quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet ook nog schoenen voor de winter kopen. Nu nog bepalen wat voor.
Ik zag gister echt toffe herenuggs, en dan niet alsof je Fozzie Bear bent. *o*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet ook nog schoenen voor de winter kopen. Nu nog bepalen wat voor.
Seit Wann?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
Nou en.
Ik heb bruin haar. Ik ben een brunette![]()
Ik bedoel natuurlijk blauw, Manu, blauw!
Lange blauwe lokken
Wattan?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook iets voor de winter gekocht vandaag
Dan ga ik wel op blote voetenquote:
Nou sinds vanmorgen half 12 denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Seit Wann?!En pics en blabla
![]()
Deze dan? Zijn er ook in het bruin, als daar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op blote voeten.
Ik?quote:
Nee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze dan? Zijn er ook in het bruin, als daar je voorkeur naar uit gaat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef CarOnline het volgende:
Ik?
Nee man, ik heet geen hondjes!
Jewoon, vegf![]()
Kort haar he, niet kaal haar!
Ja, kort bruin!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen lange, blauwe lokken, maar een kort brunette kapsel dus?
Stylish!
Leuk..die loopt er dus ook weer hip bij..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wattan?!
Ik ook
2 winterjassen, 2 paar handschoenen, 1 broek en 1 paar zilveren ()laarzen.
En alles voor de oudste twee![]()
Die broek is echt zó gaaf
Een knalgroene skinny![]()
Met dr adidassen eronder kan ze zo met David Bowie terug naar 1986
Cool, net als de drummer van Musequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wattan?!
Ik ook
2 winterjassen, 2 paar handschoenen, 1 broek en 1 paar zilveren ()laarzen.
En alles voor de oudste twee![]()
Die broek is echt zó gaaf
Een knalgroene skinny![]()
Met dr adidassen eronder kan ze zo met David Bowie terug naar 1986
Kijk , dat is nu een handig...een nieuwe nietmachine...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool, net als de drummer van Muse![]()
Ik heb een leuk grijsje kort jasje, 2 gebreide dingen voor op een legging, een truitje een vestje, een grijs en een zwart coltruitje, een paars shirt en een nieuw nietmachine![]()
O ja, en zonnebrand
Weer eens iets anders dan kratten voor Donaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kijk , dat is nu een handig...een nieuwe nietmachine...![]()
Had vanmorgen een klerezooi op mijn bed,,moest eerst oefenen met al die nieuwe dingen, leggings, gebreide truien, strakke broeken, vesten pfffffffffffffff.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga de keuken in![]()
Andijviestamppot met spekjes, stukjes appel en gesnipperd uitje staat op het menu, geserveerd met een omelet
Wat een gedoe, he , dat inventariserenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Had vanmorgen een klerezooi op mijn bed,,moest eerst oefenen met al die nieuwe dingen, leggings, gebreide truien, strakke broeken, vesten pfffffffffffffff.
Daar een laars bij, daar schoenen, was mooi de kluts ff kwijt...
Ja dat ook, en dan denk je,,hier moet een andere bij,,glans, en korter, en dan ga je maar weer op pad...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gedoe, he , dat inventariseren![]()
Maar wel nuttig, want anders zit je ineens met 3 zwarte leggings...... net als ik![]()
Ben je er nu wel een beetje uit?
Hier ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga de keuken in![]()
Andijviestamppot met spekjes, stukjes appel en gesnipperd uitje staat op het menu, geserveerd met een omelet![]()
Ah mooi, ik kijk daar inderdaad nog maar zelden, heb daar even niets te zoeken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
Voor het geval niemand meer kijkt in dat baggertopic:
[ afbeelding ]
Iiid Mooiiii je kan beter daar posten... Hier boeit het niet zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi, ik kijk daar inderdaad nog maar zelden, heb daar even niets te zoeken.
Dus, het is allemaal niet omdat Huub is vreemdgegaan, maar omdat papa's meisje heimwee had en het voor Huub te ver weg is. Beetje raar, maar zo kennen we Claire: niet de meest zelfstandige meid.
De kleuters van tegenwoordigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Het was een supersaaie studiedag tot aan de laatste anderhalf uur.
Toen mochten we coktails maken![]()
![]()
Nee voor studiedag zijn we altijd dcht.quote:
en als je dus een pinpas van de dsb hebt kan je alleen nog maar per dag bij een geldautomaat max 250 euro pinnen...en niet meer aan de kassaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Oh. Vanavond om 21 uur wordt de DSB failliet verklaard.
heb je je vibrator al in de aanslag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Oh. Vanavond om 21 uur wordt de DSB failliet verklaard.
Worden die via internet bank opgeladenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je je vibrator al in de aanslag?
het type dat ik in gedachte had loopt op benzine.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Worden die via internet bank opgeladen
Bruut!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het type dat ik in gedachte had loopt op benzine.
[ afbeelding ]
Alles wel hier, kacheltje brandt als een tierelier. Ik dacht even dat ik een CO2 probleem had, want de kanarie, die ik als verklikker bovenop de kachel had gezet, viel dood neer. Nader en voortschrijdend inzicht leerde mij dat vermoedelijk de hitte hem de das omgedaan heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedacht me net, toen ik buiten een open haard rook, dat NMNS al een poosje nieet gepost heeft.Hij zal toch niet gekoolmonoxideerd zijn?
Vergeet de vaseline nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het type dat ik in gedachte had loopt op benzine.
[ afbeelding ]
*Proestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bruut!![]()
[..]
Alles wel hier, kacheltje brandt als een tierelier. Ik dacht even dat ik een CO2 probleem had, want de kanarie, die ik als verklikker bovenop de kachel had gezet, viel dood neer. Nader en voortschrijdend inzicht leerde mij dat vermoedelijk de hitte hem de das omgedaan heeft![]()
"Hitte" en "de das omdoen", wat ben ik weer grappig
De pijp rookt niet echt, maar de zolder staat wel vol rook, ergens heeft hij trekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kachel bevalt dus, hier wordt het zo'n gedoe om die afvoerpijp buiten te krijgen
hee rukkert! leuk kacheltje en grappig dat je die knutselwim fotografeerde en geduldig was met 'mquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bruut!![]()
[..]
Alles wel hier, kacheltje brandt als een tierelier. Ik dacht even dat ik een CO2 probleem had, want de kanarie, die ik als verklikker bovenop de kachel had gezet, viel dood neer. Nader en voortschrijdend inzicht leerde mij dat vermoedelijk de hitte hem de das omgedaan heeft![]()
"Hitte" en "de das omdoen", wat ben ik weer grappig
Tussen twee happen chinees voer door:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee rukkert! leuk kacheltje en grappig dat je die knutselwim fotografeerde en geduldig was met 'm![]()
echt dood, die kanariepiet?
Vergevingsgezinde mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ie al vergeven is. Beter ook.
eet smakelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tussen twee happen chinees voer door:
Was wel een aardig handenarbeidverslag idd, vond ik achteraf ook. Die kanariepiet bestaat niet (dat rijmt)
Hoe is het in Noord-Holland, heb je je vermogen op tijd weggehaald bij je vriend Dirk of ben je het haasje en moet je op een houtje bijten? Als het laatste het geval is en je komt tekort, ik heb hier twee kuub liggen, genoeg voor twee.
*NMNS onderschrijft bovenstaandequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eet smakelijk!
dacht ik al (van die piet).
Nee, niets met dirk te maken gehad (wat niet is kan nog komen natuurlijkhaha), altijd al een linkmiegel gevonden, alhoewel ik het hem niet gun dat z'n bank nu failliet is.
vreemde ontwikkelingen in ieder geval zondag op maandag met wouter bos en z'n dito incapabele lakei wellink..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef CarOnline het volgende:
Nee!
Ik vind Pietje een kistentiepje.
Tondeuze, bandshirt en kisten
huh? ik las maandag in de krant dat ze daar vanaf zagen. Maar inmiddels is dat dus weer veranderd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus de Buma gaat tóch rekeningen sturen voor muziek op je Hyves.
*gniffel*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
ook voor youtube?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Met gaatjes?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], maar nee geen kisten. Meer standaard bruine leren schoenen.
Ah Buuvquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met gaatjes?![]()
Qua studie zou ik het wel verwachten eigenlijk.Kekke Floris van Bommels.
Wehehe ze zijn er ook zonder gaatjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met gaatjes?![]()
Qua studie zou ik het wel verwachten eigenlijk.Kekke Floris van Bommels.
gjagjagja, maar mét zijn ze leuker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wehehe ze zijn er ook zonder gaatjes.
Niet als het regent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gjagjagja, maar mét zijn ze leuker.
Ah, de sportieve look.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets loop ik nu, zomerschoenen.
[ afbeelding ]
Prima.
kiek Piet.klik voor hippe Uggsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets loop ik nu, zomerschoenen.
[ afbeelding ]
Prima.
Die ze ultrahip combineert met een rode Skinnyjeans.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb dezelfde schoenen als een van debuurjongetjes
die had ik al gepost, maar dat vindt ie niksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kiek Piet.klik voor hippe Uggs
Heel even, voor anniequote:
Dan hier nog maar een keer, met dank aan PeterNBquote:Op
woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |