Heb jij een Duitse vriend/manquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van![]()
Dan woont hij niet in de buurt van mijn schoonouders, wat op zich al een geruststelling is
Neh, mijn schoonouders zijn een jaar of 6 geleden in Duitsland gaan wonen en dat is wel lekker rustigquote:
Zeg dan ook niet dat je wel een Bg Mac zou willen proevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga geeneens naar de mac die hier op 5 min afstand zit...laat staan die op 15 min afstand
Het ging erom dat Laysa Ian's mayo wel eens wilde proevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je wel een Bg Mac zou willen proeven
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging erom dat Laysa Ian's mayo wel eens wilde proeven
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
zn bicmac......o god dat klinkt nog veel erger
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik had weer eens een klepel horen luiden
lekker....en je kan dr alles mee kopen wat jij wiltquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Wow, ik heb 25 euro in de Bankgiroloterij gewonnen
En nu ga je met de hele familie op vakantie?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik kaartjes voor het Frans Hals museumquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga jou nu invullen bij intelligentste user.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:24 schreef Gert het volgende:
We hebben d'r weleens eerder een topic over volgeluld. Kapsalon is een Rotterdamse uitvinding. Hoe kan het ook anders: al je vreten bij elkaar flikkeren en met sla en al onder de grill zetten, da's zó lomp dat moet wel uit Rotjeknor komen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon
precies genoeg voor een kilo jelly beans incl verzendkostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg nogal wat awards als het aan jou ligt, las ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga jou nu invullen bij intelligentste user.
Ik heb jou tot nu toe bij:quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg nogal wat awards als het aan jou ligt, las ik.
Cool!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jou tot nu toe bij:
3. Meest populaire moderator:
5. Beste moderator
10. Moderator met de beste kennis van zaken
Heb vandaag even researchquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies genoeg voor een kilo jelly beans incl verzendkosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |