abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:33:23 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75047209
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.
Ik fiets. Door weer en wind. Met mijn poncho. En boodschappentassen.
Ja, ik ben een bikkel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie vrijdag 27 november 2009 @ 10:34:24 #102
169210 liesje1979
pi_75047240
Als ik uit mijn raam kijk kan ik de AH bijna zien.
pi_75047244
Mogguhhh
pi_75047247
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hier in het durp zit een Poiesz. Een wat? Een Poiesz. Maar ja, da's niks, dus ga ik 15 kilometer verderop naar Appie. Omdat hij weigert naar mij te komen. Hele eenzijdige relatie, tussen Appie en Mij. Maar wel naar volle tevredenheid van beide kanten, dat wel.
De Poiesz? Daar is de Bona zeker 5,15?
Nouhou, weet je nog dat ik aan de geitenkaassalade was en dat ging diep hoor, toen zat er opeens een stukje ijzerdraad in. Zo vol op mijn vulling. Toen heb ik ze toch 2 weken geboycot hoor. Men heeft het er nu nog over!
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:35:24 #105
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75047281
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:21 schreef Noek het volgende:

[..]

FEIT: Ook hier bezorgt de Appie niet. En ik wil het echt zooooooooo graag. Ik zou er echt alles voor over hebben. (dit is vast één woord, hè Cc?)
Goedemorgen!

Bij ons in Apeldoorn bezorgen ze ook niet, voor zover ik weet. Ik heb geen idee in welke steden ze het wel doen, Apeldoorn is niet echt klein, dus ik vind het raar dat ze dat hier nog steeds niet doen.

Ow en wij hebben er wel zes, op zo'n 170.000 inwoners, das toch best te doen dan?
pi_75047332
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Kind, wat heeeeeeeeeeeerlijk!
Ik ook, als ik op het dak ga zitten. Maar dat geeft niks. Ik wil die gangen niet door en dan durf ik de trekzakspelende Roemeen niet te negeren want als ik dat wel doe dan krijg ik daar last van en moet ik weer terugrijden om een euro te geven. *zucht
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:38:30 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75047381
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:

En ze het nog wel zo een stoere boodskapfietse.
Ja! Dus heb ik geen Albert nodig!

Plus dat ik AH te duur vind om al mijn boodschappen te doen. Ik ben van het verdeel en heers-principe. De grootste lading bij Lidl en dan die tas bij de tabak van AH parkeren om daar vervolgens nog de (merk-)aanvullingen te kopen. Die bij elkaar even duur zijn als die hele grote Lidltas vol.

Toen ik dat voor het eerst zo deed (een half jaar geleden ) schrok ik zo van dat verschil dat ik in één klap van mijn ongegrond shopsnobisme was genezen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:39:23 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_75047413
Goedemorgen,

De zon schijnt hier en er staat een heel voorzichtig briesje wind, heerlijk weer
pi_75047422
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit op 5min lopen van een Super de Boer en een AH . Binnenkort dus bij een Jumboooooooooo

edit - en komend jaar ook nog een Lidl, bedenk ik me nu
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_75047552
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Plus dat ik AH te duur vind om al mijn boodschappen te doen. Ik ben van het verdeel en heers-principe. De grootste lading bij Lidl en dan die tas bij de tabak van AH parkeren om daar vervolgens nog de (merk-)aanvullingen te kopen. Die bij elkaar even duur zijn als die hele grote Lidltas vol.

Toen ik dat voor het eerst zo deed (een half jaar geleden ) schrok ik zo van dat verschil dat ik in één klap van mijn ongegrond shopsnobisme was genezen.
Ja, ik ook. Ik ga sinds een paar maanden naar de Aldi en de rest haal ik overal vandaan, net wat me uitkomt.
Soms Appie, C1000, Jumbo,/care. Maar ik ging nooit naar de Aldi omdat mijn schoonmams dat altijd doet maar die doet daar zo raar over dat ik het weigerde. Bij alles wat ik gaf, wijn, koek, koffie, zei zij dat de Aldi dat ook had maar dan veel goedkoper. Dus ik had echt een tyfushekel aan de Aldi. Maar goed, ik ging en ontdekte mijn innerlijke cheapass. Dan hou ik nog wel veel over voor de andere winkels hoor maar Aldi uitdeelzakjes drop, die zijn baas.
Go hard or go home
pi_75047613
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zit op 5min lopen van een Super de Boer en een AH . Binnenkort dus bij een Jumboooooooooo

De Jumbo is tof. Die had als eerste pepernoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 27-11-2009 10:51:51 (http://i.fokzine.net/s/santa.gif) ]
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:48:27 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75047719
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.
Het "vanaf nu ben ik zo" maakt het voor mij allemaal minder geloofwaardig
Klein achterdochtje dat ik ben
Ja, maar als die username in eerste instantie "Neem me niet serieus" was, hoe kun je hem met een nieuwe username dan nog minder serieus nemen?

Môgguh
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:53:41 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75047913
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]

Het verhaal is dat het een Lidl zou worden waar men alleen de aanbiedingen van dat moment heeft (volgens de kapster dan, en je zou denken dat die het kan weten ) maar ik heb nog nooit zo'n mini-Lidl gezien, en het standaard-assortiment van de Lidl lijkt me nou ook niet zo uitgebreid dat je het nog verder moet beperken.

En ja, dat de Super de Boer een Jumbo wordt is helemaal
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:00:15 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75048130
quote:

[..]

Je moet ook op je knieen door Albert kruipen. Dan istie goedkoper dan Lidl en Aldi. Echt heus. en ik heb ook Jumbo geprobeerd en dat is gewoon duurder.
dus.
Albert Heijn FTW!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:04:10 #115
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75048261
quote:

[..]

Ik heb dat ook een keer gedaan, ging eerder ook veel naar de AH. Maar sinds een klein jaartje doe ik veel bij de Aldi of de Lidl en de rest haal ik bij AH. Tis niet normaal hoeveel meer je kan halen bij de Lidl en Aldi.
En het is over het algemeen prima spul.

Ik denk als ik een maand mijn boodchappen alleen bij AH doe, dat ik dat minimaal twee keer zoveel geld kwijt ben als bij de Aldi of Lidl. Bizar....
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:07:15 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75048359
Ik ben dan vast een shopdebiel, want ik ben echt net zo veel geld kwijt bij Aldi en Lidl.
Euroshopper enzo.
Maar kopen jullie dan ook groente van Lidl? ik zie in gedachten daar altijd zo een groene gifwolk boven hangen. Plus dat het snel bederft enzo. Een week boodschappen hou ik niet goed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:09:10 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75048433
Wat is het rustig vandaag! .
Overigens was mijn moeder ook Lidlfreak maar ze komt tegenwoordig steeds vaker bij de AH omdat die ook steeds goedkoper wordt, vooral in het kader van bonusaanbiedingen. En ons mam kan het weten .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:09:52 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75048462
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben dan vast een shopdebiel, want ik ben echt net zo veel geld kwijt bij Aldi en Lidl.
Euroshopper enzo.
Maar kopen jullie dan ook groente van Lidl? ik zie in gedachten daar altijd zo een groene gifwolk boven hangen. Plus dat het snel bederft enzo. Een week boodschappen hou ik niet goed.
Groente en fruit van Lidl kwamen vorig jaar juist als beste uit de bus.
Ik koop er vooral fruit: mango, eco-bananen, mandarijnen, peren ... alles eigenlijk en prima kwaliteit. Gisteren de mango van zaterdag gegeten en dat was net op het randje, maar dat komt omdat ik het zelf vijf dagen laat liggen.
pi_75048477
Boodschappen doen voor de hele week is zo 1998 . Minimaal 3x p week buuf, minimaal .
pi_75048483
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:

Euroshopper enzo.
Maar kopen jullie dan ook groente van Lidl?
Nee! Dat durf ik niet. Daarentegen vreet ik wel alles met chemische kleurtjes en smaakjes van Haribo.
Go hard or go home
pi_75048521
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef Leandra het volgende:
Het verhaal is dat het een Lidl zou worden waar men alleen de aanbiedingen van dat moment heeft (volgens de kapster dan, en je zou denken dat die het kan weten ) maar ik heb nog nooit zo'n mini-Lidl gezien, en het standaard-assortiment van de Lidl lijkt me nou ook niet zo uitgebreid dat je het nog verder moet beperken.

En ja, dat de Super de Boer een Jumbo wordt is helemaal
Wat is die Super de Boer klereduur zeg, damn . Laat ze maar een beetje opjumbo'en .
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:12:57 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75048573
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boodschappen doen voor de hele week is zo 1998 . Minimaal 3x p week buuf, minimaal .
Dat deed ik ook eerst: bijna elke dag boodschappen voor die avond. Teringduur. Nu ga ik op zaterdag voor de hele week en dat scheelt klauwen.
Damn, ik ben gewoon een bewuste consument geworden. Ik heb zelfs Appie op mijn telefoon .
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:14:07 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75048613
Doen ze bij jullie Lidl ook het overtollig brood gratis weggeven op woensdag en zaterdag?
Da's echt übersloeberig maar wel handig om te weten als je een stuk maand overhoudt aan het eind van je bankrekening. én de Lidl heeft echt bionisch brood! Dat kun je gerust 3 weken laten liggen zonder dat het schimmelt . Het smaakt weer nergens naar, dat dan weer wel .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:14:30 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75048626
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Wat is het rustig vandaag! .
Overigens was mijn moeder ook Lidlfreak maar ze komt tegenwoordig steeds vaker bij de AH omdat die ook steeds goedkoper wordt, vooral in het kader van bonusaanbiedingen. En ons mam kan het weten .
Hè gelukkig. Steun
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schattepatatje, wat kóst dat wel niet. En ik heb daar geen tijd voor.
Damn, hadden jullie me bijna weer naar de Lidl gepraat. En ik had net besloten dat het na 3 keer proberen en 3 keer merken dat het net zo duur is wel goed was zo.
Ik koop denk ik andere dingen ofzo?
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:15:07 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75048639
Brood koop ik dan weer niet bij Lidl.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:17:00 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75048702
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Brood koop ik dan weer niet bij Lidl.
Dat moet je bij de Plus doen! . Ze hebben daar korenlanders brood maar je krijgt dus een bon voor gratis korenlanders brood als het korenlanders brood er niet is. Dus je moet ff uitzoeken op welke dag het korenlanders brood altijd op is, en dan om zo'n bon gaan vragen . Nog meer gratis brood !
Een gedicht over Maanvis
pi_75048711
Ik koop er vooral uitdeelzakjes drop. Bij de Aldi hè. Lidl doe ik niet aan. Misschien volgend jaar.
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:18:49 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75048778
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Doen ze bij jullie Lidl ook het overtollig brood gratis weggeven op woensdag en zaterdag?
Da's echt übersloeberig maar wel handig om te weten als je een stuk maand overhoudt aan het eind van je bankrekening. én de Lidl heeft echt bionisch brood! Dat kun je gerust 3 weken laten liggen zonder dat het schimmelt . Het smaakt weer nergens naar, dat dan weer wel .
Wij kanne alleen maar oerbrood, anders dan vreten ze helemaal veel de oren van mijn kop. en dan nog de afdeling principes; ranja die niet als eerste bestanddeel suiker heeft enzo.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 11:19:37 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75048806
Mogge.

Naar de supermarkt kunnen lopen is wel relaxt. Dus dat doe ik vrijwel dagelijks. Ik ziet het als een soort hele grote koelkast. Het is nét iets verder lopen dan die in m'n eigen keuken, maar je kunt elke dag pakken waar je maar zin in hebt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:20:03 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75048827
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Ik koop er vooral uitdeelzakjes drop. Bij de Aldi hè. Lidl doe ik niet aan. Misschien volgend jaar.
Oh, en bij Lidl en Aldi moet ik betaald parkeren. Bij Appie graties. Maar die dropjes ga ik kopen. Dat weet ik nu al.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 11:21:30 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75048893
En de Jumbo heeft hier het beste assortiment en de beste spullen!

Maar daar brult er om de 10 seconden iemand op 100 decibel door de speakers "AFDELING GROENTE KASSA AUB!!! AFDELING GROENTE KASSA AUB!!!!"
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:23:23 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75048968
Ik ga alleen naar Jumbo voor Oliehoorn Curry en Mayonaise.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:24:07 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75048994
Jumbo vind ik een prettige winkel, maar die ligt te ver weg om te fietsen.
Én! Ze hebben weer San Pellegrino in het assortiment, dus had mijn schoonzus spontaan drie flessen voor me meegenomen .
  One tough cookie vrijdag 27 november 2009 @ 11:24:21 #134
169210 liesje1979
pi_75049003
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar als die username in eerste instantie "Neem me niet serieus" was, hoe kun je hem met een nieuwe username dan nog minder serieus nemen?

Môgguh
Ik dacht dat ik best duidelijk was?
Naja, het is niet zo belangrijk, maar ik heb Nmns nooit 1 seconde minder serieus genomen door zijn username. Vond hem altijd serieus posten en had het idee dat hij gewoon zichzelf was. (Ik heb nooit gezegd dat ik niet naief ben ) En als hij dan een nieuwe naam neemt "om dichter bij de echte te komen", dan roept dat bij mij wat vraagjes op als: WTF was je eerst aan het doen dan?!

Maar goed, volgens mij heb ik er wel genoeg over gezegd
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:24:23 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75049005
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
En de Jumbo heeft hier het beste assortiment en de beste spullen!

Maar daar brult er om de 10 seconden iemand op 100 decibel door de speakers "AFDELING GROENTE KASSA AUB!!! AFDELING GROENTE KASSA AUB!!!!"

Jumbo hebben wij hier niet, die zit in Deventer. Ben daar wel eens geweest, daar hebben ze idd een enorm groot assortiment, geweldig!
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:24:49 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75049021
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wij kanne alleen maar oerbrood, anders dan vreten ze helemaal veel de oren van mijn kop. en dan nog de afdeling principes; ranja die niet als eerste bestanddeel suiker heeft enzo.
Ik koop ook geen lightproducten (met saccharine/aspartaam), dat smaakt echt nergens naar en zorgt ervoor dat je de hele dag alleen maar mierzoet spul wilt eten.
Maargoed, ik moet wel toegeven dat ik al mijn boodschappen eigenlijk bij de Plus doe omdat ik het gewoon een fijne winkel vind. En daarnaast, als ik echt een grote stapel boodschappen doe doe ik dat bij de Lidl, daar haal ik ook al mijn diepvriesspul.
En, ik eet ook 2x per week bij mijn ouders . Da's al helemaal ultiem goedkoop. En ik krijg ook vaak telefoon dat ons mam zogenaamd 'teveel eten heeft gekookt' .
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:24:49 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75049022
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga alleen naar Jumbo voor Oliehoorn Curry en Mayonaise.
Hellmann's Mayo
  One tough cookie vrijdag 27 november 2009 @ 11:25:38 #138
169210 liesje1979
pi_75049053
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:19 schreef Gert het volgende:
Mogge.

Naar de supermarkt kunnen lopen is wel relaxt. Dus dat doe ik vrijwel dagelijks. Ik ziet het als een soort hele grote koelkast. Het is nét iets verder lopen dan die in m'n eigen keuken, maar je kunt elke dag pakken waar je maar zin in hebt.
Ohja! Ik heb ook nog "jouw" AH op steenworp afstand!
Daar ga ik vooral heen als ik geen zin heb om ouders van miijn werk tegen te komen, of als ik naar de hema moet ofzo.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 11:27:14 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75049110
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Jumbo hebben wij hier niet, die zit in Deventer. Ben daar wel eens geweest, daar hebben ze idd een enorm groot assortiment, geweldig!
Ja én goed geprijsd. Er is hier ook zo'n AH XL ter grootte van een dorp. En die hebben dus ook veel, maar alles wat een béétje afwijkt, daar betaal je de hoofdprijs voor.

Goede ochtendleut dit.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:28:21 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75049156
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik koop ook geen lightproducten (met saccharine/aspartaam), dat smaakt echt nergens naar en zorgt ervoor dat je de hele dag alleen maar mierzoet spul wilt eten.
Maargoed, ik moet wel toegeven dat ik al mijn boodschappen eigenlijk bij de Plus doe omdat ik het gewoon een fijne winkel vind. En daarnaast, als ik echt een grote stapel boodschappen doe doe ik dat bij de Lidl, daar haal ik ook al mijn diepvriesspul.
En, ik eet ook 2x per week bij mijn ouders . Da's al helemaal ultiem goedkoop. En ik krijg ook vaak telefoon dat ons mam zogenaamd 'teveel eten heeft gekookt' .
Oh ja, dat vergat ik nog, óók geen light dus. En ja, mijn moeder ziet me aankomen, met z'n 5en.
En mijn Appie heeft een groter assortiment dan mijn Jumbo. Zelfs de buffelmozzarella ligt nu bij Ap. I luv mijn ap. Echt. Heel.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:29:28 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75049195
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja én goed geprijsd. Er is hier ook zo'n AH XL ter grootte van een dorp. En die hebben dus ook veel, maar alles wat een béétje afwijkt, daar betaal je de hoofdprijs voor.

Goede ochtendleut dit.
Jij moest eigenlijk de kar trekken, met Ian.
pi_75049216
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:

Goede ochtendleut dit.
Of niet dan! Kun je dan nu de Appie bedreigen voor me?
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:30:04 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75049220
Die in die blauwe zakjes of die verse buffelmozzarella van Hollandsche bodem, Buuf?
Die tweede heb je hier alleen bij Jumbo, volgens mij.
pi_75049251
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Jij moest eigenlijk de kar trekken, met Ian.
Ja, eigenlijk wel.
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:31:58 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75049294
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Die in die blauwe zakjes of die verse buffelmozzarella van Hollandsche bodem, Buuf?
Die tweede heb je hier alleen bij Jumbo, volgens mij.
Nee niet die van hollandsche bodem. Maar díe buffels staan hier aan het einde van de straat kwam ik achter. (bij wijze van spreken dan hè, vlakbij iig.) Nog een kaasboerderij om te bezoeken. Heet die man Luigi Bianco? Vond het zo'n porno-naam dat ik hem heb onthouden
pi_75049320
Ik ga altijd naar Super de Boer. Omdat die hier om de hoek zit (2 minuten fietsen). Jumbo is al 4x zover en Appie ligt helemaal in het centrum.
En die heeft ook altijd goede aanbiedingen. Zoals nu weer, rolade, die nu dus op staat te pruttelen.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 11:35:01 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75049430
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef Noek het volgende:

[..]

Of niet dan! Kun je dan nu de Appie bedreigen voor me?
Welke?
Of meteen het hoofdkantoor?

En ik doe niets "met Ian", waar komt dát nou ineens vandaan?
Ja een keer zuipen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:35:21 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75049444
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:

Nee niet die van hollandsche bodem. Maar díe buffels staan hier aan het einde van de straat kwam ik achter. (bij wijze van spreken dan hè, vlakbij iig.) Nog een kaasboerderij om te bezoeken. Heet die man Luigi Bianco? Vond het zo'n porno-naam dat ik hem heb onthouden
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.

Die echt verse is zo ontzettend lekker, zo vers dat ie bijna uit elkaar valt . Sowieso snap ik niet dat mensen geen buffel-, maar koemelkmozzarella kopen, dat is zo smakeloos als je de buffelvariant kent.

Ik hou heel veel van buffelmozzarella .
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:36:29 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75049493
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Welke?
Of meteen het hoofdkantoor?

Ja een keer zuipen.
Doe 's teruglezen, homo.
pi_75049496
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Gert het volgende:

Ja een keer zuipen.
Wat? Huh? Hoezo?

Maar doe het hoofdkantoor maar eerst en dan mijn woonplaats.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')