Neem dan voor de gein een zaklantaren mee, dan doe je die onder je kinquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
miss ben ik wel heel eng als ik in het donker lachend voor je raam stamwoehahaha
Voor Lays doe ik wel open hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem dan voor de gein een zaklantaren mee, dan doe je die onder je kin![]()
Alleen doet Pietje dan niet meer open denk ik
kan water branden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij en eng![]()
Klinkt als water dat kan branden
Ik vind meuk in chocola wel lekker, maar dan bij echte chocolaatjes en niet bij een chocoladeletter.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik zie sommigen af en toe wel zo kijken, maar nee, 't kan niet, dus jij kunt ook niet eng zijn.quote:
voor chgips wil ik ook nog wel de deur open doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor Lays doe ik wel open hoor
Melk, met hazelnootquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind meuk in chocola wel lekker, maar dan bij echte chocolaatjes en niet bij een chocoladeletter.
Een chocoladeletter moet puur zijn, puur puur
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie sommigen af en toe wel zo kijken, maar nee, 't kan niet, dus jij kunt ook niet eng zijn.
Ja die is lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor chgips wil ik ook nog wel de deur open doen![]()
nwe smaak Honing mosterd en dat ga ik dit weekend uitproberen
Ik vind het niet erg om hout van buiten te halen, maar daar wordt het hier niet warmer vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben zo lui, dat ik vanavond voor het eerst dit jaar de cv heb aangezet. Ik weiger om hout van buiten te halen
Je moet gewoon een mand met hout binnen zetten, dan kan het drogen en hoef je niet naar buiten als het slecht weer isquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben zo lui, dat ik vanavond voor het eerst dit jaar de cv heb aangezet. Ik weiger om hout van buiten te halen
Wel als je er de fik in steektquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om hout van buiten te halen, maar daar wordt het hier niet warmer van
je hebt gelijk ook...lekker languit op de bankquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik zag die zak vandaag pas voor het eerstquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is lekker![]()
Limited edition, zetten ze op de zak, maar het is al maanden te koop![]()
Net als This is it, die zou ook maar 2 weken draaien, maar is nu volgens mij al een week of 6 in de bios. Komende woensdag voor het laats, tenminste dat zeggen ze
oh dat moet ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik breng het altijd binnen met een mandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een mand met hout binnen zetten, dan kan het drogen en hoef je niet naar buiten als het slecht weer is![]()
Maar ja, ze zal wel geen zin hebben in een mand binnen
Knus hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik breng het altijd binnen met een mand![]()
[ afbeelding ]
En zelfs die mand is leegquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik breng het altijd binnen met een mand![]()
[ afbeelding ]
Nee, massief hout, daar kan ik wel een avondje van stoken. Ideequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs die mand is leeg![]()
Maar je hebt geen glazen salontafel
Dan zet je je glas vanavond gewoon op je mandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, massief hout, daar kan ik wel een avondje van stoken. Idee
Ik heb er ook nooit 1 gehad, en zal er waarschijnlijk ook nooit 1 hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er 1...en ik gok dat ik hem binnen het jaar terug heb
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs die mand is leeg![]()
Maar je hebt geen glazen salontafel
Jeroen van Koningsbruggequote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zet je je glas vanavond gewoon op je mand
Ja als je zo moe bent gewoon lekker aan toegeven zolang het kanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.
Waarvan iedereen zei oh dat is voor inspiratieloze mensen.
Ik zit te twijfelen. Zal ik zo maar naar bed gaan of niet. Ik ben zo moe.
Wat een irri kutschaap is datquote:
O ik om 10 uur pas Blade Trinityquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte acteur, Wesley Snipes
gewoon aan toegeven hoor....je lichaam maakt overurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.
Waarvan iedereen zei oh dat is voor inspiratieloze mensen.
Ik zit te twijfelen. Zal ik zo maar naar bed gaan of niet. Ik ben zo moe.
Ik ben dol op vampierenfilms, ja ja ik weet het rare tik maar ik ben sowieso errug van horror en duistere zaken (in films en boeken dan hoor)quote:
Slaap lekker mama, hoop dat je heerlijk slaaptquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Kally en Laysa jullie hebben gelijk.
Welterusten dan maar![]()
Trustenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |