Brallen over blackberry's onder andere.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met z'n Josef Mengeler in je kennissenkring
Dobbelen, deed ik ook vaak. Het liefst door de week, gelijk na het werk. En natuurlijk ook om veel bier, want dat smaakte voor het eten het lekkerst. Zo lekker dat je het eten maar liet voor wat het was met als gevolg dat je lekker vroeg in bed lagquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brallen over blackberry's onder andere.
Nee dat komt omdat je een hufter bent. Maar dat zegt die Ian je weer niet recht in je smoel dus daar had je wel een puntje te pakken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.
WJ is toch geen hufter?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je een hufter bent. Maar dat zegt die Ian je weer niet recht in je smoel dus daar had je wel een puntje te pakken.
Zo kent-ie je weer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ is toch geen hufter?
Laat mij er 's even buiten, jah...
Dat is nogal een dreigement, Tuinfluitert.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun, het was een lief gebaar voor Laysa, zij waardeert het, maar ik mis je Teun-avatar,
eerst afscheid van NMNS , wennen aan de echte Teun , ik raak in de war, raak bijna van het padje af,
kom terug met je eigen koppie anders ga ik bij Peter6000 in de ustream-chatbox zitten. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik snap het wel hoor, er valt niets te modden, is ook kut
Maar straks als er streams zijn kan je er weer "volle granate" tegenaan
En ik zal je bijstaan
Nee man, die gast is 36 ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat modden kan me niet schelen, en als ik het écht niet meer houd dan ga ik wel ongevraagd gastmodden bij static.![]()
Maar ik wil wél streams! En een ontploffende COS!! En gezeik. En liefde.
Heeft die tandarts nog mooie verhalen uit de oorlog? Van z'n opa mag ook.
Moet meteen aan Marathon Man denken, the horrorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat modden kan me niet schelen, en als ik het écht niet meer houd dan ga ik wel ongevraagd gastmodden bij static.![]()
Maar ik wil wél streams! En een ontploffende COS!! En gezeik. En liefde.
Heeft die tandarts nog mooie verhalen uit de oorlog? Van z'n opa mag ook.
Goed ideequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn tweetje ook. Drietje doen dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |