Welkom terug uit ziekenhuis...Laysaquote:
Sterkte hondjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.
Ze was ook ingeent tegen de MG, en temperatuur was 36.2.
Afwachten maar .......
Dank je welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Welkom terug uit ziekenhuis...Laysa![]()
Ga nu maar lekker feestvierend het weekend in, nou ja,,wel rustig aan doen, natuurlijk...
Gewoon leuke dingen doen...
Is het Spanje heel belangrijk, dat basketballen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, die komt niet, want hij heeft belangrijke selctiewedstrijden voor basketbal en kan daarmee in de nationale selectie komen.
Dus uitstel tot de zomer.
Ik ben dr stiekum ook wel blij meequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn dat je het achter de rug hebt Laysa!
Jaquote:
Hey Chippiequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben dr stiekum ook wel blij meeen dan nu weer gewoon lekker mn alledaagse dingen doen
Da's ook alleen maar omdat ik op jou lijkquote:
haaiiiquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chippie![]()
Fijn dat je er weer bent, ik las in je eigenste topic al dat je funcites heel erg vooruit zijn gegaan, goed joh![]()
Doe maar lekker relaxen de komende dagen
ja....vond het wel Kei-liefquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:55 schreef D. het volgende:
Ik zie trouwens dat iedereen z'n oude UI weer heeft
We weten toch dat jij een goed hart hebtquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....vond het wel Kei-lief![]()
Nou, dan is de boodschap overgekomen
en goed he....mn rikketik is zo slecht nog niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
We weten toch dat jij een goed hart hebt
hoi ian, kleine guit.quote:
doe dr maar 3quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, goed nieuws dus.
Daar zal ik er straks eentje (of tweetje) op drinken