Ja voor de lijstjes Pietje, de lijstjesquote:
Ja 't stemmen is al begonnen zag ikquote:Op zondag 29 november 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja voor de lijstjes Pietje, de lijstjes![]()
De leukste ava die ik dit jaar zag kan ik niet terugvinden
Jaquote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja 't stemmen is al begonnen zag ik.
Vorig jaar een boek gewonnen.
Je kunt er iets mee winnen?quote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja 't stemmen is al begonnen zag ik.
Vorig jaar een boek gewonnen.
Ja die bedoel ik, oh jij hebt 't over de verkiezingen. pffff, zondag morgenquote:Op zondag 29 november 2009 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Heb Cc alweer als leukste user om te volgen ingevuld
Of bedoel jij ava stem topics? Nog niet gezien, maar anders stemmen we je wel weer naar de top
Ja met die sintava, we lullen langs elkaar heenquote:
Die indruk kreeg ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja met die sintava, we lullen langs elkaar heen.
quote:Op zondag 29 november 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, oh jij hebt 't over de verkiezingen. pffff, zondag morgen
Dat hert mag van mij het bos in, ik stem gewoon beide keren op Piet's ava.quote:Op zondag 29 november 2009 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!
Oh, nou díe lijstjes komen nog wel, tot wanneer mogen we daar stemmen?
Stem ik daar op jou, zoek ik voor de verkiezingen nog steeds dat hertje, flexibel als ik ben
Ah thnx, nou snap ik m helemaal....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
Dit ging eraan vooraf.
Control ingedrukt houden en dan scrollen met het wieltje van je muis.quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
Sinds de update van firefox zijn de letters op het fokforum veel te klein, ik kan het nog maar net lezen, doodvermoeiend. iemand die weet hoe ik dat weer normaal kan krijgen?
Ik las het en dacht, ik ben gekke henkie nietquote:Op zondag 29 november 2009 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Control ingedrukt houden en dan scrollen met het wieltje van je muis.
ctrl + scrollen?quote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Marrije het volgende:
Sinds de update van firefox zijn de letters op het fokforum veel te klein, ik kan het nog maar net lezen, doodvermoeiend. iemand die weet hoe ik dat weer normaal kan krijgen?
quote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef Marrije het volgende:
Achteraf gezien komt het dan waarschijnlijk niet door de ff update. Maar door een kindervinger op mn ctrltoets terwijl ik aan het scrollen was?
heel herkenbaar....ik heb net ook wat lopen googlen om te zien of iemand me niet iets zat wijs te makenquote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las het en dacht, ik ben gekke henkie niet![]()
Toch maar even geprobeerd en JAAA het werkt,Ik kreeg er gewoon koppijn van, nu is het weer normaal.
Jaaa! Dat is hem! Bedankt Cc.quote:Op zondag 29 november 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag en een roze cake met Bambi voor Lies!
PinkCake
Ja, hoewel ik moet zeggen dat hij die Australians amper aanheeft, hij vindt ze net nietquote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Maat 50!![]()
Dat is hij zeker sowieso blij als hij een beetje kekke schoenen kan vinden?
Dat hoort bij de definitie van bende.quote:
Wat een bendequote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op de bende, net een salontafel, tvmeubel en lamp in elkaar gezet.
omaquote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Valt best mee met de bende en de glastafel Pietje, had beiden veel erger gekund
Ziet er gezellig uit, van wie kreeg je die bloemen?
In die verkiezingen wel jaquote:
Welke zaken zijn dat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In die verkiezingen wel ja
Voor zijn ava dan, hij blijft natuurlijk gewoon: Moderator met de beste kennis van zaken.
Daar maakt hij het zichzelf ook niet echt gemakkelijk mee, maar ja over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik moet zeggen dat hij die Australians amper aanheeft, hij vindt ze net niet
Maar voor sportschoenen (gympen, voetbalschoenen, kunstgrasschoenen) gaan we meestal naar Bataviastad, daar hebben we bij zowel Adidas als Nike zowaar altijd keuze uit een stuk of 2 modellen in zijn maat, en dan nog voor een spotprijsje ook, terwijl ze in de gewone sportzaak vrijwel niet te vinden zijn.
Qua nette schoenen is het lastiger (hoewel die een maatje kleiner kunnen) maar ook dat wil soms wel eens lukken, helaas voor meneer heeft hij een absolute voorkeur voor van Bommel (de klassieke serie, met die gaatjes) en die gaan vrijwel niet verder dan maat 46, alleen van een heel enkel model gaan ze groter.
Maar ja, dat wordt bestellen en de hoofdprijs betalen.... verder heeft hij een voorkeur voor Greve en van Lier, en dat is qua prijs nog ernstiger dan van Bommel
Zie je ook helemaal niet zo snel koffiekringen opquote:Op zondag 29 november 2009 13:07 schreef Deisyy het volgende:![]()
Het ziet er leuk uit Piet en die glazen tafel valt best mee
Die gaat weg, zo'n setje kan je onmogelijk 5.1 aansluiten op je tv. Baal ik wel vanquote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Logitech surround setje heeft een vriend van me ook, je moet wat
quote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je ook helemaal niet zo snel koffiekringen op
Klopt, zitten gewoon 3 stereo stekkers aanquote:Op zondag 29 november 2009 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gaat weg, zo'n setje kan je onmogelijk 5.1 aansluiten op je tv. Baal ik wel van.
Mijn god!quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en een tip... als dat hippe strakke van die tafel nou toch een beetje te hip en strak blijkt doordat het glazen tafelblad groter is dan het onderstel en je er regelmatig tegenaan loopt, dan zijn deze (van Ikea) ideaal:
[ afbeelding ]
* spreekt uit ervaring, heeft al 3 keer d'r been opengehaald aan die ene salontafel![]()
![]()
Als we visite met kinderen hebben dan denken ze altijd dat we die handjes er weer afhalen als zij weg zijn, maar niet dus![]()
Hij werkt tijdens vakanties en vrije zaterdagen bij een hele goeie schoenmaker, dus dan weet je gelijk waar hij die voorkeuren vandaan heeftquote:Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maakt hij het zichzelf ook niet echt gemakkelijk mee, maar ja over smaak valt niet te twisten.
Lekkere dure merken ook, meneer leeft dus echt op grote voet
Dus we zien je vandaag niet meer op Fok!?quote:
Too bad, eerst een testinstallatie op een ander systeem voordat ik met deze bak over ga.quote:Op zondag 29 november 2009 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus we zien je vandaag niet meer op Fok!?
quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en een tip... als dat hippe strakke van die tafel nou toch een beetje te hip en strak blijkt doordat het glazen tafelblad groter is dan het onderstel en je er regelmatig tegenaan loopt, dan zijn deze (van Ikea) ideaal:
[ afbeelding ]
* spreekt uit ervaring, heeft al 3 keer d'r been opengehaald aan die ene salontafel![]()
![]()
Als we visite met kinderen hebben dan denken ze altijd dat we die handjes er weer afhalen als zij weg zijn, maar niet dus![]()
Ik wou dat het een grapje was, maar het is optisch heel verneukeratief dat het onderstel kleiner is dan de glasplaat.... en nadat m'n been 3 keer flink open lag vond ik het genoeg....quote:
Binnenkort maar ff verdiepen in een home cinema set, bluray zal nog wel duur zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt, zitten gewoon 3 stereo stekkers aan![]()
Ik heb zelf een Cambridge met digital din, digital coax en optical. Is altijd wel aan te sluiten.
Have funquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die handjes precies?
Ik moet wel meteen aan Pietje Bell en de bende van de zwarte hand denken.
Zo, over een uur breekt all hell loose; bioscoopje pikken met neefjes, nu nog even wat chill time nemen, dus.
Later!
Ik hoop dat je hardware het aankanquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Too bad, eerst een testinstallatie op een ander systeem voordat ik met deze bak over ga.
Die maken een scherpe hoek wat ronder en dus minder scherpquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die handjes precies?
Ik moet wel meteen aan Pietje Bell en de bende van de zwarte hand denken.
Zo, over een uur breekt all hell loose; bioscoopje pikken met neefjes, nu nog even wat chill time nemen, dus.
Later!
Blueray zit op mijn nieuwe laptop, maar daar zit hdmi audio op. Volgens mij betekend dat, dat ik een nieuw setje nodig heb. Of er moet een verloopje voor zijn. (niet dat ik Blueray schrijfjes ga kopen, mja)quote:Op zondag 29 november 2009 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort maar ff verdiepen in een home cinema set, bluray zal nog wel duur zijn.
Ik heb Vista op mijn AMD 2.2 Ghz met 3 GB gezet, dat ging net. Maar Windows 7 heeft het liefst 4GB intern.quote:
Dat moet wel lukken met wat ik heb.quote:Op zondag 29 november 2009 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Vista op mijn AMD 2.2 Ghz met 3 GB gezet, dat ging net. Maar Windows 7 heeft het liefst 4GB intern.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen... heb nog nooit wat op Marktplaats gezet maar pas wel voor het eerst iets op Marktplaats gekochtquote:Op zondag 29 november 2009 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb uitverkoop!![]()
Heb net een bed en slaapbank op Marktplaats gezet, doe ik eigenlijk nooit, maar ik kan het altijd nog door het grof vuil op laten halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |