Zo'n sinaasappelvulling of pepermuntvulling?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik dacht mijzelf gisteren te verwennen met een heuse chocoladeletter. Zit er van die meuk in die chocola, vulling, bah
Ik dacht altijd dat ik horror ook wel aardige films vond, maar kennelijk ben ik het verleerd want er was laatst zo'n film die iedereen geweldig vond en ik vond er geen ruk aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op vampierenfilms, ja ja ik weet het rare tik maar ik ben sowieso errug van horror en duistere zaken (in films en boeken dan hoor)
Welke was dat? En ik vind ze niet allemaal geweldig hoor, hoop B films bij horror maar heb er iets meequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik horror ook wel aardige films vond, maar kennelijk ben ik het verleerd want er was laatst zo'n film die iedereen geweldig vond en ik vond er geen ruk aan.
Van die bejaardenbonbonsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo'n sinaasappelvulling of pepermuntvulling?
Drag me to hellquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke was dat? En ik vind ze niet allemaal geweldig hoor, hoop B films bij horror maar heb er iets mee![]()
Nog niet gezienquote:
Dat had ik nog niet verzonnen, maar aangezien niemand zich er druk om leek te maken ben ik niet verder gegaan met het verhaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
Nou? De zaterdagavonduren van wie?
Owquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet verzonnen, maar aangezien niemand zich er druk om leek te maken ben ik niet verder gegaan met het verhaal
wat????? de Turen???quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, misschien wijst het zichzelf wel gedurende deze avond
Ik hoop het, want ik heb een writer's blockquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Nou ja, misschien wijst het zichzelf wel gedurende deze avond
Slaap lekker Marrijequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Kally en Laysa jullie hebben gelijk.
Welterusten dan maar![]()
Met mijn tafel zal ook wel van alles mis zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, deze lijkt op de tafel op dat plaatje met dat complete interieur.
Waarvan iedereen zei oh dat is voor inspiratieloze mensen.
Ik zit te twijfelen. Zal ik zo maar naar bed gaan of niet. Ik ben zo moe.
gisteren alquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zijn je katten weer bij je thuis in Nijmegen?
Wat het ook zijn, het zijn galbakkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Turen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn dat Tuurs?
Sowieso om tequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Turen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zijn dat Tuurs?
Maar dat heeft weer weinig met turen te makenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat het ook zijn, het zijn galbakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |