Pietje wil het er duidelijk niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Schoenen of sokken??
* Leandra kreeg voor haar 18de verjaarda een paar roze Lacoste sokken van haar buurjongens
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuk uitzicht Pietje?
Als je je PS3 aanzet welquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef Kally het volgende:
Is er wat op tv vanaaf?
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijken
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik geniet nog steedsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
Ik ook, ik was zo trots als een pauw toen ik bij de notaris mijn handtekening zettequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, doe niet zo blont, uitzicht is dat wat je wel of niet hebt als je door je ramen kijkt.
dat had mijn post kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik![]()
heb vandaag helemaal
![]()
![]()
![]()
niets gedaan
![]()
![]()
![]()
en lekker zitten luieren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan eens bij Pietje voor het raam staan, gun hem een leuk uitzichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzicht
Doe ik zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Momenteel zitten de gordijnen dicht, en is m'n uitzicht een tv met een concert van Oasisquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzicht
Ik heb heul nog geen nieuwe schoenen, m'n oude zomer zijn van Lacoste. Maar daar is inmiddels genoeg over gezegdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
Dit ging eraan vooraf.
Mooi man, ik kan het gevoel nog steeds terughalenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Heb een prima uitzicht, erg groen hier
.
ja maar ik ben zo moequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij dan eens bij Pietje voor het raam staan, gun hem een leuk uitzicht
Pietje gooit na een half uur de deur wel open en sleurt je vervolgens naar binnen voor een ontspannende massagequote:
quote:
Ze is moe van die gore patatpfriet kapsalonquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten sporten gister
Lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is moe van die gore patatpfriet kapsalon![]()
Gewoon omdat 't kan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje gooit na een half uur de deur wel open en sleurt je vervolgens naar binnen voor een ontspannende massage
Ze mag ook bij mij voor het raam komen staan, maar ik ben slomer, duurt zo'n twee uur voordat ik haar binnenlaatquote:
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bahquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk toch, zo'n verse kaneeldonuts van de bakker
Jij en engquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
miss ben ik wel heel eng als ik in het donker lachend voor je raam stamwoehahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |