Pietje wil het er duidelijk niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Schoenen of sokken??
* Leandra kreeg voor haar 18de verjaarda een paar roze Lacoste sokken van haar buurjongens
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuk uitzicht Pietje?
Als je je PS3 aanzet welquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef Kally het volgende:
Is er wat op tv vanaaf?
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijken
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik geniet nog steedsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
Ik ook, ik was zo trots als een pauw toen ik bij de notaris mijn handtekening zettequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, doe niet zo blont, uitzicht is dat wat je wel of niet hebt als je door je ramen kijkt.
dat had mijn post kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik![]()
heb vandaag helemaal
![]()
![]()
![]()
niets gedaan
![]()
![]()
![]()
en lekker zitten luieren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan eens bij Pietje voor het raam staan, gun hem een leuk uitzichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzicht
Doe ik zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Momenteel zitten de gordijnen dicht, en is m'n uitzicht een tv met een concert van Oasisquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzicht
Ik heb heul nog geen nieuwe schoenen, m'n oude zomer zijn van Lacoste. Maar daar is inmiddels genoeg over gezegdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Dit ging eraan vooraf.
Mooi man, ik kan het gevoel nog steeds terughalenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Heb een prima uitzicht, erg groen hier
.
ja maar ik ben zo moequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij dan eens bij Pietje voor het raam staan, gun hem een leuk uitzicht
Pietje gooit na een half uur de deur wel open en sleurt je vervolgens naar binnen voor een ontspannende massagequote:
quote:
Ze is moe van die gore patatpfriet kapsalonquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten sporten gister
Lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is moe van die gore patatpfriet kapsalon![]()
Gewoon omdat 't kan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje gooit na een half uur de deur wel open en sleurt je vervolgens naar binnen voor een ontspannende massage
Ze mag ook bij mij voor het raam komen staan, maar ik ben slomer, duurt zo'n twee uur voordat ik haar binnenlaatquote:
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bahquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk toch, zo'n verse kaneeldonuts van de bakker
Jij en engquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
miss ben ik wel heel eng als ik in het donker lachend voor je raam stamwoehahaha
Neem dan voor de gein een zaklantaren mee, dan doe je die onder je kinquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
miss ben ik wel heel eng als ik in het donker lachend voor je raam stamwoehahaha
Voor Lays doe ik wel open hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem dan voor de gein een zaklantaren mee, dan doe je die onder je kin![]()
Alleen doet Pietje dan niet meer open denk ik
kan water branden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij en eng![]()
Klinkt als water dat kan branden
Ik vind meuk in chocola wel lekker, maar dan bij echte chocolaatjes en niet bij een chocoladeletter.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik zie sommigen af en toe wel zo kijken, maar nee, 't kan niet, dus jij kunt ook niet eng zijn.quote:
voor chgips wil ik ook nog wel de deur open doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor Lays doe ik wel open hoor
Melk, met hazelnootquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind meuk in chocola wel lekker, maar dan bij echte chocolaatjes en niet bij een chocoladeletter.
Een chocoladeletter moet puur zijn, puur puur
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie sommigen af en toe wel zo kijken, maar nee, 't kan niet, dus jij kunt ook niet eng zijn.
Ja die is lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor chgips wil ik ook nog wel de deur open doen![]()
nwe smaak Honing mosterd en dat ga ik dit weekend uitproberen
Ik vind het niet erg om hout van buiten te halen, maar daar wordt het hier niet warmer vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben zo lui, dat ik vanavond voor het eerst dit jaar de cv heb aangezet. Ik weiger om hout van buiten te halen
Je moet gewoon een mand met hout binnen zetten, dan kan het drogen en hoef je niet naar buiten als het slecht weer isquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben zo lui, dat ik vanavond voor het eerst dit jaar de cv heb aangezet. Ik weiger om hout van buiten te halen
Wel als je er de fik in steektquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om hout van buiten te halen, maar daar wordt het hier niet warmer van
je hebt gelijk ook...lekker languit op de bankquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik zag die zak vandaag pas voor het eerstquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is lekker![]()
Limited edition, zetten ze op de zak, maar het is al maanden te koop![]()
Net als This is it, die zou ook maar 2 weken draaien, maar is nu volgens mij al een week of 6 in de bios. Komende woensdag voor het laats, tenminste dat zeggen ze
oh dat moet ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik breng het altijd binnen met een mandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een mand met hout binnen zetten, dan kan het drogen en hoef je niet naar buiten als het slecht weer is![]()
Maar ja, ze zal wel geen zin hebben in een mand binnen
Knus hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik breng het altijd binnen met een mand![]()
[ afbeelding ]
En zelfs die mand is leegquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik breng het altijd binnen met een mand![]()
[ afbeelding ]
Nee, massief hout, daar kan ik wel een avondje van stoken. Ideequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs die mand is leeg![]()
Maar je hebt geen glazen salontafel
Dan zet je je glas vanavond gewoon op je mandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, massief hout, daar kan ik wel een avondje van stoken. Idee
Ik heb er ook nooit 1 gehad, en zal er waarschijnlijk ook nooit 1 hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er 1...en ik gok dat ik hem binnen het jaar terug heb
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs die mand is leeg![]()
Maar je hebt geen glazen salontafel
Jeroen van Koningsbruggequote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zet je je glas vanavond gewoon op je mand
Ja als je zo moe bent gewoon lekker aan toegeven zolang het kanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.
Waarvan iedereen zei oh dat is voor inspiratieloze mensen.
Ik zit te twijfelen. Zal ik zo maar naar bed gaan of niet. Ik ben zo moe.
Wat een irri kutschaap is datquote:
O ik om 10 uur pas Blade Trinityquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte acteur, Wesley Snipes
gewoon aan toegeven hoor....je lichaam maakt overurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dol op vampierenfilms, ja ja ik weet het rare tik maar ik ben sowieso errug van horror en duistere zaken (in films en boeken dan hoor)quote:
Slaap lekker mama, hoop dat je heerlijk slaaptquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Kally en Laysa jullie hebben gelijk.
Welterusten dan maar![]()
Trustenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Zo'n sinaasappelvulling of pepermuntvulling?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik dacht altijd dat ik horror ook wel aardige films vond, maar kennelijk ben ik het verleerd want er was laatst zo'n film die iedereen geweldig vond en ik vond er geen ruk aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op vampierenfilms, ja ja ik weet het rare tik maar ik ben sowieso errug van horror en duistere zaken (in films en boeken dan hoor)
Welke was dat? En ik vind ze niet allemaal geweldig hoor, hoop B films bij horror maar heb er iets meequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik horror ook wel aardige films vond, maar kennelijk ben ik het verleerd want er was laatst zo'n film die iedereen geweldig vond en ik vond er geen ruk aan.
Van die bejaardenbonbonsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo'n sinaasappelvulling of pepermuntvulling?
Drag me to hellquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke was dat? En ik vind ze niet allemaal geweldig hoor, hoop B films bij horror maar heb er iets mee![]()
Nog niet gezienquote:
Dat had ik nog niet verzonnen, maar aangezien niemand zich er druk om leek te maken ben ik niet verder gegaan met het verhaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
Nou? De zaterdagavonduren van wie?
Owquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet verzonnen, maar aangezien niemand zich er druk om leek te maken ben ik niet verder gegaan met het verhaal
wat????? de Turen???quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, misschien wijst het zichzelf wel gedurende deze avond
Ik hoop het, want ik heb een writer's blockquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, misschien wijst het zichzelf wel gedurende deze avond
Slaap lekker Marrijequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Met mijn tafel zal ook wel van alles mis zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
gisteren alquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zijn je katten weer bij je thuis in Nijmegen?
Wat het ook zijn, het zijn galbakkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Turen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn dat Tuurs?
Sowieso om tequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Turen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn dat Tuurs?
Maar dat heeft weer weinig met turen te makenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat het ook zijn, het zijn galbakken
Was het eerste niet lekkerquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun deze mag je eventueel van me hebben, heb wel al een stukje van de B op, zijn zonder vulling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan straks maar even "Dit was het nieuws" kijken
Ik dacht dat dat allang niet meer bestondquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan straks maar even "Dit was het nieuws" kijken
Sorry ben een beetje warrig en moet telkens checken wat ik nu eigenlijk heb getypt en das ietwat vermoeiendquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meer mensen een tv-pauze, want de gang is er een beetje uit hier
Ben je bang iets te typen waar je niet achter staat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ben een beetje warrig en moet telkens checken wat ik nu eigenlijk heb getypt en das ietwat vermoeiend
Ik vergeet het regelmatig te kijken, maar als ik kijk, dan geniet meestal met volle teugenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allang niet meer bestond
eerder dat het niet leesbaar en/of begrijpbaar isquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je bang iets te typen waar je niet achter staat?
* Noteert een minpuntje op de scorelijstquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
das zooooooooo 1990 en toen was het niet al heel erg leuk
Ah, van dat KLB/ONZ gelulquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
eerder dat het niet leesbaar en/of begrijpbaar is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Noteert een minpuntje op de scorelijst
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:Vol dankbaarheid afgekloven stukken chocolade aanneemt van fluitertje
*Laysa weer een plusje geeft zodat ze niet in de ranking zaktquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Noteert een minpuntje op de scorelijst
Nog erger?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee veel erger nog.....ik die ...aahhh laat maar
kloofje....kloofjequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat was te verwachten dat er ergens een kloofje zou zijn
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
*Laysa weer een plusje geeft zodat ze niet in de ranking zakt
Bij ons nu ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat was te verwachten dat er ergens een kloofje zou zijn
ik probeerde mild te zijn richting jouquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
kloofje....kloofje
't Is een immens diep ravijn
* Zoekt onmiddellijk aansluitingquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij ons nu ook....ow wacht we zijn het wel vaker niet eens
Nog niet helemaal weer de oude hè. 't Valt ook niet mee, al die positieve aandacht, lastig te hanteren zo af en toequote:
Kost je minstens een chocoladeletterquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Zoekt onmiddellijk aansluiting
Een hele, of een aangevreten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Kost je minstens een chocoladeletter
Schuift verzoek simpel door naarquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Kost je minstens een chocoladeletter
quote:
die aandacht vond ik lief van julliequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog niet helemaal weer de oude hè. 't Valt ook niet mee, al die positieve aandacht, lastig te hanteren zo af en toe
Je loopt erg hard van stapel, zou dat maar eens doen ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
ga naar bed heb verhoging...tot morgen
Beterschap moppie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
quote:
Vind het prima hoor, eerlijk zullen we alles delen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schuift verzoek simpel door naartuinfluiter
Vast welquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Vind het prima hoor, eerlijk zullen we alles delen.
En misschien lust Kally die gevulde letter T van je.
Slaap lekker babequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
Is ook het beste dat je nu naar bed gaat, gisteren weer opgelucht vermoeid naar huis,quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
Laterquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef Kally het volgende:
Zo hot & spicy tuccies, een bacootje en laat Blade maar beginnen, tot latersss allemaal
Waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
Dan ben je te laat of zoquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Raymann![]()
Die vent achervolgt me. Eerst zie ik hem in Hou van Holland en nu weer op Ned. 1
Neh, Raymann is laatquote:
Bijna net zo flauw als Jan Jaapquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Raymann is laat![]()
Er zijn mensen die hem geweldig leuk vinden, maar ik vind er echt geen zak aan
ik vind hem wel geinig als ie haar nadoetquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Raymann is laat![]()
Er zijn mensen die hem geweldig leuk vinden, maar ik vind er echt geen zak aan
Hij doet haarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind hem wel geinig als ie haar nadoet![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Spongebob
Die vent achervolgt me. Eerst zie ik hem op TMF, Mtv en nu weer op Comedycentral
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het zag trouwens, vond het in het begin echt helemaal geweldig.
Ik ook, en nog steeds.quote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het zag trouwens, vond het in het begin echt helemaal geweldig.
eejjjjjjjjquote:Op zondag 29 november 2009 00:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, en nog steeds.
En vind Mister Crabs geweldig.
Ik ben amper die whiskey van gisteren te boven, dus laat ik het maar bij een kopje thee houdenquote:
Graag gedaan hoor, en welterustenquote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben amper die whiskey van gisteren te boven, dus laat ik het maar bij een kopje thee houden![]()
Maar dankjewel voor je aanbod![]()
Wilde net mijn bed induiken, dus ik zeg meteen welterustenen
regenboog? Hertje? Het zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zoek iemand met een hele leuke ava, weet niet eens precies meer wat er op stond, iets met een regenboog en een hertje ofzo?Ben hem een paar keer tegengekomen en ik vond hem zo leuk, maar ik weet geen username.
Geen ideequote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zoek iemand met een hele leuke ava, weet niet eens precies meer wat er op stond, iets met een regenboog en een hertje ofzo?Ben hem een paar keer tegengekomen en ik vond hem zo leuk, maar ik weet geen username.
Valt op inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 01:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is wel eens drukker geweest hier rond deze tijd en al helemaal in het weekend
Ik ben "al" terug van kroegenquote:
Je bent wakker dus. Gaan we de SC op stelten zetten?quote:Op zondag 29 november 2009 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben "al" terug van kroegen
Iedereen was nog aardig moe van gisteren
En ik heb heul onruig water zitten drinken
Nu nog even wakker jaquote:Op zondag 29 november 2009 01:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent wakker dus. Gaan we de SC op stelten zetten?
Dat heb ik altijd met pakjesquote:Op zondag 29 november 2009 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al aan mijn derde "laatste" peuk
Gelijk heb je, als je toch weet dat je slechter bent, laat dat doel leeg en geef de tegenstander alle ruimtequote:Op zondag 29 november 2009 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
God, wat heb ik er een stinkende tyfushekel aan als een team (bij wat voor sport dan ook) met z'n alle voor het doel gaat liggen, tief een end heen godverdomme! Verlies als een man!
Ik heb er desondanks een 5- 0 in weten te peuren en dus meesterlijk gewonnenquote:Op zondag 29 november 2009 01:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als je toch weet dat je slechter bent, laat dat doel leeg en geef de tegenstander alle ruimte
Je bent een kanjerquote:Op zondag 29 november 2009 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er desondanks een 5- 0 in weten te peuren en dus meesterlijk gewonnen
Wil je die avatar ook?quote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dankje, creatief monstertje en slaap lekker ventquote:Op zondag 29 november 2009 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, ouwe brombeer, ik val in slaap hier.
Ik wens je een fijne nacht toe![]()
Kleurdoos?quote:Op zondag 29 november 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien was het van een user die hier een tijdje terug postte en die buuf kende van ouders ofzo?
Dat ding dat ook reageert op een huilende baby en dan een slaapliedje gaat spelen zodat de baby weer in slaap valt, die? Dat leek mij wel watquote:Op zondag 29 november 2009 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
Het beste idee van nederland.... een nachtlampje![]()
nja, het is al beter dan een papieren bloemenvaas![]()
Wel een regenboog maar geen hertje.quote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ja diequote:Op zondag 29 november 2009 08:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ding dat ook reageert op een huilende baby en dan een slaapliedje gaat spelen zodat de baby weer in slaap valt, die? Dat leek mij wel wat
Nee die bedoelde ik niet, van deze word ik haast een beetje verdrietig, en van die andere juist blijquote:Op zondag 29 november 2009 08:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel een regenboog maar geen hertje.
[ afbeelding ]
Was het een 'hem' dan?quote:Op zondag 29 november 2009 09:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je het leukst vond Lies, de user of zijn ava?
Goedemorgen.quote:Op zondag 29 november 2009 09:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die bedoelde ik niet, van deze word ik haast een beetje verdrietig, en van die andere juist blij
Goedemorgen
De ava, voor de lijstjes enzoquote:Op zondag 29 november 2009 09:32 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je het leukst vond Lies, de user of zijn ava?
Ja en volgens mij een roodachtige achtergrondkleur. Maar ik weet het echt niet.quote:Op zondag 29 november 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Iets staat me bij van een bruin hertje , rechts in de ava, maar wie owie het was, geen idee...Liesje
Ja voor de lijstjes Pietje, de lijstjesquote:
Ja 't stemmen is al begonnen zag ikquote:Op zondag 29 november 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja voor de lijstjes Pietje, de lijstjes![]()
De leukste ava die ik dit jaar zag kan ik niet terugvinden
Jaquote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja 't stemmen is al begonnen zag ik.
Vorig jaar een boek gewonnen.
Je kunt er iets mee winnen?quote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja 't stemmen is al begonnen zag ik.
Vorig jaar een boek gewonnen.
Ja die bedoel ik, oh jij hebt 't over de verkiezingen. pffff, zondag morgenquote:Op zondag 29 november 2009 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Heb Cc alweer als leukste user om te volgen ingevuld
Of bedoel jij ava stem topics? Nog niet gezien, maar anders stemmen we je wel weer naar de top
Ja met die sintava, we lullen langs elkaar heenquote:
Die indruk kreeg ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja met die sintava, we lullen langs elkaar heen.
quote:Op zondag 29 november 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, oh jij hebt 't over de verkiezingen. pffff, zondag morgen
Dat hert mag van mij het bos in, ik stem gewoon beide keren op Piet's ava.quote:Op zondag 29 november 2009 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!
Oh, nou díe lijstjes komen nog wel, tot wanneer mogen we daar stemmen?
Stem ik daar op jou, zoek ik voor de verkiezingen nog steeds dat hertje, flexibel als ik ben
Ah thnx, nou snap ik m helemaal....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Dit ging eraan vooraf.
Control ingedrukt houden en dan scrollen met het wieltje van je muis.quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
Sinds de update van firefox zijn de letters op het fokforum veel te klein, ik kan het nog maar net lezen, doodvermoeiend. iemand die weet hoe ik dat weer normaal kan krijgen?
Ik las het en dacht, ik ben gekke henkie nietquote:Op zondag 29 november 2009 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Control ingedrukt houden en dan scrollen met het wieltje van je muis.
ctrl + scrollen?quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
Sinds de update van firefox zijn de letters op het fokforum veel te klein, ik kan het nog maar net lezen, doodvermoeiend. iemand die weet hoe ik dat weer normaal kan krijgen?
quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef Marrije het volgende:
Achteraf gezien komt het dan waarschijnlijk niet door de ff update. Maar door een kindervinger op mn ctrltoets terwijl ik aan het scrollen was?
heel herkenbaar....ik heb net ook wat lopen googlen om te zien of iemand me niet iets zat wijs te makenquote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las het en dacht, ik ben gekke henkie niet![]()
Toch maar even geprobeerd en JAAA het werkt,Ik kreeg er gewoon koppijn van, nu is het weer normaal.
Jaaa! Dat is hem! Bedankt Cc.quote:Op zondag 29 november 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag en een roze cake met Bambi voor Lies!
PinkCake
Ja, hoewel ik moet zeggen dat hij die Australians amper aanheeft, hij vindt ze net nietquote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Maat 50!![]()
Dat is hij zeker sowieso blij als hij een beetje kekke schoenen kan vinden?
Dat hoort bij de definitie van bende.quote:
Wat een bendequote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op de bende, net een salontafel, tvmeubel en lamp in elkaar gezet.
omaquote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Valt best mee met de bende en de glastafel Pietje, had beiden veel erger gekund
Ziet er gezellig uit, van wie kreeg je die bloemen?
In die verkiezingen wel jaquote:
Welke zaken zijn dat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In die verkiezingen wel ja
Voor zijn ava dan, hij blijft natuurlijk gewoon: Moderator met de beste kennis van zaken.
Daar maakt hij het zichzelf ook niet echt gemakkelijk mee, maar ja over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik moet zeggen dat hij die Australians amper aanheeft, hij vindt ze net niet
Maar voor sportschoenen (gympen, voetbalschoenen, kunstgrasschoenen) gaan we meestal naar Bataviastad, daar hebben we bij zowel Adidas als Nike zowaar altijd keuze uit een stuk of 2 modellen in zijn maat, en dan nog voor een spotprijsje ook, terwijl ze in de gewone sportzaak vrijwel niet te vinden zijn.
Qua nette schoenen is het lastiger (hoewel die een maatje kleiner kunnen) maar ook dat wil soms wel eens lukken, helaas voor meneer heeft hij een absolute voorkeur voor van Bommel (de klassieke serie, met die gaatjes) en die gaan vrijwel niet verder dan maat 46, alleen van een heel enkel model gaan ze groter.
Maar ja, dat wordt bestellen en de hoofdprijs betalen.... verder heeft hij een voorkeur voor Greve en van Lier, en dat is qua prijs nog ernstiger dan van Bommel
Zie je ook helemaal niet zo snel koffiekringen opquote:Op zondag 29 november 2009 13:07 schreef Deisyy het volgende:![]()
Het ziet er leuk uit Piet en die glazen tafel valt best mee
Die gaat weg, zo'n setje kan je onmogelijk 5.1 aansluiten op je tv. Baal ik wel vanquote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Logitech surround setje heeft een vriend van me ook, je moet wat
quote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je ook helemaal niet zo snel koffiekringen op
Klopt, zitten gewoon 3 stereo stekkers aanquote:Op zondag 29 november 2009 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gaat weg, zo'n setje kan je onmogelijk 5.1 aansluiten op je tv. Baal ik wel van.
Mijn god!quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en een tip... als dat hippe strakke van die tafel nou toch een beetje te hip en strak blijkt doordat het glazen tafelblad groter is dan het onderstel en je er regelmatig tegenaan loopt, dan zijn deze (van Ikea) ideaal:
[ afbeelding ]
* spreekt uit ervaring, heeft al 3 keer d'r been opengehaald aan die ene salontafel![]()
![]()
Als we visite met kinderen hebben dan denken ze altijd dat we die handjes er weer afhalen als zij weg zijn, maar niet dus![]()
Hij werkt tijdens vakanties en vrije zaterdagen bij een hele goeie schoenmaker, dus dan weet je gelijk waar hij die voorkeuren vandaan heeftquote:Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maakt hij het zichzelf ook niet echt gemakkelijk mee, maar ja over smaak valt niet te twisten.
Lekkere dure merken ook, meneer leeft dus echt op grote voet
Dus we zien je vandaag niet meer op Fok!?quote:
Too bad, eerst een testinstallatie op een ander systeem voordat ik met deze bak over ga.quote:Op zondag 29 november 2009 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus we zien je vandaag niet meer op Fok!?
quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en een tip... als dat hippe strakke van die tafel nou toch een beetje te hip en strak blijkt doordat het glazen tafelblad groter is dan het onderstel en je er regelmatig tegenaan loopt, dan zijn deze (van Ikea) ideaal:
[ afbeelding ]
* spreekt uit ervaring, heeft al 3 keer d'r been opengehaald aan die ene salontafel![]()
![]()
Als we visite met kinderen hebben dan denken ze altijd dat we die handjes er weer afhalen als zij weg zijn, maar niet dus![]()
Ik wou dat het een grapje was, maar het is optisch heel verneukeratief dat het onderstel kleiner is dan de glasplaat.... en nadat m'n been 3 keer flink open lag vond ik het genoeg....quote:
Binnenkort maar ff verdiepen in een home cinema set, bluray zal nog wel duur zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt, zitten gewoon 3 stereo stekkers aan![]()
Ik heb zelf een Cambridge met digital din, digital coax en optical. Is altijd wel aan te sluiten.
Have funquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die handjes precies?
Ik moet wel meteen aan Pietje Bell en de bende van de zwarte hand denken.
Zo, over een uur breekt all hell loose; bioscoopje pikken met neefjes, nu nog even wat chill time nemen, dus.
Later!
Ik hoop dat je hardware het aankanquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Too bad, eerst een testinstallatie op een ander systeem voordat ik met deze bak over ga.
Die maken een scherpe hoek wat ronder en dus minder scherpquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die handjes precies?
Ik moet wel meteen aan Pietje Bell en de bende van de zwarte hand denken.
Zo, over een uur breekt all hell loose; bioscoopje pikken met neefjes, nu nog even wat chill time nemen, dus.
Later!
Blueray zit op mijn nieuwe laptop, maar daar zit hdmi audio op. Volgens mij betekend dat, dat ik een nieuw setje nodig heb. Of er moet een verloopje voor zijn. (niet dat ik Blueray schrijfjes ga kopen, mja)quote:Op zondag 29 november 2009 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort maar ff verdiepen in een home cinema set, bluray zal nog wel duur zijn.
Ik heb Vista op mijn AMD 2.2 Ghz met 3 GB gezet, dat ging net. Maar Windows 7 heeft het liefst 4GB intern.quote:
Dat moet wel lukken met wat ik heb.quote:Op zondag 29 november 2009 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Vista op mijn AMD 2.2 Ghz met 3 GB gezet, dat ging net. Maar Windows 7 heeft het liefst 4GB intern.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen... heb nog nooit wat op Marktplaats gezet maar pas wel voor het eerst iets op Marktplaats gekochtquote:Op zondag 29 november 2009 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb uitverkoop!![]()
Heb net een bed en slaapbank op Marktplaats gezet, doe ik eigenlijk nooit, maar ik kan het altijd nog door het grof vuil op laten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |