das Patat/ friet....doner kebab of shoarma, sla kaas en knoflooksaus de oven in en dan hoppa bordje vieze smurriequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een patatje/frietje kapsalon?
Warme knoflooksaus?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das Patat/ friet....doner kebab of shoarma, sla kaas en knoflooksaus de oven in en dan hoppa bordje vieze smurrie
dat proef je niet hoor...tis echt lekker....quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Warme knoflooksaus?
Dan toch maar niet
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het basis ingrediënt voor dotteren op termijn
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat we gaan Maccen vandaag.
Ik proef het simpele leven al
Niemienieniequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat stom dat je bij die verkiezingen niet op jezelf kan stemmen...
Wie moet ik nou invullen bij "meest aandachtsgeile user"?
Dat kennen die Duitsers niet hè, op ovens na dan, daar zijn ze wel weer expert inquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das Patat/ friet....doner kebab of shoarma, sla kaas en knoflooksaus de oven in en dan hoppa bordje vieze smurrie
En maak je het zelf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat proef je niet hoor...tis echt lekker....
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kennen die Duitsers niet hè, op ovens na dan, daar zijn ze wel weer expert in
En dat vraag je aan iemand die aardappelpuree uit een pakje haaltquote:
Hier bestaat het toch nog niet zo lang? Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand die aardappelpuree uit een pakje haalt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie natuurlijk niet....dat zou hetzelfde zijn als je thuis een bic mac maakt
De oorsprong is Nederland, ze kennen het verder nergens (voor zover ik weet)quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |