gegooid
Schuilt er in je dromen zo ineens een Jamie in je.... of Gordon natuurlijk, dat ligt aan je taalgebruikquote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh lekker!quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt ook lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh lekker!
creme fraiche, gerookte zalm, honing-mosterd dressing (die voor de sla) en rucola is ook een lekkere combi
Al doet mijn ava anders vermoeden, in de keuken ben ik niet zo'n bullyquote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schuilt er in je dromen zo ineens een Jamie in je.... of Gordon natuurlijk, dat ligt aan je taalgebruik
ik geloof dat ik vanavond wraps ga etenquote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt ook lekker![]()
Mijn zalm-wraps zijn met boursin en rucola. Vannacht heb ik kip, roomkaas, salsasaus en ijsbergsla bedacht.
Dat is ook vrij zinloos als je alleen in de keuken staatquote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al doet mijn ava anders vermoeden, in de keuken ben ik niet zo'n bully
Een 8 op de schaal van maandagmorgengrappen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:26 schreef Leandra het volgende:
Dat is ook vrij zinloos als je alleen in de keuken staat
Oeh, das een high-score voor mijquote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een 8 op de schaal van maandagmorgengrappen.
OH! lekker ja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt ook lekker![]()
Mijn zalm-wraps zijn met boursin en rucola. Vannacht heb ik kip, roomkaas, salsasaus en ijsbergsla bedacht.
En?? Glazen tafelblad?quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Gister de koopzondag getrotseerd en een tafel gekocht voor in de woonkamer.En ik ben nu zo blij met mijn woonkamer!! Het is net of we hier wonen ineens.
![]()
![]()
(ik was bij Ikea uiteraard, bij gebrek aan iets wat we beiden leuk vinden en hen ook kussens, lijstjes gehaktballen en kaarsenstandaards gekocht.)
Ikea is leuk, al heb je niks nodig je sleept altijd wel wat mee naar huis.quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Gister de koopzondag getrotseerd en een tafel gekocht voor in de woonkamer.En ik ben nu zo blij met mijn woonkamer!! Het is net of we hier wonen ineens.
![]()
![]()
(ik was bij Ikea uiteraard, bij gebrek aan iets wat we beiden leuk vinden en hen ook kussens, lijstjes gehaktballen en kaarsenstandaards gekocht.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |