Heeft ie zich helemaal blauw betaald bij Hans Andersquote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij zelf doorhebben dat het een nep bril is?
Ik zeg net dat ik hem niet aantrekkelijk vind ... dus ik zou zijn formaat niet weten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Waarom ben je bevriend met 'm? Heeft ie een grote?
quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zien![]()
Shame on you
Ach Leandra, al zijn ze jong, je voelt er echt niks van hoorquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toverheks toch.... zo'n onschuldig jong ding als Ian een beetje naakt willen zien![]()
Shame on you
Ja, vind ik ook....quote:Op maandag 30 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, dit gesprek gaat een beetje de verkeerde kant op?
Kan je hier blauw worden door bij Hans Anders te betalen!?quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ie zich helemaal blauw betaald bij Hans Anders![]()
Ondanks zijn bril en zijn drugsgebruik dusquote:Op maandag 30 november 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem niet aantrekkelijk vind ... dus ik zou zijn formaat niet weten.
Ik ben bevriend met hem omdat ik 'm erg graag mag.
Hij is hartstikke ijdel en wat de een verpest noemt, noemt de ander verrijkt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
Okay, hij heeft dus zo weinig respect voor z'n lichaam dat hij het compleet verpest heeft met drank en drugs, zelfs zo erg dat er geen fatsoenlijk woord meer uitkomt, maar hij is wel zo ijdel dat hij een brilletje draagt?!![]()
Al dan niet om ondanks zijn spraakgebrek iig nog een beetje intelligent over te komen
ìk haak daar in en denk wat maakt het uit dat het een neppe is, ik heb ook een neppe, maar jullie bedoelen zonder sterktequote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou hij zelf doorhebben dat het een nep bril is?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik wil ook niet blauw zijn, dus geen Hans Anders voor mijquote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je hier blauw worden door bij Hans Anders te betalen!?
Die vriendschap was er voor de bril en of iemand wel of geen drugs gebruikt is voor mij niet per se een criterium.quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Ondanks zijn bril en zijn drugsgebruik dus
Bij mij ben je trouwens wel blauw, maar dat komt omdat jij dit topic hebt geopendquote:Op maandag 30 november 2009 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik wil ook niet blauw zijn, dus geen Hans Anders voor mij
Ik ga alleen naakt voor de buurvrouw op haar verjaardagquote:Op maandag 30 november 2009 16:29 schreef Toverheks het volgende:
dus conclusie, gewoon een leuke foto plus koksmutsje en bril en de rest helemaal naakt, nou wat zeg je ervan Ian???? hup gewoon doen hoor, we slaan echt je foto niet op of sturen hem naar de bladen, als *gekozen Fokker van het jaar*
Volgens mij ken ik die ene van die longziekten reclame, die man aan het eind; verlopen kop maar op een of andere manier toch aantrekkelijk.... zo heb je dat soms, en dan is het wel verpest maar ook verrijktquote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is hartstikke ijdel en wat de een verpest noemt, noemt de ander verrijkt.
En toegegeven: sinds ie zijn coke niet meer laat vergezellen van tequila is ie een stuk beter gaan articuleren.
Die lijkt op Martin Bril, vind ik.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij ken ik die ene van die longziekten reclame, die man aan het eind; verlopen kop maar op een of andere manier toch aantrekkelijk.... zo heb je dat soms, en dan is het wel verpest maar ook verrijkt
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij mij ben je trouwens wel blauw, maar dat komt omdat jij dit topic hebt geopend
Bedoel je die fotograaf??? Erwin Olaf, die heeft een mooie serie van hemzelf gemaakt, op het laatst met grijs haar en van die gezellige slangetjes in zijn neus.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die ene van die longziekten reclame, die man aan het eind; verlopen kop maar op een of andere manier toch aantrekkelijk.... zo heb je dat soms, en dan is het wel verpest maar ook verrijkt
Klopt, maar dan net niet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die lijkt op Martin Bril, vind ik.
Teun zou zeggen, wat de vrouwtjes willen dus gewoon doenquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, godverdomme, zeg er 's wat van!
Ik ben zelf heul groen, omdat dat zo leuk bij mijn eerste ava past.quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....
De post van TS zijn bij mij altijd roze... leuk voor het ouderwetse babykamergevoel zeg maar
Ja, er wordt de laatste tijd veel reklame gemaakt voor COPD, vind dat nare reklame`squote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar dan net niet.
Maar goed, misschien is het zo'n gezicht wat je in elke stad wel ergens tegenkomt....
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Bedoel je die fotograaf??? Erwin Olaf, die heeft een mooie serie van hemzelf gemaakt, op het laatst met grijs haar en van die gezellige slangetjes in zijn neus.
En je avatar ook alquote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij ben ik ook blauw, maar dat is omdat het mijn posts zijn....
De post van TS zijn bij mij altijd roze... leuk voor het ouderwetse babykamergevoel zeg maar
oke, maar als je de kans ziet het uur van de wolf over Erwin Olaf te kijken moet je het doen, een zeer intressante man en ook mooie foto`s maakt ie.quote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.
Ze had die koksmuts dan ook in gedachten op z'n penis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shame on you
Juist, je weet welke ik bedoelquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Erwin Olaf is het zeker niet. Het is zo'n postbus 51 spotje over mensen met ademhalingsklachten door het roken of zoiets.
Uur van de Wolf is meestal wel interessant. En Olaf natuurlijk wel een begrip in Nederland, op het gebied van fotografie.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Toverheks het volgende:
oke, maar als je de kans ziet het uur van de wolf over Erwin Olaf te kijken moet je het doen, een zeer intressante man en ook mooie foto`s maakt ie.
Kan mij niet voorstellen dat ze het aanbevelen, 't is nogal adembenemend al met alquote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, er wordt de laatste tijd veel reklame gemaakt voor COPD, vind dat nare reklame`s
Nou Teun, zoiets zeg je nietquote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze had die koksmuts dan ook in gedachten op z'n penis.
Ik las serieus "schnitzeltje"quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, zoiets zeg je nietdaar zat ik echt niet aan te denken hoor, gewoon bloot met koksmutsje had ik al leuk gevonden, maar zo een ding om het snikkeltje,
Een beetje fatsoenlijk eiwitrijk gerecht wordt klaar gestoomd door iets met een koksmuts opquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, zoiets zeg je nietdaar zat ik echt niet aan te denken hoor, gewoon bloot met koksmutsje had ik al leuk gevonden, maar zo een ding om het snikkeltje, nee dan is er niks te gluren
Moet je echt gaan kijken dan, lijkt me echt een lieve man, en zo lief voor zijn moeder en geen kapsones al verdient ie bakken met geld.quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uur van de Wolf is meestal wel interessant. En Olaf natuurlijk wel een begrip in Nederland, op het gebied van fotografie.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Moet je echt gaan kijken dan, lijkt me echt een lieve man, en zo lief voor zijn moeder en geen kapsones al verdient ie bakken met geld.
Rechts is duidelijk beterquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de voorkeur voor usericons of voor webicons ingesteld hebt, maar ik heb m zelf op webicon staan, dus ik zie die andere.... die wat minder roze/blauw is.
Alhoewel, ook roze/blauw, maar anders![]()
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Ja, vind ik ook.... hoewel het nog niet geholpen heeft, dat is dan weer een beetje jammerquote:
Even uitleg, een schnitzeltje is een plat stukje vlees, dat je kan braden en bakken.quote:
Nee denk het niet, is gewoon lieve jongenquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maar oh wee als de camera uitgaat, dan laat ie zijn oude moeder alle hoeken van de kamer zien.
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvleesquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even uitleg, een schnitzeltje is een plat stukje vlees, dat je kan braden en bakken.
juist, was me ff ontschotenquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvlees
Het was zelfs mijn tagje tot de grote boze Yvonne 'm afpakte en in een hoekje ging verkrachtenquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
En Schnitzeltje is tijden de bijnaam van Ian_Nick geweest....
Het begon als kutnewbie, en daarna werd het al snel kutnewbie Schnitzeltje
OMG wat lees ik nou??? Heeft Yvonne die Schnitzel verkracht?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was zelfs mijn tagje tot de grote boze Yvonne 'm afpakte en in een hoekje ging verkrachten
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzoquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even aanvullen. Uitsluitend gemaakt van varkensvlees
Dan staat er toch ook "Kip" voor?!quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzo
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat echt zo? dacht dat je ook kipschnitzels had enzo
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen etenquote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.
Edit: zo liet ik mij onlangs door een echte slager vertellen.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan staat er toch ook "Kip" voor?!
Net als je hamburgers hebt, die zijn van rundvlees, en als het een kipburger is dan is het geen hamburger
heb ff zitten zoeken en oorspronkelijk is t dus van kalfsvlees.quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nep. Een echte slager kent ze alleen van varkens. Die kent ook geen runder- en vegaschnitzels.
Edit: zo liet ik mij onlangs door een echte slager vertellen.
Ik eet tegenwoordig in ieder geval één keer, maar som twee keer per week van dat nepvlees. Dan kan ik die andere dagen tenminste met een gerust geweten een halve koe op m'n bord draperenquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen eten![]()
Ik vind dat zo......
die dingen eet je niet omdat t op vlees lijkt hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso... vegetariër zijn maar dan wel op vlees lijkende producten willen eten![]()
Ik vind dat zo......
Kalfsvlees is een Wiener Schnitzel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
heb ff zitten zoeken en oorspronkelijk is t dus van kalfsvlees.
en op de nl wiki:
Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfs-, kippen- of varkensvlees. Het gerecht komt oorspronkelijk uit de Oostenrijkse keuken.
Dat lijkt me een duur stukje vlees voor een gerecht wat als zo "volks" wordt beschouwdquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
en op de nl wiki:
Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfs-, kippen- of varkensvlees. Het gerecht komt oorspronkelijk uit de Oostenrijkse keuken.
Je moet gewoon niet janken en gewoon vlees eten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
die dingen eet je niet omdat t op vlees lijkt hoor.
ze lijken imo niet eens op vlees, maar dat is wat anders
yeah dat van die wiener art zag ik ook staan idd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kalfsvlees is een Wiener Schnitzel.
Als je die toch wil aanbieden maar dan van varkensvlees moet je Wiener "art" op de kaart zetten.
Daarom krijg je ook ongeveer overal alleen maar Wiener Artquote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me een duur stukje vlees voor een gerecht wat zo "volks" wordt beschouwd
Dan is die slager gek.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
en op de nl wiki:
ik eet geen vlees, of vis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken en gewoon vlees eten.
Ies koeltoer natoer.
Die slager heeft gelijk, behalve als jij vroeg of een Wiener Schnitzel van schweinefleisch is.quote:
hehe, je kunt een hoop over me zeggen, maar niet dat ik bleek benquote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Van die vegamensjes zijn ook altijd zo eng bleek
Jij lust geen enkele vlees of vis soort?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
Redelijk dubbel op of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
Ah, daar hebben we de dader en slachtoffer tegelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
1 Zigeunerschnitzel met Paprikasaus graag
eet jij dan wel van die sojavlees enzo of vegataries vlees en zo ja, smaakt het een beetjequote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet geen vlees, of vis.
lust t niet en eet t dus ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |