Heb jij een Duitse vriend/manquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van![]()
Dan woont hij niet in de buurt van mijn schoonouders, wat op zich al een geruststelling is
Neh, mijn schoonouders zijn een jaar of 6 geleden in Duitsland gaan wonen en dat is wel lekker rustigquote:
Zeg dan ook niet dat je wel een Bg Mac zou willen proevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga geeneens naar de mac die hier op 5 min afstand zit...laat staan die op 15 min afstand
Het ging erom dat Laysa Ian's mayo wel eens wilde proevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je wel een Bg Mac zou willen proeven
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging erom dat Laysa Ian's mayo wel eens wilde proeven
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
zn bicmac......o god dat klinkt nog veel erger
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik had weer eens een klepel horen luiden
lekker....en je kan dr alles mee kopen wat jij wiltquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Wow, ik heb 25 euro in de Bankgiroloterij gewonnen
En nu ga je met de hele familie op vakantie?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik kaartjes voor het Frans Hals museumquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga jou nu invullen bij intelligentste user.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:24 schreef Gert het volgende:
We hebben d'r weleens eerder een topic over volgeluld. Kapsalon is een Rotterdamse uitvinding. Hoe kan het ook anders: al je vreten bij elkaar flikkeren en met sla en al onder de grill zetten, da's zó lomp dat moet wel uit Rotjeknor komen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon
precies genoeg voor een kilo jelly beans incl verzendkostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg nogal wat awards als het aan jou ligt, las ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga jou nu invullen bij intelligentste user.
Ik heb jou tot nu toe bij:quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg nogal wat awards als het aan jou ligt, las ik.
Cool!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jou tot nu toe bij:
3. Meest populaire moderator:
5. Beste moderator
10. Moderator met de beste kennis van zaken
Heb vandaag even researchquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies genoeg voor een kilo jelly beans incl verzendkosten
Dan moet je een (F)A even pamperen met coole awards!quote:
Ik ben Yvonne al full aan het supporten in het Lekkerste Fok!ster topicquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet je een (F)A even pamperen met coole awards!
Dus geef 26. en 27. aan Yvonne en je hebt een ticket voor tagjesparadijs.
Als ik met mijn kloontjes ook had mogen stemmen had ze trouwens gewonnenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben Yvonne al full aan het supporten in het Lekkerste Fok!ster topic
Jij bent goed bezig gast.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben Yvonne al full aan het supporten in het Lekkerste Fok!ster topic
Compleet zinloos die awards. Ik herinner me een 'liefste user'-award die niet helemaal op de juiste plek terecht kwam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig gast.
Waar zijn die awards anders goed voor.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Compleet zinloos die awards. Ik herinner me een 'liefste user'-award die niet helemaal op de juiste plek terecht kwam.
Met dreigen en omkopen kan je het heel ver schoppen in zo'n verkiezingquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Compleet zinloos die awards. Ik herinner me een 'liefste user'-award die niet helemaal op de juiste plek terecht kwam.
't Is meer dat er heel veel "awards" worden binnengesleept op basis van drie of vier stemmen. Die "liefste user" geloof ik zelfs met twéé stemmen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dreigen en omkopen kan je het heel ver schoppen in zo'n verkiezing
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus wat Talitha zegt. totaal zinloos, maar wel weer grappig om te zien hoe velen hun best doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is meer dat er heel veel "awards" worden binnengesleept op basis van drie of vier stemmen. Die "liefste user" geloof ik zelfs met twéé stemmen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
Echt he, wat daar wel niet aan dreigmails en telefoontjes aan vooraf moet zijn gegaanquote:
Volgens mij dus met slechts twee stemmen. Er was ook nog een stel andere users genoemd, maar die hadden allemaal één stem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met vijf of zes stemmen kon die award van liefste user al winnen.
Aan dat Mr. Twitter gedoe deed ik dan ook niet mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
Volgens mij dus met slechts twee stemmen. Er was ook nog een stel andere users genoemd, maar die hadden allemaal één stem.
Dus dan ben je ineens een jaar lang "liefste user van FOK!" omdat twee mensen op je gestemd hebben. 't Heeft wel wat, liever dát dan dat het een gewichtig gedoe wordt, wat mij betreft.
Gefeliciteeeerd!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik deed al een edit.
Vier of 5 was met iets anders , weet het niet meer, ik kreeg vier stemmen en had gewonnen.
Klinkt goed, have fun Blauwequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Zo: uurtje slapen, douchen,deur opendoen voor vrienden, beetje zuipen, eten koken, veel zuipen.
Zelfs ík heb weleens een award gewonnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd!
Ik heb nog nooit een award gekregen
Had met Kutvocht. volgens mij bijna de "leukste nieuwkomer" of "leukste ava"...
Maar met Ian_Nick dus heul niets
Dat is idd ook 't enige wat me ooit van die awards is bijgeblevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
6. Beste over-all nieuwkomer Crewquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is idd ook 't enige wat me ooit van die awards is bijgebleven.
'avond
heyquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is idd ook 't enige wat me ooit van die awards is bijgebleven.
'avond
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
57. Grootste wannabee-mod ooit
WAAROM kan ik mezelf niet nomineren, verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |