Ja, er wordt de laatste tijd veel reklame gemaakt voor COPD, vind dat nare reklame`squote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar dan net niet.
Maar goed, misschien is het zo'n gezicht wat je in elke stad wel ergens tegenkomt....
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Bedoel je die fotograaf??? Erwin Olaf, die heeft een mooie serie van hemzelf gemaakt, op het laatst met grijs haar en van die gezellige slangetjes in zijn neus.
En je avatar ook alquote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....
De post van TS zijn bij mij altijd roze... leuk voor het ouderwetse babykamergevoel zeg maar
oke, maar als je de kans ziet het uur van de wolf over Erwin Olaf te kijken moet je het doen, een zeer intressante man en ook mooie foto`s maakt ie.quote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.
Ze had die koksmuts dan ook in gedachten op z'n penis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zien![]()
Shame on you
Juist, je weet welke ik bedoelquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.
Uur van de Wolf is meestal wel interessant. En Olaf natuurlijk wel een begrip in Nederland, op het gebied van fotografie.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Toverheks het volgende:
oke, maar als je de kans ziet het uur van de wolf over Erwin Olaf te kijken moet je het doen, een zeer intressante man en ook mooie foto`s maakt ie.
Kan mij niet voorstellen dat ze het aanbevelen, 't is nogal adembenemend al met alquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, er wordt de laatste tijd veel reklame gemaakt voor COPD, vind dat nare reklame`s
Nou Teun, zoiets zeg je nietquote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze had die koksmuts dan ook in gedachten op z'n penis.
Ik las serieus "schnitzeltje"quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, zoiets zeg je nietdaar zat ik echt niet aan te denken hoor, gewoon bloot met koksmutsje had ik al leuk gevonden, maar zo een ding om het snikkeltje,
Een beetje fatsoenlijk eiwitrijk gerecht wordt klaar gestoomd door iets met een koksmuts opquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, zoiets zeg je nietdaar zat ik echt niet aan te denken hoor, gewoon bloot met koksmutsje had ik al leuk gevonden, maar zo een ding om het snikkeltje, nee dan is er niks te gluren
Moet je echt gaan kijken dan, lijkt me echt een lieve man, en zo lief voor zijn moeder en geen kapsones al verdient ie bakken met geld.quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uur van de Wolf is meestal wel interessant. En Olaf natuurlijk wel een begrip in Nederland, op het gebied van fotografie.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Moet je echt gaan kijken dan, lijkt me echt een lieve man, en zo lief voor zijn moeder en geen kapsones al verdient ie bakken met geld.
Rechts is duidelijk beterquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de voorkeur voor usericons of voor webicons ingesteld hebt, maar ik heb m zelf op webicon staan, dus ik zie die andere.... die wat minder roze/blauw is.
Alhoewel, ook roze/blauw, maar anders![]()
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Ja, vind ik ook.... hoewel het nog niet geholpen heeft, dat is dan weer een beetje jammerquote:
Even uitleg, een schnitzeltje is een plat stukje vlees, dat je kan braden en bakken.quote:
Nee denk het niet, is gewoon lieve jongenquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maar oh wee als de camera uitgaat, dan laat ie zijn oude moeder alle hoeken van de kamer zien.
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvleesquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even uitleg, een schnitzeltje is een plat stukje vlees, dat je kan braden en bakken.
juist, was me ff ontschotenquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvlees
Het was zelfs mijn tagje tot de grote boze Yvonne 'm afpakte en in een hoekje ging verkrachtenquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
En Schnitzeltje is tijden de bijnaam van Ian_Nick geweest....
Het begon als kutnewbie, en daarna werd het al snel kutnewbie Schnitzeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |