Ik las knuffelboerderij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.
Ja! en dan met vijg, en biet en ham.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.
Die echt verse is zo ontzettend lekker, zo vers dat ie bijna uit elkaar valt. Sowieso snap ik niet dat mensen geen buffel-, maar koemelkmozzarella kopen, dat is zo smakeloos als je de buffelvariant kent.
Ik hou heel veel van buffelmozzarella![]()
![]()
.
En 430 allochtonentoko's.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Trouwens, hier is het sowieso al lastig om naar een andere winkel als de Albert Heijn te gaan. Ik weet verder nog een C1000 en een jumbo, maar dat was het dan ook wel.![]()
Maar goed, werken!
Dirk van den Broek heeft twee roltrappen, heen en terug.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Een roltrap bij een supermarkt?
En daar moet je dan met je boodschappenkar op?
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Dirk van den Broek heeft twee roltrappen, heen en terug.
Ja...anders zeg ik dat niet,,quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Een roltrap bij een supermarkt?
En daar moet je dan met je boodschappenkar op?
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?
Goh hondjes pppfftt dat is erg, schrik ervan sterkte.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja...anders zeg ik dat niet,,
Trouwens krijg net bericht,dat schoonzus in coma ligt,, ,eigenlijk hetzelfde verhaal
als bij Manu...longonsteking etc...
Ah okay, zo'n constructie maakt het een stuk handiger.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,
winkelkar hecht zich aan de roltrap, een gewone trap is er niet.
Zeg Noek, bij mij in de regio (thuis dan) bezorgt Albert ook niet, want Schubbekutteveen en omstreken, maar ik weet dat 1 van de 2 AH's waar ik m'n boodschappen doe weer wel in het eigen dorp bezorgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat? Huh? Hoezo?![]()
Maar doe het hoofdkantoor maar eerst en dan mijn woonplaats.
hondjes wat een naar bericht, had schoonzus al langer longontsteking of last van haar longen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
Trouwens krijg net bericht,dat schoonzus in coma ligt,, ,eigenlijk hetzelfde verhaal
als bij Manu...longonsteking etc...
Klinkt als een perfect dagje uit voor ons, boerkes en boerinnekes uit de provincie!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,
winkelkar hecht zich aan de roltrap, een gewone trap is er niet.
En dan de hele dag op en neer en heen en weer. Dan jij weer in de kar en dan ik. Oh joy!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Klinkt als een perfect dagje uit voor ons, boerkes en boerinnekes uit de provincie!
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |