Daar maakt hij het zichzelf ook niet echt gemakkelijk mee, maar ja over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik moet zeggen dat hij die Australians amper aanheeft, hij vindt ze net niet
Maar voor sportschoenen (gympen, voetbalschoenen, kunstgrasschoenen) gaan we meestal naar Bataviastad, daar hebben we bij zowel Adidas als Nike zowaar altijd keuze uit een stuk of 2 modellen in zijn maat, en dan nog voor een spotprijsje ook, terwijl ze in de gewone sportzaak vrijwel niet te vinden zijn.
Qua nette schoenen is het lastiger (hoewel die een maatje kleiner kunnen) maar ook dat wil soms wel eens lukken, helaas voor meneer heeft hij een absolute voorkeur voor van Bommel (de klassieke serie, met die gaatjes) en die gaan vrijwel niet verder dan maat 46, alleen van een heel enkel model gaan ze groter.
Maar ja, dat wordt bestellen en de hoofdprijs betalen.... verder heeft hij een voorkeur voor Greve en van Lier, en dat is qua prijs nog ernstiger dan van Bommel
Zie je ook helemaal niet zo snel koffiekringen opquote:Op zondag 29 november 2009 13:07 schreef Deisyy het volgende:![]()
Het ziet er leuk uit Piet en die glazen tafel valt best mee
Die gaat weg, zo'n setje kan je onmogelijk 5.1 aansluiten op je tv. Baal ik wel vanquote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Logitech surround setje heeft een vriend van me ook, je moet wat
quote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je ook helemaal niet zo snel koffiekringen op
Klopt, zitten gewoon 3 stereo stekkers aanquote:Op zondag 29 november 2009 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gaat weg, zo'n setje kan je onmogelijk 5.1 aansluiten op je tv. Baal ik wel van.
Mijn god!quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en een tip... als dat hippe strakke van die tafel nou toch een beetje te hip en strak blijkt doordat het glazen tafelblad groter is dan het onderstel en je er regelmatig tegenaan loopt, dan zijn deze (van Ikea) ideaal:
[ afbeelding ]
* spreekt uit ervaring, heeft al 3 keer d'r been opengehaald aan die ene salontafel![]()
![]()
Als we visite met kinderen hebben dan denken ze altijd dat we die handjes er weer afhalen als zij weg zijn, maar niet dus![]()
Hij werkt tijdens vakanties en vrije zaterdagen bij een hele goeie schoenmaker, dus dan weet je gelijk waar hij die voorkeuren vandaan heeftquote:Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maakt hij het zichzelf ook niet echt gemakkelijk mee, maar ja over smaak valt niet te twisten.
Lekkere dure merken ook, meneer leeft dus echt op grote voet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |