quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
doe dr maar 3en ja....heel goed nieuws....dus ik mag weer leven als een dolle
Dank je....quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi laysa!
dat je maar snel weer in vorm bent om dan een keer met teun een avondje uit te gaan
juah, dah wil ie wel met jou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....![]()
Ow wil teun dat dan.........neemiknietserieus hoor wat je nu zegt
![]()
maar Teun is wel Lief![]()
Teun ligt het liefst voor de houtkachel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
Ow wil teun dat dan.........neemiknietserieus hoor wat je nu zegt
![]()
maar Teun is wel Lief![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
juah, dah wil ie wel met jou.
heel lief en zeer groot geschapen
d'r is nog ruimte zat voor laysaquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De laatste tijd ligt Teun het liefst voor de houtkachel.
Hoi Willem-jozef.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
d'r is nog ruimte zat voor laysa![]()
hoi fluitert!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
d'r is nog ruimte zat voor laysa![]()
hoi fluitert!
is ie gescarfedquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal nu stoppen, maar hij is zeker met het goede hout besneden
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.quote:
Je doei lekkere lulloquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
anyways, fijne avond allen en jij in het bijzonder.
doei
rode wijn mag ik hopen...is goed voor je hartquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.
anyways, fijne avond allen en jij in het bijzonder.
doei
Hai Teunquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Willem Jozef, je zou niet alles verklappen![]()
Laysa, fijn dat je d'r weer bent en zo![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al met al een blije week voor je, nog even en je kunt een marathon zuipen lopen
Goesso, tot laters, eten hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
...dat ga ik binnenkort ook maar ff doen
Okee, okee...quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ian, kleine guit.
wat is er potverdikkie met je aan de hand?
je lacht de hele tijd om de flauwste grapjes van bijna iedereen, bent overdreven aardig tegen ook al iedereen (vooral blauw und rot). ook lees ik net bij die gedichtjes dat je een buiging maakt voor een zeer matig gedichtje van saantje. wat is er toch, jongen?![]()
je was zo stoer en flink...ooit
ik gun je echt dat je moderator wordt, maar om daar nu jezelf voor weg te cijferen![]()
of heeft iemand je wachtwoord gepikt?
dit is geen aanval, ik herhaal "geen aanval" maar ik word zo verdrietig van je huidige post-stijl. ik kan er niet meer tegen![]()
liefs, (nog steeds) een vrind xxx
Hier een schnitzel met champions en uien. Over onderweg gesproken, vanmiddag een band én een velg finaal aan flarden geredenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef debuurvrouw het volgende:
ievnink. Boerenkoolstamppot.en buum weer onderweg terug van zijn cursus.
Yay for Schnitzelquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier een schnitzel met champions en uien. Over onderweg gesproken, vanmiddag een band én een velg finaal aan flarden gereden
Ik reed niet ruig, maar 't was wel mijn eigen schuld. Een stoeprand stak net een halve meter uit, ik keek tegen de zon in, was met mijn gedachten bij een gesprek dat ik gehad had en opeens een klap. Met zo'n kut klein wieltje en met 80 per uur meer dan 100 km terugquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yay for Schnitzel![]()
En dat van die band is waarschijnlijk je eigen kutschuld, met je ruige rijgedrag.
Ik gaan zeggen: kan je niet gaan kroegen straks...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik reed niet ruig, maar 't was wel mijn eigen schuld. Een stoeprand stak net een halve meter uit, ik keek tegen de zon in, was met mijn gedachten bij een gesprek dat ik gehad had en opeens een klap. Met zo'n kut klein wieltje en met 80 per uur meer dan 100 km terug
Ik heb vrienden met een auto, neem m'n zus meequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gaan zeggen: kan je niet gaan kroegen straks...
Maar bij nader inzien gaan echte mannen natuurlijk niet bezopen achter het stuur zitten dus had je die auto daar sowieso niet voor nodig
Genau! Dan kan je heul zuipen wat je wilquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vrienden met een auto, neem m'n zus mee
Ik heb geen zus én ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genau! Dan kan je heul zuipen wat je wil![]()
Zus past wel op dat je geen shemales gaat staan tongen en die
vrienden kunnen je achter in de auto pleuren als je van je barkruk bent gevallen
Regel vervoer en je kan nog met mij mee straksquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen zus én ik heb geen vrienden
Ik ga nergens, ben gaar en blij dat het weekend isquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Regel vervoer en je kan nog met mij mee straks![]()
Ik geef eauk een paar rondjes, een of andere debiel heeft geld op mijn rekening gestort
Whuuuuuuuuut, ga je nou als een ouwe zak thuis voor de tv hangen!?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga nergens, ben gaar en blij dat het weekend is
1 Ja (ben een ouwe zak hè)quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whuuuuuuuuut, ga je nou als een ouwe zak thuis voor de tv hangen!?
Waar dobbelen jullie om, zoiets?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maak me op voor een avondje zwaar zuipen, roken en dobbelen.
En ik hoop dat ik nou godverdomme weer 's wat win want de laatste tijd is het zwaar aids
Meestal om een rondje, wat flink uit de hand kan lopen als je met 9 man aan de bar hangt en er zitten mensen tussen zoals mijn tandarts vriend die enkel mixdrankjes van ¤5,- of duurder drinktquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar dobbelen jullie om, zoiets?
[ afbeelding ]
Wat doe je dan ook met zo'n Josef Mengele in je kennissenkringquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meestal om een rondje, wat flink uit de hand kan lopen als je met 9 man aan de bar hangt en er zitten mensen tussen zoals mijn tandarts vriend die enkel mixdrankjes van ¤5,- of duurder drinkt_!
Brallen over blackberry's onder andere.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met z'n Josef Mengeler in je kennissenkring
Dobbelen, deed ik ook vaak. Het liefst door de week, gelijk na het werk. En natuurlijk ook om veel bier, want dat smaakte voor het eten het lekkerst. Zo lekker dat je het eten maar liet voor wat het was met als gevolg dat je lekker vroeg in bed lagquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brallen over blackberry's onder andere.
Nee dat komt omdat je een hufter bent. Maar dat zegt die Ian je weer niet recht in je smoel dus daar had je wel een puntje te pakken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.
WJ is toch geen hufter?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je een hufter bent. Maar dat zegt die Ian je weer niet recht in je smoel dus daar had je wel een puntje te pakken.
Zo kent-ie je weer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ is toch geen hufter?
Laat mij er 's even buiten, jah...
Dat is nogal een dreigement, Tuinfluitert.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun, het was een lief gebaar voor Laysa, zij waardeert het, maar ik mis je Teun-avatar,
eerst afscheid van NMNS , wennen aan de echte Teun , ik raak in de war, raak bijna van het padje af,
kom terug met je eigen koppie anders ga ik bij Peter6000 in de ustream-chatbox zitten. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik snap het wel hoor, er valt niets te modden, is ook kut
Maar straks als er streams zijn kan je er weer "volle granate" tegenaan
En ik zal je bijstaan
Nee man, die gast is 36 ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat modden kan me niet schelen, en als ik het écht niet meer houd dan ga ik wel ongevraagd gastmodden bij static.![]()
Maar ik wil wél streams! En een ontploffende COS!! En gezeik. En liefde.
Heeft die tandarts nog mooie verhalen uit de oorlog? Van z'n opa mag ook.
Moet meteen aan Marathon Man denken, the horrorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat modden kan me niet schelen, en als ik het écht niet meer houd dan ga ik wel ongevraagd gastmodden bij static.![]()
Maar ik wil wél streams! En een ontploffende COS!! En gezeik. En liefde.
Heeft die tandarts nog mooie verhalen uit de oorlog? Van z'n opa mag ook.
Goed ideequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn tweetje ook. Drietje doen dan maar?
Ik kan het wel voor je aanlengen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit lekker aan de whiskey, poeh sterk
Ah, ik vroeg me al af wat je met die ijsblokjes van plan wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb er al een handje ijsblokjes ingedaan
Nee, niet dátquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wat je met die ijsblokjes van plan was
Jaaaa, voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is 'dat'? bij jou?
[..]
Ja, uiteraard
Daarom stel ik de vraag ook, en mag jij het antwoord gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaaaa, voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik zat me er ook al over te verbazenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een rust en stilte hier he?
En het is nog wel vrijdagavond!
Nou, het begint me al aardig naar het hoofd te stijgen, sterk spul dat fisherman's friendquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat me er ook al over te verbazen
Nouja, des te meer whiskey voor ons
Als het je allemaal teveel wordt kan ik ook iets anders schenken hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het begint me al aardig naar het hoofd te stijgen, sterk spul dat fisherman's friend
Doe ik!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als het te erg wordt mag je ingrijpen hoor
Denk dat ik zometeen ga slapen, besef dat ik een partypooper ben, maar ja, ben niet gewend aan whiskey, dus neem het me maar niet kwalijk.quote:
Dan moet je wel wat tekst produceren anders valt er niks te "interveneren"quote:
Ga je nu ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ga slapen, besef dat ik een partypooper ben, maar ja, ben niet gewend aan whiskey, dus neem het me maar niet kwalijk.
Trusten D. was gezellig om samen even wat te drinken![]()
En nu
Ja, hartstikke gezellig, D. is een goed gastheer, hij schenkt stevige borrelsquote:
Volgende keer toch maar weer wijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ga slapen, besef dat ik een partypooper ben, maar ja, ben niet gewend aan whiskey, dus neem het me maar niet kwalijk.
En nu
Doen we vakerquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
En nu
Zoals ieder anderequote:
Ki zal mn' best deonquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat tekst produceren anders valt er niks te "interveneren"
Had wat anders te doen. Internet begint bij mij meestal wat laat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Ruud!![]()
Ja, ik ga slapen, waarom kom je ook zo laat !
Op internet heeft het weinig zin om iemand dronken te voerenquote:
Niets, heb wel zijn kaartje gehad. Maar ik weet verder ook niet wat ze willen.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op internet heeft het weinig zin om iemand dronken te voeren
Rustig dan maar weer afwachten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Niets, heb wel zijn kaartje gehad. Maar ik weet verder ook niet wat ze willen.
Nee, dan zat ze nu aan little d. te knabbelenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat merk ik.
IRL was ze nu echt niet gaan slapen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dan zat ze nu aan little d. te knabbelen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Is Laysa al online geweest?
Alles ok neem ik aan?
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood geredenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rustig dan maar weer afwachten.
Laysa is weer thuis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
Is Laysa al online geweest?
Alles ok neem ik aan?
quote:
Lees ik zo wel evenquote:
Hebben wij ook ooit gedaan, taxi total lossquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood gereden
Nu mist ie zijn nummerplaat![]()
Wat sneu voor het hertje en denk ik schrikken voor je broer , hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
En mijn broer heeft vanmiddag (in het donker) een hertje dood gereden
Nu mist ie zijn nummerplaat![]()
De Tv is bezet, ik kijk zo wel op inetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, Hind bij P&WZe gaat commentaar leveren op illegaal downloaden heb ik gehoord. Of is dat al geweest
Bosrijk gebied, geen verlichting en hij reedt 100 km/u. Gelukkig was het een klein hertje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat sneu voor het hertje en denk ik schrikken voor je broer , hoe kwam dat?
Misschien was het geen hertje maar een reedtjequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bosrijk gebied, geen verlichting en hij reedt 100 km/u. Gelukkig was het een klein hertje.
Mijn neefje(5) en nichtje(7) zaten ook in de auto, vraag me af of ze geschrokken zijn![]()
lolquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien was het geen hertje maar een reedtje(Flauw hè, mijn biertje begint te werken
)
Hij reed de reet van een ree aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De ene reet is de andere niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien was het geen hertje maar een reedtje(Flauw hè, mijn biertje begint te werken
)
Jij staat er niet bij als optie voor Adminquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie weten wat je moet doen hé...
even hierop klikken en overal HiDiHo invullen
Jij zit toch niet bij de crew?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ja foutje van zequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij als optie voor Admin
Volgens mij had ie nog geen gewei, dus meer eenquote:
Tot uw dienstquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Dank jequote:
Dot en Mera zaten op de chat en volgden samen met wat mensen de stream.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
GVD, heeft iedereen nu opeens een leven buiten fok! ofzo. Rustig hier
Als ik wakker ben dan is de stream al offlinequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dot en Mera zaten op de chat en volgden samen met wat mensen de stream.
Hoelaat was je wakkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik wakker ben dan is de streams al offline![]()
24/7 ? van mij mogen ze starten
Chat? Stream?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dot en Mera zaten op de chat en volgden samen met wat mensen de stream.
22:00 uur ofzoquote:
Tuurlijk, daar heeft Peter een dagtaak aanquote:
Nouja, ieder z'n ding zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar heeft Peter een dagtaak aan
mwa, als je 's ochtends naar bed gaatquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is een hele ruk of ging je er vanochtend pas in?
Ruk, erin? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat is een hele ruk of ging je er vanochtend pas in?
Dan kun je wachten tot je een ons weegt, ben ik bangquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ieder z'n ding zullen we maar zeggen
*wacht op TBO2
rechtboven naast PM staat verkiezingen in het geel , bij jullie ook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
mwa, als je 's ochtends naar bed gaat
Net alsof jij niet weet wat rukken isquote:
Ja, daarom kwam ik ermeequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
rechtboven naast PM staat verkiezingen in het geel , bij jullie ook?
Ik verwacht dood te zijn voor ik de 40 kilo bereikquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kun je wachten tot je een ons weegt, ben ik bang
Tuurlijk wel, dat heb ik in een ver verleden nog uitgevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof jij niet weet wat rukken is
En dan is er nog steeds geen TBO2quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht dood te zijn voor ik de 40 kilo bereik
Maar als je de eerste man op aarde was, had je het zeker uitgevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:26 schreef D. het volgende:
Nouja, ik hewb het wel gedaan, maar niet uitgevonden dus
Hij gaat lekker D. eejjjjquote:
Dan was ik net zo lang door gegaan tot het gelukt wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als je de eerste man op aarde was, had je het zeker uitgevonden
Dat zien we tegen die tijd welquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan is er nog steeds geen TBO2
En dan dit keer wel die vrouw links laten liggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was ik net zo lang door gegaan tot het gelukt was
Die kan toch helpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan dit keer wel die vrouw links laten liggen
Als je dood bent zie je weinig meerquote:
Nee, voor je het weet hebben we een wereld vol met mensenquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je dood bent zie je weinig meer
He bah, mensenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet hebben we een wereld vol met mensen
Na, ik ga ervan uit dat dood zijn hetzelfde is als niet geboren zijn.quote:
En dan komen ze ook allemaal op Fok!quote:
Ik heb geen idee, ik heb met beide geen ervaringquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na, ik ga ervan uit dat dood zijn hetzelfde is als niet geboren zijn.
En die moderators delen maar geen bans uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan komen ze ook allemaal op Fok!
Dus jij weet alles nog van voordat je geboren bent?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb met beide geen ervaring
Moet je zo'n watje als Gert hebben, schiet niet op héquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
En die moderators delen maar geen bans uit
Van iets waar ik geen ervaring mee heb kan ik ook geen weet hebben hequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij weet alles nog van voordat je geboren bent?
Dan vertel ik het je wel, neuken is best lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Van iets waar ik geen ervaring mee heb kan ik ook geen weet hebben he
Die kan er niets aan doen he, die wacht ook tot TBO2 begintquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je zo'n watje als Gert hebben, schiet niet op hé
Joh?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan vertel ik het je wel, neuken is best lekker
Droog je tranen, D,quote:
Droogquote:
Tuurlijk D.quote:
Hoi, wel op mij stemmen héquote:
Volgens mij gaat dat bij jou prima lukkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wisseling van de wacht
Ik ben er vandoor
Ptettige avonde en een goede nacht(rust)
Slaap lekker D.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wisseling van de wacht
Ik ben er vandoor
Ptettige avonde en een goede nacht(rust)
Allemaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke catagorie?![]()
Ik heb nog niet gekeken, maar ben wel Peters creatiefste user.![]()
Ik kom ws nu al catagorien te kort, maar zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Dit is ook de eerste keer dat ik die hele verkiezingen ziequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom ws nu al catagorien te kort, maar zal kijken wat ik voor je kan doen
Wel een handig systeem zie ik
Ja vorig jaar had ik ook een lijstje gemaakt (en Cc werd mede dankzij mijn stem geloof ik allround leukste user om te volgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer dat ik die hele verkiezingen zie
Jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
Sommige users sleepten met vier stemmen een award in de wacht. Wel schattig ook.
Slaap lekker en zulksquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het u, goede nachtrust en zulks![]()
![]()
Met hoeveel klonen kun jij op mij stemmen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
Sommige users sleepten met vier stemmen een award in de wacht. Wel schattig ook.
Jij ook welterustenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
HiDiHoquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bij het doorlezen kwam ik deze tegen en heb hem alvast ingevuld![]()
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Ian_Nick
Die van mij is anders hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Oh! Zullen we gewoon niet meer elkaars ava nemen?
Ik raak zo het overzicht kwijt.
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Ian_Nick
Deze user mag nooit mod worden! HiDiHo
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
Liesje1979
En waarop dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met hoeveel klonen kun jij op mij stemmen?
Ben in slaap geflikkerd en doe net m'n ogen weer openquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun, laatste kans ouwe zoutzak, wil je mee?
Sorry fluitert, back to normal vanaf nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun, het was een lief gebaar voor Laysa, zij waardeert het, maar ik mis je Teun-avatar,
eerst afscheid van NMNS , wennen aan de echte Teun , ik raak in de war, raak bijna van het padje af,
kom terug met je eigen koppie anders ga ik bij Peter6000 in de ustream-chatbox zitten. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarop dan?
FOK!-user met het eerstvolgende IM-topic?
Sorry, flauw.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarop dan?
FOK!-user met het eerstvolgende IM-topic?
Sorry, flauw.
Weltrustequote:
Damnquote:
Liesje!quote:
Nah, ik gun jou ook geen volgende IMquote:
Hè man, dat jij net je ogen weer open deed, 't is ook altijd hetzelfde hè.quote:
Zo, jij bent wakkerquote:
Bij mij hier op de hoekquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje!![]()
Welke appie ben je vandaag geweest dan?
OK, deal, wij mogen nog even.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nah, ik gun jou ook geen volgende IM
Nou niet echt, m'n hersenen janken om koffie maar of dat nu zo verstandig is weet ik niet, want dan slaap ik natuurlijk geheid de hele nacht niet meer. Ook niet leuk voor Fok!quote:
Haha ja dat kan ineens hard gaan hè!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij hier op de hoek
Na mijn werk, stond op de peutergroep vandaag, mijn oude groepje, echt wat zijn die losgeslagen!
Ben opeens heel blij met mijn nieuwe groep, daar vinden ze elkaar lief.
En jij?
Ik las over het vaccin avontuur van je zoontje, ik hoor echt alleen maar positieve verhalen, was goed geregeld he? En die kleurplaat, en een witte pleister met olifantjes
"Onze" wijk moest woensdag, hadden we tot 10 uur 2, en pas om half 11 kwam nummer 4. Veel ouders hadden vrij genomen en uiteindelijk maar 8(Ipv 12)
Als ik een tijdje geslapen heb, dan slaap ik de eerste 12 uur zeker niet meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou niet echt, m'n hersenen janken om koffie maar of dat nu zo verstandig is weet ik niet, want dan slaap ik natuurlijk geheid de hele nacht niet meer. Ook niet leuk voor Fok!
Die kans zit er bij mij ook wel in, gelijk 't hele ritme naar de Filistijnen. Afijn, ik was volledig afgedraaid en ik viel gewoon om voor de kachel. Dat autorijden in die files voor en na het werk, dat is al een paar beerenburg na een hele avond bier drinken, 't sloopt je op den duur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik een tijdje geslapen heb, dan slaap ik de eerste 12 uur zeker niet meer
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kans zit er bij mij ook wel in, gelijk 't hele ritme naar de Filistijnen. Afijn, ik was volledig afgedraaid en ik viel gewoon om voor de kachel. Dat autorijden in die files voor en na het werk, dat is al een paar beerenburg na een hele avond bier drinken, 't sloopt je op den duur.
Nee die staat op de route naar de avondwinkel, dus niet langsgekomen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ineens hard gaan hè!
Mijn zoontje slaat ineens ook andere kindjes.![]()
En als je hem daar dan op aanspreekt, dan zegt-ie: "Ja maar ik heb Thomas niét geslagen!"
Want daarvoor had hij de dag ervóór op z'n kop gehad.![]()
Nah valt wel meer hoor, met 't mannetje van 3, hij is nog heel lief. Maar wat zie je dan, in je oude groep? Is het schrikken?![]()
Het vaccin ging prima! Was echt heel goed geregeld, Een trechter waar je door moest, weinig wachttijd, hop die prik, kleurplaat mee. Dat was zeker geen trauma!
Stond de boom er nog?
Hij doet gewoon zijn vader naquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die staat op de route naar de avondwinkel, dus niet langsgekomen.
Ja lastig, als kinderen slaan. Is het gewoon vanuit het niets uithalen? (:D) of ligt er iets aan ten grondslag?
Nou ik schrok. Een verticale groep is natuurlijk anders omdat je van elke leeftijdgroep wat hebt, maar ik zie na vandaag pas echt in hoe leuk de interactie is. Ze vinden elkaar gewoon lief, natuurlijk zijn er conflicten, maar dat is dan bijv omdat ze hetzelfde willen.
Vandaag zag ik 3 jarigen gewoon pesten, jennen, uitdagen, schreeuwen, meppen, enzv. En met z'n allen tegen 1. Ik weet niet, maar zo waren ze niet daar.
Dan lijkt het opeens heel logisch, dat soort dingen in Urk.
De kid van Gertquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een hele groep?![]()
Het gaat niet om 1 kindje he? maar gewoon zo'n negatieve groepssfeer.
Dat ze het erbij durven zettenquote:
't Is daar nu 20 graden, ook wel lekker met Kerst. Je zit er al voor minder dan 400 euro voor ik dacht een dag of vijf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ja als je het in minuten uitdrukt, lijkt het niet zo lang.
Wel: zwembaden.
Zomer.
Idd, ik zou meteen die hele aanbieding niet meer vertrouwenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een typo hè, de afdeling pr & communicatie moet op z'n lazer hebben denk ik.
Zou hij een vrouw hebben gevondenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zit die "Kanker Coos", ik begin 'm te missen met z'n
Misschien had er moeten staan "70.000 minuten teruglopen naar huis"quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Idd, ik zou meteen die hele aanbieding niet meer vertrouwen
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou hij een vrouw hebben gevonden
Ik ook, wil hem steeds mailen, maar vergeet het ook weer. Zal hem even smsen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zit die "Kanker Coos", ik begin 'm te missen met z'n
Hij heeft z'n foon op auto-reply staan, er komt vast iets terug van "Doe iedereen de groeten, behalve....etc, etc"quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, wil hem steeds mailen, maar vergeet het ook weer. Zal hem even smsen.
Of een fotomodel.... nah....quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .
Ja want alle vrouwen < 60 kilo zijn snuivende en spuitende junks.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos heeft teveel eisen met z'n < 60 kilo, je komt dan al snel bij een snuivende en spuitende junk uit .
Dat óf hij denkt helemaal niet aan je op dit moment.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft z'n foon op auto-reply staan, er komt vast iets terug van "Doe iedereen de groeten, behalve....etc, etc"
Op die leeftijd? Er zal niet veel aan mankeren denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen < 60 kilo zijn snuivende en spuitende junks.
Broer, hij kwam met de kids langs om hier sinterklaas met opa en oma te vieren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Je broer of je broertje?
En woont hij ook nog bij jullie ouders?
Hij is alleen te zien in de bioscoop, dus ik vraag me af of daar opnames van zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit te zoeken naar die nieuwe show van Theo Maassen, maar vooralsnog onvindbaar. Hij schijnt akelig hard en daarmee, in ieder geval voor mij, erg goed te zijn.
Volgend jaar komt ie op DVD uit dacht ik. Ik wist niet dat hij alleen maar in de bioscoop te zien was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is alleen te zien in de bioscoop, dus ik vraag me af of daar opnames van zijn
of is het ook op DVD??
http://www.zonderpardonindebioscoop.nl/
Hij heeft er een paar in het theater gedaan geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgend jaar komt ie op DVD uit dacht ik. Ik wist niet dat hij alleen maar in de bioscoop te zien was.
Wat veel mensen deden er mee aan die trailerquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is alleen te zien in de bioscoop, dus ik vraag me af of daar opnames van zijn
of is het ook op DVD??
http://www.zonderpardonindebioscoop.nl/
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die filmquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat veel mensen deden er mee aan die trailer![]()
Ik sprak donderdag iemand die zei dattie snoei- en snoeihard was en hij hem niet graag zou bekijken met z'n vrouw. Dat vind ik hem vast wel goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die film
De waarheid is altijd hardquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sprak donderdag iemand die zei dattie snoei- en snoeihard was en hij hem niet graag zou bekijken met z'n vrouw. Dat vind ik hem vast wel goed
Jullie tweeën wel, maar met mij valt het toch wel mee hoor. Door de week ben ik toch redelijk bijtijds weg. P6K, die is volgens mij ook vaak 's nachts bezig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Fanatiekste nachtbraker op FOK!
Liesje1979, Teun_ZHV, HiDiHo
Jammer alleen dat er dan geen stream isquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie tweeën wel, maar met mij valt het toch wel mee hoor. Door de week ben ik toch redelijk bijtijds weg. P6K, die is volgens mij ook vaak 's nachts bezig.
Ik mis het niet meer, vind het wel best zo eik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er dan geen stream is
Ach ja, het begint te wennen. Maar ik vond het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mis het niet meer, vind het wel best zo eik.
Ik moet er ook nog eentje kopen voor het eind van het jaar. Ik koop die dingen en software in bij slim.nl, voor onderwijsprijzen. Vooral software is daar spotgoedkoop.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn ingebouwde webcam van mijn laptop werkt niet met mediaencoder 9
Doe je de inkoop? of bedoel je voor jezelf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog eentje kopen voor het eind van het jaar. Ik koop die dingen en software in bij slim.nl, voor onderwijsprijzen. Vooral software is daar spotgoedkoop.
Voor mijzelf. Leerlingen en personeel kunnen daar ook inkopen voor privé doeleinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe je de inkoop? of bedoel je voor jezelf?
Handigquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mijzelf. Leerlingen en personeel kunnen daar ook inkopen voor privé doeleinden.
Dat is niet veel. Maar ik geloof dat die upgrade versie op zich al niet duur is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Windows 7, upgrade kost bijvoorbeeld maar 17 euro.
Dit lijken mij toch alleszins redelijke prijzen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Maar ik geloof dat die upgrade versie op zich al niet duur is.
Volgens mij is het ook alleen van vista naar 7, anders heb je waarschijnlijk toch nieuwe hardware nodig.
btw, op mijn laptop zat Windows 7 Home Premium en door de code* van Ultimate in te geven bij upgrade windows had ik Ultimate
*gezocht op inet
Dat zijn het zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit lijken mij toch alleszins redelijke prijzen?
[ afbeelding ]
Hè Ian, dronken of dronken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm?
einz!1!!!11!11!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |