Heel even, voor anniequote:
Dan hier nog maar een keer, met dank aan PeterNBquote:Op
woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus de Buma gaat tóch rekeningen sturen voor muziek op je Hyves.
ja, i'll live.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
Buuv hoe is de sanatorium updeet?
Al opgeknappert?![]()
Nee ik vind mijn blauwe klitteband pediforma sandaals beter bij mn overgooier staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die ze ultrahip combineert met een rode Skinnyjeans.
kutquote:
Nou, goed uitzieken dan maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, i'll live.Maar echt beter is het nog niet. Maar morgen wel weer denk ik hoor.
Als je van Star Wars houdt verkies je de rode jeans. Met je pediforma-sandalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn blauwe klitteband pediforma sandaals beter bij mn overgooier staan
Ik hoef toch niet door 20cm sneeuw te banjerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:
die had ik al gepost, maar dat vindt ie niks
Ja maar ik hou niet van Star Wars denk ik!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je van Star Wars houdt verkies je de rode jeans. Met je pediforma-sandalen.
In je plastic kaplaarsjes krijg je zweetvoeten, in die nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet door 20cm sneeuw te banjeren? Daarnaast krijg je er zweetvoeten in, vrees ik.
Meh. Alleen die kleur niet.quote:
Die vind ik zo heel erg, nou ja... WE.quote:
die band met dat krokodilletje daar, zó gayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meh. Alleen die kleur niet.
En die neus ook niet. En dat klitteband ook niet.
Verder: prima patta!
Hebben ze die niet zonder krokodil en in een ander model?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die vind ik zo heel erg, nou ja... WE.
Da's net zoiets als Miss Etam als je het mij vraagt, maar dan voor mannen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze die niet zonder krokodil en in een ander model?
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.quote:
Heel soms als je de kniebroeken door bent geworsteld hangt er wel eens een leuk bloesje war je mee op straat gezien kan wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.dus ik loop die deur voorbij.
Is het wél leuk?Of beter; verkopen ze er óók leuke kleren?
De Mijnese is niet comleet WE gekleed maar ja, hebben wel leuk spul hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou. mijn zwager koopt daar en die ziet er altijd heel erg miss Etam uit.dus ik loop die deur voorbij.
Is het wél leuk?Of beter; verkopen ze er óók leuke kleren?
Nee maar van die bloesjes-geen-gezicht-1972. Nou ja, vanwege zwager wil de Buum d'r niks van weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Mijnese is niet comleet WE gekleed maar ja, hebben wel leuk spul hoor.
Niet vierkant met kraaltjes iig
Nahhh nee, dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee maar van die bloesjes-geen-gezicht-1972. Nou ja, vanwege zwager wil de Buum d'r niks van weten.![]()
Maar ja, die heeft een perfect figuurtje hè, die staat een vuilniszak nog beeldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |