Dus we zien je vandaag niet meer op Fok!?quote:
Too bad, eerst een testinstallatie op een ander systeem voordat ik met deze bak over ga.quote:Op zondag 29 november 2009 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus we zien je vandaag niet meer op Fok!?
quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en een tip... als dat hippe strakke van die tafel nou toch een beetje te hip en strak blijkt doordat het glazen tafelblad groter is dan het onderstel en je er regelmatig tegenaan loopt, dan zijn deze (van Ikea) ideaal:
[ afbeelding ]
* spreekt uit ervaring, heeft al 3 keer d'r been opengehaald aan die ene salontafel![]()
![]()
Als we visite met kinderen hebben dan denken ze altijd dat we die handjes er weer afhalen als zij weg zijn, maar niet dus![]()
Ik wou dat het een grapje was, maar het is optisch heel verneukeratief dat het onderstel kleiner is dan de glasplaat.... en nadat m'n been 3 keer flink open lag vond ik het genoeg....quote:
Binnenkort maar ff verdiepen in een home cinema set, bluray zal nog wel duur zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt, zitten gewoon 3 stereo stekkers aan![]()
Ik heb zelf een Cambridge met digital din, digital coax en optical. Is altijd wel aan te sluiten.
Have funquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die handjes precies?
Ik moet wel meteen aan Pietje Bell en de bende van de zwarte hand denken.
Zo, over een uur breekt all hell loose; bioscoopje pikken met neefjes, nu nog even wat chill time nemen, dus.
Later!
Ik hoop dat je hardware het aankanquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Too bad, eerst een testinstallatie op een ander systeem voordat ik met deze bak over ga.
Die maken een scherpe hoek wat ronder en dus minder scherpquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wat doen die handjes precies?
Ik moet wel meteen aan Pietje Bell en de bende van de zwarte hand denken.
Zo, over een uur breekt all hell loose; bioscoopje pikken met neefjes, nu nog even wat chill time nemen, dus.
Later!
Blueray zit op mijn nieuwe laptop, maar daar zit hdmi audio op. Volgens mij betekend dat, dat ik een nieuw setje nodig heb. Of er moet een verloopje voor zijn. (niet dat ik Blueray schrijfjes ga kopen, mja)quote:Op zondag 29 november 2009 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort maar ff verdiepen in een home cinema set, bluray zal nog wel duur zijn.
Ik heb Vista op mijn AMD 2.2 Ghz met 3 GB gezet, dat ging net. Maar Windows 7 heeft het liefst 4GB intern.quote:
Dat moet wel lukken met wat ik heb.quote:Op zondag 29 november 2009 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Vista op mijn AMD 2.2 Ghz met 3 GB gezet, dat ging net. Maar Windows 7 heeft het liefst 4GB intern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |