quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heerlijk spare-ribs gegeten![]()
. 'avond
Mmmmmm bofkonten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi PP. Da ga ik zaterdag doen, spareribs eten
je moet ook niet doorslaan he, maar gewoon ff paar x goed los. niets mis mee hoor imoquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee nee, ik moet mezelf daarvoor beschermen. ik zie het teveel fout gaan om me heen
En ik ken mezelf een beetje![]()
Ja .quote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zakt het net een beetje weg, die lekkere trek, krijg ik het nog een keer te lezen
Eenzaamheid is een gemoedstoestand geen situatiequote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man, d'r is, als je een beetje vrede met jezelf sluit (je rechterhand en zulks), niet fijner dan veel alleen zijn. Je hebt niet iedere dag iemand om je heen nodig om blij te zijn. Dat is een soort van maatschappelijk bedrog waar iedereen maar in mee gaat. (of weet ik veel hoe je dat noemt)
Dat is waarquote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Eenzaamheid is een gemoedstoestand geen situatie
Tuuk beeb.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
Noek, zou jij het nummetje aan willen passen, vergeten
Hoeft niet je had helemaal gelijk ....quote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Waar ging het over? Dan doe ik het overnieuw
btw, volgens jou onderzin ben ik heel sociaalquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noek!
Ik voel mij zo opstandig.
Ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook!
Zullen we samen een vies topic openen?
Heb je daarvoor je kloon nodig?quote:
Hé en nu zie ik wel een kerstmuts.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noek!
Ik voel mij zo opstandig.
Ja, boeiend Liesje, je hebt wat last van jezelf denk ik. Ik heb geen hekel aan je, 't was grappig bedoelt, iedereen is wel eens aan de beurt hier (ik gisteren met mijn meubeltjes). Kortom, ik vind je ok, maar dat betekend niet dat je af en toe niet even lijdend voorwerp kunt zijn Je moet er verder maar mee doen wat je er mee wil doen, maar bovenstaande is waar. Ik ga d'r ook niet één woord meer aan vuil maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wmb niet
Ik kan jou niet los zien van je eerdere posts.
Doe es?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook!
Zullen we samen een vies topic openen?
Ik heb geen bad, maar kom maar hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Anders gooien ze me eruit. Tubgirl anyone?
Ik ben het! Je weet wel. Verdomme Ruud, hoe kun je me nu vergeten? Na alles wat samen hebben meegemaakt?quote:
Prima, ik heb persoonlijk wat moeite met mensen die hun postings aan hun username aanpassen ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, boeiend Liesje, je hebt wat last van jezelf denk ik. Ik heb geen hekel aan je, 't was grappig bedoelt, iedereen is wel eens aan de beurt hier (ik gisteren met mijn meubeltjes). Kortom, ik vind je ok, maar dat betekend niet dat je af en toe niet even lijdend voorwerp kunt zijn Je moet er verder maar mee doen wat je er mee wil doen, maar bovenstaande is waar. Ik ga d'r ook niet één woord meer aan vuil maken.
Trustequote:
Alles wat we wilden meemakenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben het! Je weet wel. Verdomme Ruud, hoe kun je me nu vergeten? Na alles wat samen hebben meegemaakt?
Volgens mij is het gewoon dat ie zo meer zichzelf is? En serieuzer genomen wordt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, ik heb persoonlijk wat moeite met mensen die hun postings aan hun username aanpassen ofzo.
Het "ik heb een nieuwe username genomen en nu ben ik iemand anders, socialer", werkt voor mij niet.
Heeft niets te maken met of ik je nu wel of niet aardig vind ik zie je als nmns
Soms zijn mensen het moe om een rol te spelen en ontdekken ze dat het toch makkelijker is om gewoon zichzelf te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, ik heb persoonlijk wat moeite met mensen die hun postings aan hun username aanpassen ofzo.
Het "ik heb een nieuwe username genomen en nu ben ik iemand anders, socialer", werkt voor mij niet.
Heeft niets te maken met of ik je nu wel of niet aardig vind ik zie je als nmns
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dat ie zo meer zichzelf is? En serieuzer genomen wordt?
Bij ieder ander zou ik er iets achter zoeken, maar bij Teun nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.
Het "vanaf nu ben ik zo" maakt het voor mij allemaal minder geloofwaardig
Klein achterdochtje dat ik ben
Nog even en ik ga een kloon aanmaken, je kunt ook nergens meer jezelf zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms zijn mensen het moe om een rol te spelen en ontdekken ze dat het toch makkelijker is om gewoon zichzelf te zijn![]()
....... Maar het kan natuurlijk ook dat NMNS zichzelf was en dat Teun nu een rol speelt
Dus dat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms zijn mensen het moe om een rol te spelen en ontdekken ze dat het toch makkelijker is om gewoon zichzelf te zijn![]()
....... Maar het kan natuurlijk ook dat NMNS zichzelf was en dat Teun nu een rol speelt
Jammer, je vult het zelf zo in. Maar 't mag bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.
Het "vanaf nu ben ik zo" maakt het voor mij allemaal minder geloofwaardig
Klein achterdochtje dat ik ben
Alweer dichtgeflikkerd.quote:
Valt me een beetje van je tegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat.
Zo iemand kan ik niet meer serieus nemen.
Nou het is vanuit welk gezichtspunt je het bekijkt he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, je vult het zelf zo in. Maar 't mag best
Dát of wat ik eerder vanavond tegen je zeiquote:
Waar staat datquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een vertrouwens issue.
Als je aangeeft eerder een rol te hebben gespeeld vraag ik me af of je nu ook een rol speelt.
Maar vanuit mijn refferentiekader dus
Ik zie ze als dezelfde persoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát of wat ik eerder vanavond tegen je zei
Wat is voor jou het verschil tussen Teun en Nmns dan?
Of zie je ze als dezelfcde persoon?
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ze als dezelfde persoon![]()
Maar dan met een normale username, waarbij niet iedere newbie denkt...wat een malloot
Ik geloof dat het geen zin heeft jezelf te verdedigen, je zal er wel je eigen reden voor hebben. Voor mij is het alleen een andere naam (die ik overigens toch al wist)quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
Afijn, ik ga pitten, toedels allemaal![]()
![]()
Mallotig ben ik best op z'n tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ze als dezelfde persoon![]()
Maar dan met een normale username, waarbij niet iedere newbie denkt...wat een malloot
Houdoe Teunquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
Zijn username was ook neemmijnietserieus en geen nmnsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.
Heeft hij zijn usersname verranderd om de newbies?![]()
Ik denk voor de oude users, maar dat heeft geen zin.
Newbies weten niet waar de afkorting nmns voor staat.
Je gaf aan dat deze Teun meer is wie je echt bent. Dan ga ik er van uit dat de nnmns die je was verder stond van wie je echt was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mallotig ben ik best op z'n tijd.
En voordat ik het vergeet, ik vind ook jou een aardige gast, maar man.....<lees eerdere postings>
omdat ie eigenlijk best wel serieus is, tenminste zo ken ik hemquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaf aan dat deze Teun meer is wie je echt bent. Dan ga ik er van uit dat de ndie je was verder stond van wie je echt was.
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.
Heeft hij zijn usersname verranderd om de newbies?![]()
Ik denk voor de oude users, maar dat heeft geen zin.
Newbies weten niet waar de afkorting nmns voor staat.
Is ook niet belangrijk, net als dat hier zelden belangrijke dingen gepost worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.![]()
Ga eens een deur schuren en vergeet NMNS én Teun, 't is niet belangrijk voor je en ik ben niet belangrijk voor je. 't Zijn hier allemaal passanten en ik ben er eentje van![]()
En nu echt weg.
Jij beweert dingen over je usernaam-wissel. Dat het een "coming out" is, dat het meer is zoals je écht bent, dat je het "fake-gedoe hier een beetje zat bent" etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.![]()
Jij hebt wel bijgeleerd sinds DGK hè!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non ho parlato italiano stasera su Fok! Allora, voglio vedere Vespa con gli ospiti e dopo vado a letto. Buonanotte a tutti e forse a domani.![]()
De groeten en bekijk het![]()
Slaap lekker Gert!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijgeleerd sinds DGK hè!
A toetie de groetie.![]()
![]()
![]()
Rijmt weer!![]()
Ja. Ik moet ook naar bed.
![]()
Rundquote:
8 uur. Dus aan de slagquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:05 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Hoe laat mag je weer beginnen met geluidsoverlast?
Mooi! Ga ik nog even verder, hij was gister al bijna goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 uur. Dus aan de slag![]()
Goedemorgen
Het is hier nu weer rustig, maar vanochtend moest ik door bar ende boos herfstweer fietsen. Gisteravond spande helemaal de kroon qua kutweer. Windvlagen van alle kanten waar zelfs mijn superponcho niet tegen bestand bleek. Ik heb best een paar keer heel hard gevloekt en dan komen er heel grove vloeken uit mijn mond.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef Noek het volgende:
Wat een weer joh! Hier ga ik niet door. Ik wil een Appie bezorgservice anders span ik Gert voor mijn boodschappenkarretje én Ian!
Je kan per krokodil boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef Noek het volgende:
Wat een weer joh! Hier ga ik niet door. Ik wil een Appie bezorgservice anders span ik Gert voor mijn boodschappenkarretje én Ian!
Het is echt heel erg. Ik denk dat 2012 al is begonnen en na jou de zondvloed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is hier nu weer rustig, maar vanochtend moest ik door bar ende boos herfstweer fietsen. Gisteravond spande helemaal de kroon qua kutweer. Windvlagen van alle kanten waar zelfs mijn superponcho niet tegen bestand bleek. Ik heb best een paar keer heel hard gevloekt en dan komen er heel grove vloeken uit mijn mond.
Ik heb gisteravond tien Weesgegroetjes gedaan om al die terminale ziektes aan genitaliën weer teniet te doen.
FEIT: Ook hier bezorgt de Appie niet. En ik wil het echt zooooooooo graag. Ik zou er echt alles voor over hebben. (dit is vast één woord, hè Cc?)quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan per krokodil boodschappen gaan doen.Uiteraard voortgetrokken door Gert en Ian. Bezorgd Albert niet bij jullie? Hier in Schubbekutteveen niet, da's een feit. Maar bij jullie ook niet?
Let them eat cake!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:18 schreef Noek het volgende:
Het is echt heel erg. Ik denk dat 2012 al is begonnen en na jou de zondvloed.
Maar arme jij. Cadeautje?
[ afbeelding ]
Maar ik sta wel op de lijst dat als ze gaan bezorgen, dan krijg ik een e-mail. Al vijf jaar. 5!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah echt?!té belachelijk. Laat al die randstedelingen een fiets kopen en naar één van de 12 AH's gaan in hun straat.
Dan kunnen wij boertjes van buut'n tenminste de service krijgen die we verdienen!
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
Vooroverhebben!
Jullie snappen dat Albert hier wel bezorgd?
Niet dat ik er ooit gebruik van heb gemaakt.
Hier in het durp zit een Poiesz. Een wat? Een Poiesz. Maar ja, da's niks, dus ga ik 15 kilometer verderop naar Appie. Omdat hij weigert naar mij te komen. Hele eenzijdige relatie, tussen Appie en Mij. Maar wel naar volle tevredenheid van beide kanten, dat wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik sta wel op de lijst dat als ze gaan bezorgen, dan krijg ik een e-mail. Al vijf jaar. 5!!!![]()
Naar wat voor winkel moet jij eigenlijk?
En ze het nog wel zo een stoere boodskapfietse.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.
Ik fiets. Door weer en wind. Met mijn poncho. En boodschappentassen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |