Ja en volgens mij een roodachtige achtergrondkleur. Maar ik weet het echt niet.quote:Op zondag 29 november 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Iets staat me bij van een bruin hertje , rechts in de ava, maar wie owie het was, geen idee...Liesje
Ja voor de lijstjes Pietje, de lijstjesquote:
Ja 't stemmen is al begonnen zag ikquote:Op zondag 29 november 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja voor de lijstjes Pietje, de lijstjes![]()
De leukste ava die ik dit jaar zag kan ik niet terugvinden
Jaquote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja 't stemmen is al begonnen zag ik.
Vorig jaar een boek gewonnen.
Je kunt er iets mee winnen?quote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja 't stemmen is al begonnen zag ik.
Vorig jaar een boek gewonnen.
Ja die bedoel ik, oh jij hebt 't over de verkiezingen. pffff, zondag morgenquote:Op zondag 29 november 2009 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Heb Cc alweer als leukste user om te volgen ingevuld
Of bedoel jij ava stem topics? Nog niet gezien, maar anders stemmen we je wel weer naar de top
Ja met die sintava, we lullen langs elkaar heenquote:
Die indruk kreeg ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja met die sintava, we lullen langs elkaar heen.
quote:Op zondag 29 november 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, oh jij hebt 't over de verkiezingen. pffff, zondag morgen
Dat hert mag van mij het bos in, ik stem gewoon beide keren op Piet's ava.quote:Op zondag 29 november 2009 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!
Oh, nou díe lijstjes komen nog wel, tot wanneer mogen we daar stemmen?
Stem ik daar op jou, zoek ik voor de verkiezingen nog steeds dat hertje, flexibel als ik ben
Ah thnx, nou snap ik m helemaal....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
Dit ging eraan vooraf.
Control ingedrukt houden en dan scrollen met het wieltje van je muis.quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
Sinds de update van firefox zijn de letters op het fokforum veel te klein, ik kan het nog maar net lezen, doodvermoeiend. iemand die weet hoe ik dat weer normaal kan krijgen?
Ik las het en dacht, ik ben gekke henkie nietquote:Op zondag 29 november 2009 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Control ingedrukt houden en dan scrollen met het wieltje van je muis.
ctrl + scrollen?quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
Sinds de update van firefox zijn de letters op het fokforum veel te klein, ik kan het nog maar net lezen, doodvermoeiend. iemand die weet hoe ik dat weer normaal kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |