Pietje wil het er duidelijk niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Schoenen of sokken??
* Leandra kreeg voor haar 18de verjaarda een paar roze Lacoste sokken van haar buurjongens
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuk uitzicht Pietje?
Als je je PS3 aanzet welquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef Kally het volgende:
Is er wat op tv vanaaf?
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijken
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik geniet nog steedsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
Ik ook, ik was zo trots als een pauw toen ik bij de notaris mijn handtekening zettequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, doe niet zo blont, uitzicht is dat wat je wel of niet hebt als je door je ramen kijkt.
dat had mijn post kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik![]()
heb vandaag helemaal
![]()
![]()
![]()
niets gedaan
![]()
![]()
![]()
en lekker zitten luieren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan eens bij Pietje voor het raam staan, gun hem een leuk uitzichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzicht
Doe ik zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Momenteel zitten de gordijnen dicht, en is m'n uitzicht een tv met een concert van Oasisquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
tis donker hoor...al wat ik zie zijn de troosteloze lichies van de overkant....jaja das ook een uitzicht
Ik heb heul nog geen nieuwe schoenen, m'n oude zomer zijn van Lacoste. Maar daar is inmiddels genoeg over gezegdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
Dit ging eraan vooraf.
Mooi man, ik kan het gevoel nog steeds terughalenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Heb een prima uitzicht, erg groen hier
.
ja maar ik ben zo moequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij dan eens bij Pietje voor het raam staan, gun hem een leuk uitzicht
Pietje gooit na een half uur de deur wel open en sleurt je vervolgens naar binnen voor een ontspannende massagequote:
quote:
Ze is moe van die gore patatpfriet kapsalonquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten sporten gister
Lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is moe van die gore patatpfriet kapsalon![]()
Gewoon omdat 't kan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje gooit na een half uur de deur wel open en sleurt je vervolgens naar binnen voor een ontspannende massage
Ze mag ook bij mij voor het raam komen staan, maar ik ben slomer, duurt zo'n twee uur voordat ik haar binnenlaatquote:
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bahquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk toch, zo'n verse kaneeldonuts van de bakker
Jij en engquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
miss ben ik wel heel eng als ik in het donker lachend voor je raam stamwoehahaha
Neem dan voor de gein een zaklantaren mee, dan doe je die onder je kinquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
miss ben ik wel heel eng als ik in het donker lachend voor je raam stamwoehahaha
Voor Lays doe ik wel open hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem dan voor de gein een zaklantaren mee, dan doe je die onder je kin![]()
Alleen doet Pietje dan niet meer open denk ik
kan water branden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij en eng![]()
Klinkt als water dat kan branden
Ik vind meuk in chocola wel lekker, maar dan bij echte chocolaatjes en niet bij een chocoladeletter.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik zie sommigen af en toe wel zo kijken, maar nee, 't kan niet, dus jij kunt ook niet eng zijn.quote:
voor chgips wil ik ook nog wel de deur open doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor Lays doe ik wel open hoor
Melk, met hazelnootquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind meuk in chocola wel lekker, maar dan bij echte chocolaatjes en niet bij een chocoladeletter.
Een chocoladeletter moet puur zijn, puur puur
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie sommigen af en toe wel zo kijken, maar nee, 't kan niet, dus jij kunt ook niet eng zijn.
Ja die is lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor chgips wil ik ook nog wel de deur open doen![]()
nwe smaak Honing mosterd en dat ga ik dit weekend uitproberen
Ik vind het niet erg om hout van buiten te halen, maar daar wordt het hier niet warmer vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben zo lui, dat ik vanavond voor het eerst dit jaar de cv heb aangezet. Ik weiger om hout van buiten te halen
Je moet gewoon een mand met hout binnen zetten, dan kan het drogen en hoef je niet naar buiten als het slecht weer isquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben zo lui, dat ik vanavond voor het eerst dit jaar de cv heb aangezet. Ik weiger om hout van buiten te halen
Wel als je er de fik in steektquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om hout van buiten te halen, maar daar wordt het hier niet warmer van
je hebt gelijk ook...lekker languit op de bankquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik zag die zak vandaag pas voor het eerstquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is lekker![]()
Limited edition, zetten ze op de zak, maar het is al maanden te koop![]()
Net als This is it, die zou ook maar 2 weken draaien, maar is nu volgens mij al een week of 6 in de bios. Komende woensdag voor het laats, tenminste dat zeggen ze
oh dat moet ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik breng het altijd binnen met een mandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een mand met hout binnen zetten, dan kan het drogen en hoef je niet naar buiten als het slecht weer is![]()
Maar ja, ze zal wel geen zin hebben in een mand binnen
Knus hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik breng het altijd binnen met een mand![]()
[ afbeelding ]
En zelfs die mand is leegquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik breng het altijd binnen met een mand![]()
[ afbeelding ]
Nee, massief hout, daar kan ik wel een avondje van stoken. Ideequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs die mand is leeg![]()
Maar je hebt geen glazen salontafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |