Zo'n sinaasappelvulling of pepermuntvulling?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik dacht altijd dat ik horror ook wel aardige films vond, maar kennelijk ben ik het verleerd want er was laatst zo'n film die iedereen geweldig vond en ik vond er geen ruk aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op vampierenfilms, ja ja ik weet het rare tik maar ik ben sowieso errug van horror en duistere zaken (in films en boeken dan hoor)
Welke was dat? En ik vind ze niet allemaal geweldig hoor, hoop B films bij horror maar heb er iets meequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik horror ook wel aardige films vond, maar kennelijk ben ik het verleerd want er was laatst zo'n film die iedereen geweldig vond en ik vond er geen ruk aan.
Van die bejaardenbonbonsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo'n sinaasappelvulling of pepermuntvulling?
Drag me to hellquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke was dat? En ik vind ze niet allemaal geweldig hoor, hoop B films bij horror maar heb er iets mee![]()
Nog niet gezienquote:
Dat had ik nog niet verzonnen, maar aangezien niemand zich er druk om leek te maken ben ik niet verder gegaan met het verhaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
Nou? De zaterdagavonduren van wie?
Owquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet verzonnen, maar aangezien niemand zich er druk om leek te maken ben ik niet verder gegaan met het verhaal
wat????? de Turen???quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, misschien wijst het zichzelf wel gedurende deze avond
Ik hoop het, want ik heb een writer's blockquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, misschien wijst het zichzelf wel gedurende deze avond
Slaap lekker Marrijequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Kally en Laysa jullie hebben gelijk.
Welterusten dan maar![]()
Met mijn tafel zal ook wel van alles mis zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.
Waarvan iedereen zei oh dat is voor inspiratieloze mensen.
Ik zit te twijfelen. Zal ik zo maar naar bed gaan of niet. Ik ben zo moe.
gisteren alquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zijn je katten weer bij je thuis in Nijmegen?
Wat het ook zijn, het zijn galbakkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Turen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn dat Tuurs?
Sowieso om tequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Turen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn dat Tuurs?
Maar dat heeft weer weinig met turen te makenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat het ook zijn, het zijn galbakken
Was het eerste niet lekkerquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun deze mag je eventueel van me hebben, heb wel al een stukje van de B op, zijn zonder vulling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan straks maar even "Dit was het nieuws" kijken
Ik dacht dat dat allang niet meer bestondquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan straks maar even "Dit was het nieuws" kijken
Sorry ben een beetje warrig en moet telkens checken wat ik nu eigenlijk heb getypt en das ietwat vermoeiendquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meer mensen een tv-pauze, want de gang is er een beetje uit hier
Ben je bang iets te typen waar je niet achter staat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry ben een beetje warrig en moet telkens checken wat ik nu eigenlijk heb getypt en das ietwat vermoeiend
Ik vergeet het regelmatig te kijken, maar als ik kijk, dan geniet meestal met volle teugenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allang niet meer bestond
eerder dat het niet leesbaar en/of begrijpbaar isquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je bang iets te typen waar je niet achter staat?
* Noteert een minpuntje op de scorelijstquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
das zooooooooo 1990 en toen was het niet al heel erg leuk
Ah, van dat KLB/ONZ gelulquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
eerder dat het niet leesbaar en/of begrijpbaar is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Noteert een minpuntje op de scorelijst
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:Vol dankbaarheid afgekloven stukken chocolade aanneemt van fluitertje
*Laysa weer een plusje geeft zodat ze niet in de ranking zaktquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Noteert een minpuntje op de scorelijst
Nog erger?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee veel erger nog.....ik die ...aahhh laat maar
kloofje....kloofjequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat was te verwachten dat er ergens een kloofje zou zijn
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
*Laysa weer een plusje geeft zodat ze niet in de ranking zakt
Bij ons nu ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat was te verwachten dat er ergens een kloofje zou zijn
ik probeerde mild te zijn richting jouquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
kloofje....kloofje
't Is een immens diep ravijn
* Zoekt onmiddellijk aansluitingquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij ons nu ook....ow wacht we zijn het wel vaker niet eens
Nog niet helemaal weer de oude hè. 't Valt ook niet mee, al die positieve aandacht, lastig te hanteren zo af en toequote:
Kost je minstens een chocoladeletterquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Zoekt onmiddellijk aansluiting
Een hele, of een aangevreten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Kost je minstens een chocoladeletter
Schuift verzoek simpel door naarquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Kost je minstens een chocoladeletter
quote:
die aandacht vond ik lief van julliequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog niet helemaal weer de oude hè. 't Valt ook niet mee, al die positieve aandacht, lastig te hanteren zo af en toe
Je loopt erg hard van stapel, zou dat maar eens doen ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
ga naar bed heb verhoging...tot morgen
Beterschap moppie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
quote:
Vind het prima hoor, eerlijk zullen we alles delen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schuift verzoek simpel door naartuinfluiter
Vast welquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Vind het prima hoor, eerlijk zullen we alles delen.
En misschien lust Kally die gevulde letter T van je.
Slaap lekker babequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
Is ook het beste dat je nu naar bed gaat, gisteren weer opgelucht vermoeid naar huis,quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
Laterquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef Kally het volgende:
Zo hot & spicy tuccies, een bacootje en laat Blade maar beginnen, tot latersss allemaal
Waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
Dan ben je te laat of zoquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Raymann![]()
Die vent achervolgt me. Eerst zie ik hem in Hou van Holland en nu weer op Ned. 1
Neh, Raymann is laatquote:
Bijna net zo flauw als Jan Jaapquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Raymann is laat![]()
Er zijn mensen die hem geweldig leuk vinden, maar ik vind er echt geen zak aan
ik vind hem wel geinig als ie haar nadoetquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Raymann is laat![]()
Er zijn mensen die hem geweldig leuk vinden, maar ik vind er echt geen zak aan
Hij doet haarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind hem wel geinig als ie haar nadoet![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Spongebob
Die vent achervolgt me. Eerst zie ik hem op TMF, Mtv en nu weer op Comedycentral
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het zag trouwens, vond het in het begin echt helemaal geweldig.
Ik ook, en nog steeds.quote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het zag trouwens, vond het in het begin echt helemaal geweldig.
eejjjjjjjjquote:Op zondag 29 november 2009 00:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, en nog steeds.
En vind Mister Crabs geweldig.
Ik ben amper die whiskey van gisteren te boven, dus laat ik het maar bij een kopje thee houdenquote:
Graag gedaan hoor, en welterustenquote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben amper die whiskey van gisteren te boven, dus laat ik het maar bij een kopje thee houden![]()
Maar dankjewel voor je aanbod![]()
Wilde net mijn bed induiken, dus ik zeg meteen welterustenen
regenboog? Hertje? Het zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zoek iemand met een hele leuke ava, weet niet eens precies meer wat er op stond, iets met een regenboog en een hertje ofzo?Ben hem een paar keer tegengekomen en ik vond hem zo leuk, maar ik weet geen username.
Geen ideequote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zoek iemand met een hele leuke ava, weet niet eens precies meer wat er op stond, iets met een regenboog en een hertje ofzo?Ben hem een paar keer tegengekomen en ik vond hem zo leuk, maar ik weet geen username.
Valt op inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 01:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is wel eens drukker geweest hier rond deze tijd en al helemaal in het weekend
Ik ben "al" terug van kroegenquote:
Je bent wakker dus. Gaan we de SC op stelten zetten?quote:Op zondag 29 november 2009 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben "al" terug van kroegen
Iedereen was nog aardig moe van gisteren
En ik heb heul onruig water zitten drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |