Ik ga letterlijk NOOIT naar een Turk om wat te eten, dus dit zal gerust weer 's zoiets zijn wat de hele wereld normaal vind en ik heb gemistquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....
Nee, dat is net zoiets als iemand die een biefstukje bakt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie natuurlijk niet....dat zou hetzelfde zijn als je thuis een bic mac maakt
Die van ons zijn lekkerderquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian....das dan toch niet de enige echte big mac....die krijg je alleen maar bij de Mac
ik ook niet....ik haal het bij de friettent...en die komen dan weer uit egyptequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga letterlijk NOOIT naar een Turk om wat te eten, dus dit zal gerust weer 's zoiets zijn wat de hele wereld normaal vind en ik heb gemist
Dat is niet gek als je 5 dagen geen toetsenbord hebt gezienquote:
Ga jij naar een kapsalon dan voor je eten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian....das dan toch niet de enige echte big mac....die krijg je alleen maar bij de Mac
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ga jij naar een kapsalon dan voor je eten?
ghehe...das waar....en het stomme is ik heb I-net geen eens gemistquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet gek als je 5 dagen geen toetsenbord hebt gezien
Nou danquote:
Owquote:
Volgens mij ben je in 15 minuten bij een Duitse Mac hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je niet zo ver weg woonde kwam ik het eens uit proberen
Maakt niet uit, we hebben ook echte Hollandsche jenever bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OwDan woon je niet zo heel ver in Duitsland.
Volgens mij zo ongeveer in het midden, dat hoor je zo aan z'n dialectquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OwDan woon je niet zo heel ver in Duitsland.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nou dan
Je kunt het prima zelf maken.
Friet en shoarma smaakt overal anders, dus er is niet 1 soort kapsalon.
Ik heb een ossi dialect omdat ik met veul Oost-Duitserts omga in mijn vrije tijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij zo ongeveer in het midden, dat hoor je zo aan z'n dialect
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in 15 minuten bij een Duitse Mac hoor
Jij hebt er verstand vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij zo ongeveer in het midden, dat hoor je zo aan z'n dialect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |