quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
doe dr maar 3en ja....heel goed nieuws....dus ik mag weer leven als een dolle
Dank je....quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi laysa!
dat je maar snel weer in vorm bent om dan een keer met teun een avondje uit te gaan
juah, dah wil ie wel met jou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....![]()
Ow wil teun dat dan.........neemiknietserieus hoor wat je nu zegt
![]()
maar Teun is wel Lief![]()
Teun ligt het liefst voor de houtkachel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
Ow wil teun dat dan.........neemiknietserieus hoor wat je nu zegt
![]()
maar Teun is wel Lief![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
juah, dah wil ie wel met jou.
heel lief en zeer groot geschapen
d'r is nog ruimte zat voor laysaquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De laatste tijd ligt Teun het liefst voor de houtkachel.
Hoi Willem-jozef.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
d'r is nog ruimte zat voor laysa![]()
hoi fluitert!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
d'r is nog ruimte zat voor laysa![]()
hoi fluitert!
is ie gescarfedquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal nu stoppen, maar hij is zeker met het goede hout besneden
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.quote:
Je doei lekkere lulloquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
anyways, fijne avond allen en jij in het bijzonder.
doei
rode wijn mag ik hopen...is goed voor je hartquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.
anyways, fijne avond allen en jij in het bijzonder.
doei
Hai Teunquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Willem Jozef, je zou niet alles verklappen![]()
Laysa, fijn dat je d'r weer bent en zo![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al met al een blije week voor je, nog even en je kunt een marathon zuipen lopen
Goesso, tot laters, eten hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
...dat ga ik binnenkort ook maar ff doen
Okee, okee...quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ian, kleine guit.
wat is er potverdikkie met je aan de hand?
je lacht de hele tijd om de flauwste grapjes van bijna iedereen, bent overdreven aardig tegen ook al iedereen (vooral blauw und rot). ook lees ik net bij die gedichtjes dat je een buiging maakt voor een zeer matig gedichtje van saantje. wat is er toch, jongen?![]()
je was zo stoer en flink...ooit
ik gun je echt dat je moderator wordt, maar om daar nu jezelf voor weg te cijferen![]()
of heeft iemand je wachtwoord gepikt?
dit is geen aanval, ik herhaal "geen aanval" maar ik word zo verdrietig van je huidige post-stijl. ik kan er niet meer tegen![]()
liefs, (nog steeds) een vrind xxx
Hier een schnitzel met champions en uien. Over onderweg gesproken, vanmiddag een band én een velg finaal aan flarden geredenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef debuurvrouw het volgende:
ievnink. Boerenkoolstamppot.en buum weer onderweg terug van zijn cursus.
Yay for Schnitzelquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier een schnitzel met champions en uien. Over onderweg gesproken, vanmiddag een band én een velg finaal aan flarden gereden
Ik reed niet ruig, maar 't was wel mijn eigen schuld. Een stoeprand stak net een halve meter uit, ik keek tegen de zon in, was met mijn gedachten bij een gesprek dat ik gehad had en opeens een klap. Met zo'n kut klein wieltje en met 80 per uur meer dan 100 km terugquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yay for Schnitzel![]()
En dat van die band is waarschijnlijk je eigen kutschuld, met je ruige rijgedrag.
Ik gaan zeggen: kan je niet gaan kroegen straks...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik reed niet ruig, maar 't was wel mijn eigen schuld. Een stoeprand stak net een halve meter uit, ik keek tegen de zon in, was met mijn gedachten bij een gesprek dat ik gehad had en opeens een klap. Met zo'n kut klein wieltje en met 80 per uur meer dan 100 km terug
Ik heb vrienden met een auto, neem m'n zus meequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gaan zeggen: kan je niet gaan kroegen straks...
Maar bij nader inzien gaan echte mannen natuurlijk niet bezopen achter het stuur zitten dus had je die auto daar sowieso niet voor nodig
Genau! Dan kan je heul zuipen wat je wilquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vrienden met een auto, neem m'n zus mee
Ik heb geen zus én ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genau! Dan kan je heul zuipen wat je wil![]()
Zus past wel op dat je geen shemales gaat staan tongen en die
vrienden kunnen je achter in de auto pleuren als je van je barkruk bent gevallen
Regel vervoer en je kan nog met mij mee straksquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen zus én ik heb geen vrienden
Ik ga nergens, ben gaar en blij dat het weekend isquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Regel vervoer en je kan nog met mij mee straks![]()
Ik geef eauk een paar rondjes, een of andere debiel heeft geld op mijn rekening gestort
Whuuuuuuuuut, ga je nou als een ouwe zak thuis voor de tv hangen!?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga nergens, ben gaar en blij dat het weekend is
1 Ja (ben een ouwe zak hè)quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whuuuuuuuuut, ga je nou als een ouwe zak thuis voor de tv hangen!?
Waar dobbelen jullie om, zoiets?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maak me op voor een avondje zwaar zuipen, roken en dobbelen.
En ik hoop dat ik nou godverdomme weer 's wat win want de laatste tijd is het zwaar aids
Meestal om een rondje, wat flink uit de hand kan lopen als je met 9 man aan de bar hangt en er zitten mensen tussen zoals mijn tandarts vriend die enkel mixdrankjes van ¤5,- of duurder drinktquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar dobbelen jullie om, zoiets?
[ afbeelding ]
Wat doe je dan ook met zo'n Josef Mengele in je kennissenkringquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meestal om een rondje, wat flink uit de hand kan lopen als je met 9 man aan de bar hangt en er zitten mensen tussen zoals mijn tandarts vriend die enkel mixdrankjes van ¤5,- of duurder drinkt_!
Brallen over blackberry's onder andere.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met z'n Josef Mengeler in je kennissenkring
Dobbelen, deed ik ook vaak. Het liefst door de week, gelijk na het werk. En natuurlijk ook om veel bier, want dat smaakte voor het eten het lekkerst. Zo lekker dat je het eten maar liet voor wat het was met als gevolg dat je lekker vroeg in bed lagquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brallen over blackberry's onder andere.
Nee dat komt omdat je een hufter bent. Maar dat zegt die Ian je weer niet recht in je smoel dus daar had je wel een puntje te pakken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me gedragen..dus ga maar ff boodschappen doen. vanmiddag na een klusje 'n paar bekers wijn gezopen en vandaar dat ik nogal flauw doe.
WJ is toch geen hufter?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je een hufter bent. Maar dat zegt die Ian je weer niet recht in je smoel dus daar had je wel een puntje te pakken.
Zo kent-ie je weer!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ is toch geen hufter?
Laat mij er 's even buiten, jah...
Dat is nogal een dreigement, Tuinfluitert.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun, het was een lief gebaar voor Laysa, zij waardeert het, maar ik mis je Teun-avatar,
eerst afscheid van NMNS , wennen aan de echte Teun , ik raak in de war, raak bijna van het padje af,
kom terug met je eigen koppie anders ga ik bij Peter6000 in de ustream-chatbox zitten. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik snap het wel hoor, er valt niets te modden, is ook kut
Maar straks als er streams zijn kan je er weer "volle granate" tegenaan
En ik zal je bijstaan
Nee man, die gast is 36 ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat modden kan me niet schelen, en als ik het écht niet meer houd dan ga ik wel ongevraagd gastmodden bij static.![]()
Maar ik wil wél streams! En een ontploffende COS!! En gezeik. En liefde.
Heeft die tandarts nog mooie verhalen uit de oorlog? Van z'n opa mag ook.
Moet meteen aan Marathon Man denken, the horrorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat modden kan me niet schelen, en als ik het écht niet meer houd dan ga ik wel ongevraagd gastmodden bij static.![]()
Maar ik wil wél streams! En een ontploffende COS!! En gezeik. En liefde.
Heeft die tandarts nog mooie verhalen uit de oorlog? Van z'n opa mag ook.
Goed ideequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn tweetje ook. Drietje doen dan maar?
Ik kan het wel voor je aanlengen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit lekker aan de whiskey, poeh sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |