quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb de glazen salontafel gekocht![]()
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
en dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fotootje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Done! Moet ik je ook nog even bij meest aandachtsgeile user zetten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
57. Grootste wannabee-mod ooit
WAAROM kan ik mezelf niet nomineren, verdomme
Slechtste mod actie ooit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt de glazen salontafel gate gemist, ik zou 't terug lezenquote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Done! Moet ik je ook nog even bij meest aandachtsgeile user zetten?
Alles zit nog in dozen, volgt ergens komende week welquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechtste mod actie ooit!
99. Aankoop van een glazen salontafel.
Ik ga meteen vragen of ze de hele lay-out van de verkiezingen aan willen passenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we die met z'n allen stemmen? Of moeten we eerst de foto afwachten?
Ik stem niet, voor je het weet wordt het tegen je gebruiktquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook done.![]()
Nog iemand wensen? Roep maar hoor, ik stem wel.
Is toch prima, ken een paar mensen die tevreden zijn met hun glazen tafel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
''t Zal in de voornaam zitten Fluitertje, Pietjes zijn dol op glazen tafels.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is toch prima, ken een paar mensen die tevreden zijn met hun glazen tafel.
Mijn zus is een pietje precies, maar hoor haar nooit klagen over de glazen mooie tafel
dat die stof aantrekt, krassen geeft .....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien beter dat je deze dan even terug leest![]()
[RLS SC # 390] Toll!
je shop-middag dus toch niet in het water gevallenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Jurk, sweatvest, laarsjes, boek en een paar laarzen en muts voor mijn moeder.
Van de regen in de shop.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
''t Zal in de voornaam zitten Fluitertje, Pietjes zijn dol op glazen tafels.
Zou ook wel willen, zullen er nog kaarten zijn?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
ojee nou ga ik vanavond naar komt een vrouw bij de dokter, geloof ik
Dat wordt nog uitgezochtquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou ook wel willen, zullen er nog kaarten zijn?
Heb jij soms de tweede reacties onder de youtube gelezen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
ojee nou ga ik vanavond naar komt een vrouw bij de dokter, geloof ik
Copycat!quote:
Nu welquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij soms de tweede reacties onder de youtube gelezen?
Morgenmiddag 12 uur of 00:00 vannacht?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Maanvis het volgende:
Nu wel
Het is 12 uur in ehv pathé geworden trouwens
Heb ook een lamp gekocht, die ben ik nu in elkaar aan 't zettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:41 schreef Talitha het volgende:
Copycat!Dapper hoor, met dit weer de stad in. Brrrrrrr! Ik ben lekker thuis gebleven.
![]()
En Pietje, kan je die tafel nog annuleren? Deze heeft een ingebouwde lamp. Superhandig!![]()
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf? Morgen slaap ik uit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Morgenmiddag 12 uur of 00:00 vannacht?
Tussen de buien door afgesproken en toen meteen al lunchend shopenergie opgedaan. Muts en laarzen voor mijn moeder, de rest voor Bassiequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef Deisyy het volgende:
je shop-middag dus toch niet in het water gevallen![]()
Is alles voor je moeder of alleen de muts?
Zal binnenkort wel een foto postenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel tot de film op DVD uit is
Pietje toch, toch een glazen tafel?!Welke?
Talitha weer in tha house![]()
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbijquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu nog wat porseleinen beeldjes en een stapeltje bingokaarten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten benquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu nog wat porseleinen beeldjes en een stapeltje bingokaarten.
Hé Leandra.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel tot de film op DVD uit is
Pietje toch, toch een glazen tafel?!Welke?
Talitha weer in tha house![]()
Pietermans.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een foto posten.
Lithski
Komt papa langs?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, morgen krijg ik hulp om alle gekochte spullen in elkaar te zetten. Even wachten dus.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbij
Misschien, broers iig. Vrienden hebben overgehuisd dus die laat ik ff met rustquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbij
nicequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:
Zo heb mijn sinterklaas kado's binnen
en mijn PS3 gekocht en aan het werk gekregen
ik ben er klaar voor, nu op de bank en niks meer, en o goedenavond allemaal
haiiiquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:Zo heb mijn sinterklaas kado's binnen
en mijn PS3 gekocht en aan het werk gekregen
ik ben er klaar voor, nu op de bank en niks meer, en o goedenavond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |