Volgens mij gaat dat bij jou prima lukkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wisseling van de wacht
Ik ben er vandoor
Ptettige avonde en een goede nacht(rust)
Slaap lekker D.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wisseling van de wacht
Ik ben er vandoor
Ptettige avonde en een goede nacht(rust)
Allemaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke catagorie?![]()
Ik heb nog niet gekeken, maar ben wel Peters creatiefste user.![]()
Ik kom ws nu al catagorien te kort, maar zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Dit is ook de eerste keer dat ik die hele verkiezingen ziequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom ws nu al catagorien te kort, maar zal kijken wat ik voor je kan doen
Wel een handig systeem zie ik
Ja vorig jaar had ik ook een lijstje gemaakt (en Cc werd mede dankzij mijn stem geloof ik allround leukste user om te volgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer dat ik die hele verkiezingen zie
Jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
Sommige users sleepten met vier stemmen een award in de wacht. Wel schattig ook.
Slaap lekker en zulksquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens het u, goede nachtrust en zulks![]()
![]()
Met hoeveel klonen kun jij op mij stemmen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
Sommige users sleepten met vier stemmen een award in de wacht. Wel schattig ook.
Jij ook welterustenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
HiDiHoquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Bij het doorlezen kwam ik deze tegen en heb hem alvast ingevuld![]()
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Ian_Nick
Die van mij is anders hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Oh! Zullen we gewoon niet meer elkaars ava nemen?
Ik raak zo het overzicht kwijt.
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Ian_Nick
Deze user mag nooit mod worden! HiDiHo
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
Liesje1979
En waarop dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met hoeveel klonen kun jij op mij stemmen?
Ben in slaap geflikkerd en doe net m'n ogen weer openquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun, laatste kans ouwe zoutzak, wil je mee?
Sorry fluitert, back to normal vanaf nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun, het was een lief gebaar voor Laysa, zij waardeert het, maar ik mis je Teun-avatar,
eerst afscheid van NMNS , wennen aan de echte Teun , ik raak in de war, raak bijna van het padje af,
kom terug met je eigen koppie anders ga ik bij Peter6000 in de ustream-chatbox zitten. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarop dan?
FOK!-user met het eerstvolgende IM-topic?
Sorry, flauw.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarop dan?
FOK!-user met het eerstvolgende IM-topic?
Sorry, flauw.
Weltrustequote:
Damnquote:
Liesje!quote:
Nah, ik gun jou ook geen volgende IMquote:
Hè man, dat jij net je ogen weer open deed, 't is ook altijd hetzelfde hè.quote:
Zo, jij bent wakkerquote:
Bij mij hier op de hoekquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje!![]()
Welke appie ben je vandaag geweest dan?
OK, deal, wij mogen nog even.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nah, ik gun jou ook geen volgende IM
Nou niet echt, m'n hersenen janken om koffie maar of dat nu zo verstandig is weet ik niet, want dan slaap ik natuurlijk geheid de hele nacht niet meer. Ook niet leuk voor Fok!quote:
Haha ja dat kan ineens hard gaan hè!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij hier op de hoek
Na mijn werk, stond op de peutergroep vandaag, mijn oude groepje, echt wat zijn die losgeslagen!
Ben opeens heel blij met mijn nieuwe groep, daar vinden ze elkaar lief.
En jij?
Ik las over het vaccin avontuur van je zoontje, ik hoor echt alleen maar positieve verhalen, was goed geregeld he? En die kleurplaat, en een witte pleister met olifantjes
"Onze" wijk moest woensdag, hadden we tot 10 uur 2, en pas om half 11 kwam nummer 4. Veel ouders hadden vrij genomen en uiteindelijk maar 8(Ipv 12)
Als ik een tijdje geslapen heb, dan slaap ik de eerste 12 uur zeker niet meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou niet echt, m'n hersenen janken om koffie maar of dat nu zo verstandig is weet ik niet, want dan slaap ik natuurlijk geheid de hele nacht niet meer. Ook niet leuk voor Fok!
Die kans zit er bij mij ook wel in, gelijk 't hele ritme naar de Filistijnen. Afijn, ik was volledig afgedraaid en ik viel gewoon om voor de kachel. Dat autorijden in die files voor en na het werk, dat is al een paar beerenburg na een hele avond bier drinken, 't sloopt je op den duur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik een tijdje geslapen heb, dan slaap ik de eerste 12 uur zeker niet meer
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kans zit er bij mij ook wel in, gelijk 't hele ritme naar de Filistijnen. Afijn, ik was volledig afgedraaid en ik viel gewoon om voor de kachel. Dat autorijden in die files voor en na het werk, dat is al een paar beerenburg na een hele avond bier drinken, 't sloopt je op den duur.
Nee die staat op de route naar de avondwinkel, dus niet langsgekomen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ineens hard gaan hè!
Mijn zoontje slaat ineens ook andere kindjes.![]()
En als je hem daar dan op aanspreekt, dan zegt-ie: "Ja maar ik heb Thomas niét geslagen!"
Want daarvoor had hij de dag ervóór op z'n kop gehad.![]()
Nah valt wel meer hoor, met 't mannetje van 3, hij is nog heel lief. Maar wat zie je dan, in je oude groep? Is het schrikken?![]()
Het vaccin ging prima! Was echt heel goed geregeld, Een trechter waar je door moest, weinig wachttijd, hop die prik, kleurplaat mee. Dat was zeker geen trauma!
Stond de boom er nog?
Hij doet gewoon zijn vader naquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die staat op de route naar de avondwinkel, dus niet langsgekomen.
Ja lastig, als kinderen slaan. Is het gewoon vanuit het niets uithalen? (:D) of ligt er iets aan ten grondslag?
Nou ik schrok. Een verticale groep is natuurlijk anders omdat je van elke leeftijdgroep wat hebt, maar ik zie na vandaag pas echt in hoe leuk de interactie is. Ze vinden elkaar gewoon lief, natuurlijk zijn er conflicten, maar dat is dan bijv omdat ze hetzelfde willen.
Vandaag zag ik 3 jarigen gewoon pesten, jennen, uitdagen, schreeuwen, meppen, enzv. En met z'n allen tegen 1. Ik weet niet, maar zo waren ze niet daar.
Dan lijkt het opeens heel logisch, dat soort dingen in Urk.
De kid van Gertquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een hele groep?![]()
Het gaat niet om 1 kindje he? maar gewoon zo'n negatieve groepssfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |