Heb jij soms de tweede reacties onder de youtube gelezen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
ojee nou ga ik vanavond naar komt een vrouw bij de dokter, geloof ik
Copycat!quote:
Nu welquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij soms de tweede reacties onder de youtube gelezen?
Morgenmiddag 12 uur of 00:00 vannacht?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Maanvis het volgende:
Nu wel
Het is 12 uur in ehv pathé geworden trouwens
Heb ook een lamp gekocht, die ben ik nu in elkaar aan 't zettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:41 schreef Talitha het volgende:
Copycat!Dapper hoor, met dit weer de stad in. Brrrrrrr! Ik ben lekker thuis gebleven.
![]()
En Pietje, kan je die tafel nog annuleren? Deze heeft een ingebouwde lamp. Superhandig!![]()
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf? Morgen slaap ik uit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Morgenmiddag 12 uur of 00:00 vannacht?
Tussen de buien door afgesproken en toen meteen al lunchend shopenergie opgedaan. Muts en laarzen voor mijn moeder, de rest voor Bassiequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef Deisyy het volgende:
je shop-middag dus toch niet in het water gevallen![]()
Is alles voor je moeder of alleen de muts?
Zal binnenkort wel een foto postenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel tot de film op DVD uit is
Pietje toch, toch een glazen tafel?!Welke?
Talitha weer in tha house![]()
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbijquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb de glazen salontafel gekocht![]()
Nu nog wat porseleinen beeldjes en een stapeltje bingokaarten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb de glazen salontafel gekocht![]()
Ik wist dat ik wat vergeten benquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu nog wat porseleinen beeldjes en een stapeltje bingokaarten.
Hé Leandra.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel tot de film op DVD uit is
Pietje toch, toch een glazen tafel?!Welke?
Talitha weer in tha house![]()
Pietermans.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een foto posten.
Lithski
Komt papa langs?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, morgen krijg ik hulp om alle gekochte spullen in elkaar te zetten. Even wachten dus.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbij
Misschien, broers iig. Vrienden hebben overgehuisd dus die laat ik ff met rustquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbij
nicequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:
Zo heb mijn sinterklaas kado's binnen
en mijn PS3 gekocht en aan het werk gekregen
ik ben er klaar voor, nu op de bank en niks meer, en o goedenavond allemaal
haiiiquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:Zo heb mijn sinterklaas kado's binnen
en mijn PS3 gekocht en aan het werk gekregen
ik ben er klaar voor, nu op de bank en niks meer, en o goedenavond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |