Ik las knuffelboerderij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.
Ja! en dan met vijg, en biet en ham.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.
Die echt verse is zo ontzettend lekker, zo vers dat ie bijna uit elkaar valt. Sowieso snap ik niet dat mensen geen buffel-, maar koemelkmozzarella kopen, dat is zo smakeloos als je de buffelvariant kent.
Ik hou heel veel van buffelmozzarella![]()
![]()
.
En 430 allochtonentoko's.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Trouwens, hier is het sowieso al lastig om naar een andere winkel als de Albert Heijn te gaan. Ik weet verder nog een C1000 en een jumbo, maar dat was het dan ook wel.![]()
Maar goed, werken!
Dirk van den Broek heeft twee roltrappen, heen en terug.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Een roltrap bij een supermarkt?
En daar moet je dan met je boodschappenkar op?
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Dirk van den Broek heeft twee roltrappen, heen en terug.
Ja...anders zeg ik dat niet,,quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Een roltrap bij een supermarkt?
En daar moet je dan met je boodschappenkar op?
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?
Goh hondjes pppfftt dat is erg, schrik ervan sterkte.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja...anders zeg ik dat niet,,
Trouwens krijg net bericht,dat schoonzus in coma ligt,, ,eigenlijk hetzelfde verhaal
als bij Manu...longonsteking etc...
Ah okay, zo'n constructie maakt het een stuk handiger.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,
winkelkar hecht zich aan de roltrap, een gewone trap is er niet.
Zeg Noek, bij mij in de regio (thuis dan) bezorgt Albert ook niet, want Schubbekutteveen en omstreken, maar ik weet dat 1 van de 2 AH's waar ik m'n boodschappen doe weer wel in het eigen dorp bezorgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat? Huh? Hoezo?![]()
Maar doe het hoofdkantoor maar eerst en dan mijn woonplaats.
hondjes wat een naar bericht, had schoonzus al langer longontsteking of last van haar longen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
Trouwens krijg net bericht,dat schoonzus in coma ligt,, ,eigenlijk hetzelfde verhaal
Klinkt als een perfect dagje uit voor ons, boerkes en boerinnekes uit de provincie!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,
winkelkar hecht zich aan de roltrap, een gewone trap is er niet.
En dan de hele dag op en neer en heen en weer. Dan jij weer in de kar en dan ik. Oh joy!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Klinkt als een perfect dagje uit voor ons, boerkes en boerinnekes uit de provincie!
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld helemaal helder. Ik zag hondje al met een kar op een roltrap staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.
Jeetje Hondjes, dat is schrikken. Was zij al ziek of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
En dan een kar vol boodschappen.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld helemaal helder. Ik zag hondje al met een kar op een roltrap staan.
Ja, wij zijn snel tevreequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de hele dag op en neer en heen en weer. Dan jij weer in de kar en dan ik. Oh joy!
Bij ons bij de AH hebben ze ook zo'n rollerbaan, een schuine. Vorig jaar ging het ding mij te langzaam en dacht ik sneller te zijn door tegelijk naar beneden te lopen, een beetje te enthousiast en toen lag ik ineens als een Bambi op ijs, met de pootjes naar achteren, op die roltrapquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.
Kun je al doende ook nog gelijk boodschappen doen bij je favoriete winkel, want de Plus in Amersfoort heeft zo'n rolbaan voor winkelkarretjes van de winkel naar de ondergelegen parkeergaragequote:
De Ikea in Amersfoort heeft er ook 1, daar mag je trouwens alleen met een gewone winkelwagen op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons bij de AH hebben ze ook zo'n rollerbaan, een schuine. Vorig jaar ging het ding mij te langzaam en dacht ik sneller te zijn door tegelijk naar beneden te lopen, een beetje te enthousiast en toen lag ik ineens als een Bambi op ijs, met de pootjes naar achteren, op die roltrap
Dat weet ik eigenlijk niet maar dan kan ik vast niet via een site zo dingen in mijn wagentje kiepen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg Noek, bij mij in de regio (thuis dan) bezorgt Albert ook niet, want Schubbekutteveen en omstreken, maar ik weet dat 1 van de 2 AH's waar ik m'n boodschappen doe weer wel in het eigen dorp bezorgt.
Uiteraard niet bij mij, een dorp verderop...
Zeker weten dat je AH zelf ook geen bezorgservice heeft?
Doe je toch gewoon ff bellen en vragen of ze ook in jouw keuken komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet maar dan kan ik vast niet via een site zo dingen in mijn wagentje kiepen.
Ik moet zo boodschappen en dan stap ik gewoon op een medewerker af nadat ik de lokale Roemeen zijn wekelijkse euro heb gegeven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon ff bellen en vragen of ze ook in jouw keuken komen.
klantenservice (0800-2352523)
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
hondjes wat een naar bericht, had schoonzus al langer longontsteking of last van haar longen?
Sterkte.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef hondjes het volgende:
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.
Ze was ook ingeent tegen de MG, en temperatuur was 36.2.
Afwachten maar .......
Geen flauw idee of het ook op bestelling gaat, of alleen maar dat je je kar vollaadt en dat zij het dan verder regelen....quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet maar dan kan ik vast niet via een site zo dingen in mijn wagentje kiepen.
Wat plotseling en eng. Sterktequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.
Ze was ook ingeent tegen de MG, en temperatuur was 36.2.
Afwachten maar .......
Huh, mijn afbeelding staat niet in mijn postquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef Leandra het volgende:
Anyways, ik ga ook eens op stap, want ik heb vanmiddag een koffie- en bijkletsdate met mijn vader![]()
Laters all
Wie bedoel je, Rita en haar prijs nachtje elders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef Marrije het volgende:
Net ER gekeken, heeeeeeel irritant als iemand dan onterecht wint![]()
Wat mij betreft moet dat recht gezet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |