Water!quote:Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik durf nu niets meer te drinken dus nu droog ik uit
Gatverdamme.... altijd hetzelfde gedonder met dat Duitse waterquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar mijn water heeft prik![]()
Dus dat zal ook wel weer voor tand-aids zorgen
oh lekker schuif maar een bord bijquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Deissy vanavond wraps met zalm , crémefraiche en paprika![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Deissy vanavond wraps met zalm , crémefraiche en paprika![]()
Je kan op stem klikken en dan later nog aanpassen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Toverheks het volgende:
Help, je kan stemmen op je favoriete user maar wat moet je doen als je er heel veel leuke tussen vind, pppffttt dan maar niet stemmen???
nou, ga wel ff diep nadenken wie ik echt, echt leuk vind om te lezen etc.etc. echt moeilijk hoor vind ik, zitten leuke gasten hierquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan op stem klikken en dan later nog aanpassen.
( zo? ipv )zo?quote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef Laysa het volgende:
Kom er net dus achter dat ik mn lensen verkeerd om in had.....ik zag de wereld dus al een week verkeerd
Wat is er met BQ? (ik heb geen tijd om alle SC's door te lezen)quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
BQ wat een klotenieuws lees ik net, sterkte ermee.
Heb je een beetje een sexy bril? Je hebt tegenwoordig ook van die vrouwen met van die overmatig gedesignede brillen, dat ik denk 'mensch doe normaol'quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met een bril.
Ik draag mijn bril de laatste tijd vaker dan mijn lenzen.
Ja.quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Maanvis het volgende:
Heb je een beetje een sexy bril? Je hebt tegenwoordig ook van die vrouwen met van die overmatig gedesignede brillen, dat ik denk 'mensch doe normaol'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |